orcs & goblins PLOGI *****PÄIVITETTY 3.5.2007*********
- riimumestari
nyt goblin standard bearerin vuoro.
edestä

takaa

sivusta

toisesta sivusta

viistosta

ja kaikki ukot tähän mennessä.
http://i169.photobucket.com/albums/u229 ... ija014.jpg
edestä

takaa

sivusta

toisesta sivusta

viistosta

ja kaikki ukot tähän mennessä.
http://i169.photobucket.com/albums/u229 ... ija014.jpg
Nyt on jo hieman parempi. Mutta ne hampaat , siis edessä oli hirvä musta aukko siinä viimeisen hampaan ja posken välissä.
Omasta mielestäni vihreä alustakin on huono asia IHAN AINA. Eli itse tykkään siitä että sivut ovat ruskeat ja päällys sekä ruskea ja vihreä.
Sitten vielä se että osalla gopoista puolestaan on täysin ruskea alusta. Käytä nyt herran tähden edes kaikkiin samaa alusta väriä.
P.S. archer champpionin jousen nahka remmin ylimääräis mikä lie, huti vetoa ei ole vielä korjattu.
Omasta mielestäni vihreä alustakin on huono asia IHAN AINA. Eli itse tykkään siitä että sivut ovat ruskeat ja päällys sekä ruskea ja vihreä.
Sitten vielä se että osalla gopoista puolestaan on täysin ruskea alusta. Käytä nyt herran tähden edes kaikkiin samaa alusta väriä.
P.S. archer champpionin jousen nahka remmin ylimääräis mikä lie, huti vetoa ei ole vielä korjattu.
Welcome to the jungle.
Vaikka esko jo lahjakkaasti kertoi, että vihreä on aina huono, niin en mene allekirjoittamaan. Minusta vihreä toimii hyvin, mutta mielipideasiahan se on. Mutta siitä olen samaa mieltä eskon kanssa, että pistähän kaikkien alustat saman värisiksi, näyttää paljon paremmalta. Äijät on ihan hyvin maalattu aloittelian maalaamiksi. Jatka vaan maalaamista, niin taidot kehittyy. Mitä muuten hampaisiin tulee, niin voisit kokeilla bleched bone - brown ink - pieni silaus bleachedia maalausta niihin, jos jää likaisiksi niin se ei haittaa, koska tuskin goblinit kauheasti pesevät hampaitansa. 
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Sarkasmi
Koitapa sekoittaa goblin greeniin vähän valkoista ja laita tätä sitten ihon korkeimpiin kohtiin mahdollisimman pienellä siveltimellä. Jos ei kunnon suteja ole niin voin suositella aloittelijalle revellin tai GeeWeen suteja. Niissä on mielestäni hyvä hinta/laatusuhde.
Koitapa sekoittaa goblin greeniin vähän valkoista ja laita tätä sitten ihon korkeimpiin kohtiin mahdollisimman pienellä siveltimellä. Jos ei kunnon suteja ole niin voin suositella aloittelijalle revellin tai GeeWeen suteja. Niissä on mielestäni hyvä hinta/laatusuhde.
Kuvat tulee nyt:
Kaverini maalaama dwarf:
eest.

takaa.

vierestä.

viistosta.

sitten toinen ukko jonka kaveri maalas
night goblin spearmanne.
eest.

vierest.

takaa.

keihäs zoomaukset.

Ja huomioikaa että kaverillani on paljon pitempi kokemus ukoista kuin minulla.
No laitan myöhemmin omista ukoista kuvia.
Kaverini maalaama dwarf:
eest.

takaa.

vierestä.

viistosta.

sitten toinen ukko jonka kaveri maalas
night goblin spearmanne.
eest.

vierest.

takaa.

keihäs zoomaukset.

Ja huomioikaa että kaverillani on paljon pitempi kokemus ukoista kuin minulla.
No laitan myöhemmin omista ukoista kuvia.
-
Peikkovasara
- Viesti:
En ole varma olenko jo kommentoinut näitä gobboja (ei, en jaksa katsoa edelliseltä sivulta; selaan kännykällä ja lataa ikuisuuksia) mutta ihan goboilta näyttävät. En itse mikään hyvä maalari ole, mutta kuitenkin ajattelin heittää neuvon; Inkkejä peliin!
Washaaminen ja päälle brushiminen näyttäisi mielestäni paremmalta. Itselläkin nuo BfSP:n gobbot on, mutta en montaa ole ehtinyt maalaamaan. Katsotaan jos itsekin saan kuvaset esille.
Eli mielestäni ihan ok, kunhan vähän vielä hioo.
Washaaminen ja päälle brushiminen näyttäisi mielestäni paremmalta. Itselläkin nuo BfSP:n gobbot on, mutta en montaa ole ehtinyt maalaamaan. Katsotaan jos itsekin saan kuvaset esille.
Eli mielestäni ihan ok, kunhan vähän vielä hioo.