"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Puuaines maaston tekoon?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Relic

Puuaines maaston tekoon?

Viesti Kirjoittaja Relic »

Eli olen tekemässä saaria jne. Man o War peliin ja mietin mikä olisi hyvä pohja näille. Finnfoamia on hankittuna ja tarvitsisi nyt jotain helposti muokattavaa puuainesta baseen. Olisiko jotain ehdotuksia?
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Re: Puuaines maaston tekoon?

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

Relic kirjoitti:Eli olen tekemässä saaria jne. Man o War peliin ja mietin mikä olisi hyvä pohja näille. Finnfoamia on hankittuna ja tarvitsisi nyt jotain helposti muokattavaa puuainesta baseen. Olisiko jotain ehdotuksia?
sehän riippuu siitä minkälaiset tilat on käytössä/pelit ja vehkeet. silloinhan kaikki on helppoa. mutta minkä paksusta tämän "levyn" pitäisi olla(minkälainen jyrsin sen työstämiseen tarvittaan) mutta olen kyllä sitä mieltä raksalla tyskentelevänä että hyvä pöytä+vinkat kappaleen kiinnitykseen mahdollistaa jo paljon huonolle leikkaus laitteellakin.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Relic

Eli siis sanotaan, että paksuus varmaan pitäis olla sellanen 0.5 cm tai alle. ja helposti vuoltavaa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kovalevy? Halpaa ja helposti käsiteltävää.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

Relic kirjoitti:Eli siis sanotaan, että paksuus varmaan pitäis olla sellanen 0.5 cm tai alle. ja helposti vuoltavaa.
no joo kyllähän tuollasta lättyä käsittelee, mutta jos on jotain isompia bittejä niin kuvio sahan saa käännettyä tiettyyn kulmaan millä sitten on mukava ajella mitä tykkää.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Harvoilta löytyy kuitenkaan oikeasti mitään kunnon puutyövälineistöä/sähköistä kuviosahaa kotoaan. Onneksi käsikäyttöisen kuviosahan saa kohtuullisen edullisesti lähimmästä rautakaupasta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Relic

Kiitos molemmille vastauksista. Koitetaan molempia :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”