Puolenkuunpelien nettikaupassa törmäsin tällaiseen Dungeon Denizens-boksiin:
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=5116
Tietäisikö joku täällä, jotta minkätasoisia nämä tämän paketin figut sitten ovat, ja jos jollakin olisi kuvia niin olisin tuplasti iloisempi. Luolastoa piristämään ajattelin tällaisia hankkia, jos vain ovat edes jonkinlaisesti laadukkaita.
Dungeon Denizens-boksi?
Dungeon Denizens-boksi?
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
"Edullinen ja näyttävä lisä Beastmen/Chaos armeijaan"...sanonko että miltä näyttävä...edullinen ehkä, miten sen nyt ottaa.
Kyseinen sarja tehtiin ilmeisesti jonkinlaiseen roolipelikäyttöön, eli laatikoihin viskattiin jonkin teeman mukaan elikoita ilman sen suurempaa yhteyttä GW-peleihin. Aika simppeliä yhden asennon muovia joka tapauksessa. Muistaakseni nämä nimenomaiset figut ovat samaa tuotantoa, jota löytyi mm. GW:n varhaisemmista luolapelibokseista. Itse olen tehnyt hämähäkeistä maastontäytettä ja erilaisia markkereita. Meneväthän nuo, mutta eivät ole erityistä figutaiteen juhlaa. Hyvänä puolena näitä voi löytää hyvinkin halvalla. Esimerkiksi PKP on tunnetusti hankkiutunut ylijäämästään eroon kippaamalla näitä puoliväkisin turnaustensa osallistujille. Saattaa siis löytyä myyntipalstalta pilkkahintaan.
Kyseinen sarja tehtiin ilmeisesti jonkinlaiseen roolipelikäyttöön, eli laatikoihin viskattiin jonkin teeman mukaan elikoita ilman sen suurempaa yhteyttä GW-peleihin. Aika simppeliä yhden asennon muovia joka tapauksessa. Muistaakseni nämä nimenomaiset figut ovat samaa tuotantoa, jota löytyi mm. GW:n varhaisemmista luolapelibokseista. Itse olen tehnyt hämähäkeistä maastontäytettä ja erilaisia markkereita. Meneväthän nuo, mutta eivät ole erityistä figutaiteen juhlaa. Hyvänä puolena näitä voi löytää hyvinkin halvalla. Esimerkiksi PKP on tunnetusti hankkiutunut ylijäämästään eroon kippaamalla näitä puoliväkisin turnaustensa osallistujille. Saattaa siis löytyä myyntipalstalta pilkkahintaan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Kuvia löytyy ainakin Boardgamegeekistä, Warhammer Questin mukana niitä on vissiin tullut.
Minotauri
Snotlingeja, lepakoita, rottia, hämähäkkejä
Muutamia vuosia sitten jälkimmäisiä sai myös Fantasy swarm nimisessä lootassa.
Minotauri
Snotlingeja, lepakoita, rottia, hämähäkkejä
Muutamia vuosia sitten jälkimmäisiä sai myös Fantasy swarm nimisessä lootassa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."