2 tonnia örkkejä ja gobliineja
2 tonnia örkkejä ja gobliineja
Characters:
Grimgor ironhide 375 pts
Orc shaman 140 pts
-lvl2
-staff of baduum
Night goblin shaman 135 pts
-lvl2
-staff of sneaky stealing
Orc big boss 180 pts
-boar
-light armour
-the horn of urgok
-sword of might
-shield
Core:
15x orc big unz 166 pts (orc shaman tänne)
-add. choppas
-musician
-standard
20x night goblins 167 pts (n.gobbo shaman tänne)
-Champion
-Musician
-fanatics
20x Savage orc big unz 310 pts
-add. choppas
-full command
5x Goblin wolf riders 65
-s. bows
5x Goblin wolf riders 65
-s. bows
Special:
13x black orcs 241 pts (Grimgorin yksikkö)
-Musician
-Standard
Orc boar chariot 80 pts
5x orc boar boyz 110 pts (orc big boss tänne)
yhteensä 1990 pts.
Power: 2+2+2=6
Dispel: 2+1+1=4
Mitäs pidätte? Jotain pois, jotain lisää? En omista vielä kaikkia kyseisistä figuista, joten muutokseen on varaa.
Grimgor ironhide 375 pts
Orc shaman 140 pts
-lvl2
-staff of baduum
Night goblin shaman 135 pts
-lvl2
-staff of sneaky stealing
Orc big boss 180 pts
-boar
-light armour
-the horn of urgok
-sword of might
-shield
Core:
15x orc big unz 166 pts (orc shaman tänne)
-add. choppas
-musician
-standard
20x night goblins 167 pts (n.gobbo shaman tänne)
-Champion
-Musician
-fanatics
20x Savage orc big unz 310 pts
-add. choppas
-full command
5x Goblin wolf riders 65
-s. bows
5x Goblin wolf riders 65
-s. bows
Special:
13x black orcs 241 pts (Grimgorin yksikkö)
-Musician
-Standard
Orc boar chariot 80 pts
5x orc boar boyz 110 pts (orc big boss tänne)
yhteensä 1990 pts.
Power: 2+2+2=6
Dispel: 2+1+1=4
Mitäs pidätte? Jotain pois, jotain lisää? En omista vielä kaikkia kyseisistä figuista, joten muutokseen on varaa.
Viimeksi muokannut Hiisi, To 08.02.2007 14:25. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
- Ammusvarasto
- Viesti:
- Grimgor ironhide
sääntö kirjassa lukee selvästi:
"ONE unit in the army may be upgraded to big un´s.. blaa.. blaa..", ja sulla on kaks.. tietenkin sulla saa olla enemmän jos laitat ton gorbad ironclawin sun pomoks mutta koska sulla ei le niin..
full command pois wolf ridereiltä, se lippu on lian helppo saalis niiltä. sama pätee night gobboja..
miks et laita shieldii ork big bosille? pisteitä riittää..
poista staff of sneaky stealin, se on kuullemma ihan sukka.. et se regeneroi vaa yhen nopan koko pelin aikana..
sun örkki shamaanilla on kaks arcane itemssiä? se on laitonta.
nämä asiat ku muutat nii johan on parempi lista.

"ONE unit in the army may be upgraded to big un´s.. blaa.. blaa..", ja sulla on kaks.. tietenkin sulla saa olla enemmän jos laitat ton gorbad ironclawin sun pomoks mutta koska sulla ei le niin..
full command pois wolf ridereiltä, se lippu on lian helppo saalis niiltä. sama pätee night gobboja..
poista staff of sneaky stealin, se on kuullemma ihan sukka.. et se regeneroi vaa yhen nopan koko pelin aikana..
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Teonanacatl
Wrong.grimgor iron hide kirjoitti:sääntö kirjassa lukee selvästi:
Armeijakirjassa sanotaan, että Big 'Uneja voi olla vain yksi per yksikkötyyppi. Eli armeija voi sisältää savage big 'uneja kuten myös orc boyz big 'uneja.
Itse listasta, Grimgorin yksikkö on liian pieni.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
-
little lizard.
- Teonanacatl
Riippuu täysin turnauksen järjestäjistä.Hiisi kirjoitti:Saakos muuten virallisissa turnauksissa pelata special charactereilla a'la grimgor? Ihan mielenkiinnosta kyselen, että pitääkö muutella enemmänkin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
-
Gramolarian
- Grimgor ironhide
- Grimgor ironhide
mikä on niin vaikeaa siinä ymmärtää että puhun örkki shamaanista enkä siitä gobbo shamaanista?grimgor iron hide kirjoitti: örkki shamaanin taika kamat
siispä tää lista on edelleen laiton.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Katsoppa aikaisempia viestejäsiGrimgor ironhide kirjoitti:mikä on niin vaikeaa siinä ymmärtää että puhun örkki shamaanista enkä siitä gobbo shamaanista?grimgor iron hide kirjoitti: örkki shamaanin taika kamat
siispä tää lista on edelleen laiton.
Olit kaikissa väärässä, ellei oteta lukuun tuota arcane item kommenttia.Grimgor ironhide kirjoitti:sääntö kirjassa lukee selvästi:
-
Gramolarian
yhdyn edelliseen kirjoittajaan. yks unitti per orc tyyppi voi olla big ´uneja ... tuossa ei nyt kovinkaan montaa mieltä voi olla asiasta sillä yksikön optio on että yksi näistä uniteista voi olla big un.
Jos se tarkoittaisi että yksi yksikkö koko armeijasta voisi olla big un. sen pitäisi olla muotoiltu jotenkin tähän suuntaan: "one ORC unit in army may be upgraded to big uns for +x/model"
Tallaisesta optiosta voisi käyttää esimerkkinä High Elffejä ja heidän FAE sääntöään. Kirjassa lukee selvästi (jos oikein sanamuodon muistan): "one unit of highelf spearelves, archers or silver helms may be upgraded for first among equals for no additional point cost. The unit may carry magic standard worth up to 25 points"
staff of sneaky stealingissa lukee myös aika yksiselitteisesti:
"At the start of EACH of your opponents magic PHASES, you may take one dice from your opponent´s power pool and add it to your dispel pool."
Jos se tarkoittaisi että yksi yksikkö koko armeijasta voisi olla big un. sen pitäisi olla muotoiltu jotenkin tähän suuntaan: "one ORC unit in army may be upgraded to big uns for +x/model"
Tallaisesta optiosta voisi käyttää esimerkkinä High Elffejä ja heidän FAE sääntöään. Kirjassa lukee selvästi (jos oikein sanamuodon muistan): "one unit of highelf spearelves, archers or silver helms may be upgraded for first among equals for no additional point cost. The unit may carry magic standard worth up to 25 points"
staff of sneaky stealingissa lukee myös aika yksiselitteisesti:
"At the start of EACH of your opponents magic PHASES, you may take one dice from your opponent´s power pool and add it to your dispel pool."
- Grimgor ironhide
kyl mä tajusin neljä vuorokautta sitten ton big un jutun.. siispä eräs AXEL, on mulle selityksen velkaa tosta staff of sneaky stealinin säänöistä. 
Metal is what we love.
Metal is what we love.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
- Grimgor ironhide
siispä mitä? mitä se staffi tekee 7.edikassa?
siinähän lukee:
"at the start of each of your opponent´s magic phases, you
may take one dice from your opponent´s power pool and
add it to your dispel pool."
siispä mä ainakin luulen että saa itse, kuuden vuoron pelin aikana, 6 dispel noppaa ja vihulta lähtee 6 power noppaa..
korjatkaa te paremmat tämä, jos oon väärässä
siinähän lukee:
siispä mä ainakin luulen että saa itse, kuuden vuoron pelin aikana, 6 dispel noppaa ja vihulta lähtee 6 power noppaa..
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Siis jokaisella, (ei jokaiselta) vastustajan "powervuorolla" (magic phase) saat sen yhden power nopan poistaa vastustajalta ja saat sitten omalle dispelvuorollesi yhden dispel nopan. Ei niin, että jos sovitte 6:n vuoron pelin ja tätä kautta saisit sitten jokaiselle vuorolle 6dispel noppaa lisää ja kaverilta lähtisi 6power noppaa per vuoro.Grimgor ironhide kirjoitti:siispä mitä? mitä se staffi tekee 7.edikassa?
siinähän lukee:
Selkisikö?
Jos nyt tämä oli mikään ongelma, en edes ole varma, että tarkoititko tätä jo valmiiksi.