"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Catachanit katoamassa kokonaan?!?!?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
j.s.r

Catachanit katoamassa kokonaan?!?!?

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Eli nyt vanhoilla päivilläni (17v.) aloin keräilemään Catachaneja ja nyt kun kattoo niin eipä niitä enää paljoa kaupan hyllyillä ole ja Sotulaisetkin niin rakastuneita ukkoihinsa etteivät niitä raaski myydä. Mikä tämä nyt on että armeija "katoaa" pelistä, tai onhan perusukkoja ja h.weapon tiimejä viel hyllyillä mutta metalliset "vaimonhakkaajapaitoihinvarustetutukot" ovat jo lakkautettujen puolella?

Ja juuri kun olen aikani kiroillut hintoja joita ukoista pyydetään, ja sitten kun alistun niitä ostamaan niin ne vedetäänkin pois hyllyiltä. Voi tätä elämän kovuutta.

Tosin täällä kukaan enää kerää Catachaneita niin juttuni varmaan edes kiinnosta ketään. Oli vaan pakko päästä vuodattamaan ja kysymään tuota.

*vetäytyy itkemään juustohöylän kanssa.
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Väärä alue, pitäisi olla 40k:n yleisissä.

Mutta ei Catachaneja mihinkään olla lopettamassa, kaikkea saa kun tilaa. Niitä on vain siirretty pois hyllyiltä uudempien armeijoiden tieltä. Hyllytila on ikuinen ongelma GW:lle, sitä ei ole koskaan tarpeeksi, joten ovat jo jonkun aikaa pitäneet taktiikkanaan kierrättää vähänkään wanhempaa ja vähemmän myyvää Mail Orderiin. Siitä sen kuin vain liikkeeseen tilausta tekemään, niin napit tulevat tod.näk. alle viikossa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

sinänsä ironista,jos catachania olisi paremmin saatavilla,se tod.näk.myisi myös paremmin.Iso-Arska faneja on paljon jopa figuttajien joukossa ;)
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Anaheim kirjoitti:sinänsä ironista,jos catachania olisi paremmin saatavilla,se tod.näk.myisi myös paremmin.Iso-Arska faneja on paljon jopa figuttajien joukossa ;)
Idea toki hyvä mutta nykyiset figut ovat kyllä niin kauhen näköisiä, että minä en niihin rahojani tuhlaisi. Jos Figut Ja säännöt päivitetään joskus hamassa tulevaisuudessa niin sitten asia on toinen ja catachanit palailevat hyllyille.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Siirsin ketjun tänne 40k: Yleiset keskustelut-puolelle. Kuuluu tänne, niinkuin Ankara Halla jo mainitsikin.

Nuo metalliset ovat vanhempia catachanilais-nappeja... Niitä oli saatavilla jo silloin kun itse aloitin figustelun -96. Muoviset tulivat joskus vuostuhannen vaiheen kieppeillä, ja syrjäyttivät siis vanhan malliston. Vanhoja tosin löytyi pitkään kaupoista, varmaankin siksi kun olivat niin rumia. Nykyiseen catachan-linjaan kuuluu siis paljon muovia ja muutama metallinappikin, vanhat peruslasgunnerit saa tilaamalla GW:ltä.

On muuten ihan normaalia, ettei ihan jokaista kaartin rykmenttiä saa suoraan hyllystä. Niitä on niin monta, ettei koko valikoimaa ole mitenkään järkevä pitää aina saatavissa. Tilaukseen vain, suosittelen mordiaa tai vanhaa cadiaa.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
j.s.r

Eikun meinaan vain juuri jotain noita heavy flamereita vaikka.. ne ovat ihan vastikään lakkautettuja. Ei vanhat h.bolterit kiinnosta juuri rumuutensa takia. Muoviset on ihan hienoja kyllä mutta h.flamereita taida olla sitten enää missään paitsi orderissa jos kerran hyllystä katoavat ja eihän se oli kiva joka toista nappia tilata maasta jossa puhutaan lontoota :D
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Kyllähän normaalista fleikasta saa tehtyä vähän heavimmän pienellä konverttaus työllä.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Games Workshopin Helsingin liikkeessä pärjää tietääkseni molemmilla kotimaisilla, Puolenkuun Peleissä samaten - ainakin suomeksi.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Dead Maniac kirjoitti:Games Workshopin Helsingin liikkeessä pärjää tietääkseni molemmilla kotimaisilla, Puolenkuun Peleissä samaten - ainakin suomeksi.
Tietääkseni tällä hetkellä on vain yksi ruotsinkielinen myyjä Hesan GW Storessa just nyt töissä, joten saa toivoa että ko. herra on paikalla jos haluaa palvelua sillä kotimaisella kielellä. ;)
j.s.r

Kyllähän isästäänkin saa modattua joulupukin ainakin kerran vuodessa, mutta kyse onkin periaatteesta tai sitten vain yhden ihmisen tyhmyydestä :D
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Anaheim

enpäs tiedä tarkemmin,mutta ainakin tampereen fantasiapeleissä olivat heavy flamerit poistoblisterien alennusosastossa :S eikai GeeWee nyt niitäkin ole siirtämässädirect onlyyn?
j.s.r

Onhan tässä toki jotain hyvää kun kerrankin on jotain tuotteita alennuksessa, mutta se sitten että onko nytten just rahaa ollenkaan -.-
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Anaheim kirjoitti:enpäs tiedä tarkemmin,mutta ainakin tampereen fantasiapeleissä olivat heavy flamerit poistoblisterien alennusosastossa :S eikai GeeWee nyt niitäkin ole siirtämässädirect onlyyn?
Näyttääpä olevan. Ainakaan tuoreimmassa jälleenmyyjien tilausluettelossa catachanien heavy fleimereitä ei enää näyttäisi olevan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Anaheim

The Captain kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:enpäs tiedä tarkemmin,mutta ainakin tampereen fantasiapeleissä olivat heavy flamerit poistoblisterien alennusosastossa :S eikai GeeWee nyt niitäkin ole siirtämässädirect onlyyn?
Näyttääpä olevan. Ainakaan tuoreimmassa jälleenmyyjien tilausluettelossa catachanien heavy fleimereitä ei enää näyttäisi olevan.
no,onneksi ostin niitä puoleen hintaan hyllyn tyhjäksi ^^
Eino
Viesti:

Re: Catachanit katoamassa kokonaan?!?!?

Viesti Kirjoittaja Eino »

j.s.r kirjoitti:Ja juuri kun olen aikani kiroillut hintoja joita ukoista pyydetään, ja sitten kun alistun niitä ostamaan niin ne vedetäänkin pois hyllyiltä. Voi tätä elämän kovuutta
Ei tämä nyt niin kallis harrastus ole. 250-300e saat ukot loppuelämäksesi. Vertaa vaikka johonkin vähänkin vakavampaan urheilulajiin jossa pelkät lisenssimaksut ovat 1000+ euroa vuodessa. Tai musiikkiharrastukseen jossa vähänkään kelpuutettavasta soittimesta joutuu myös maksamaan 1000+ euroa.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
j.s.r

No niin joo. Sanoinkin että juuri kun olen alkanu ostamaan. Eli nyt niitaä ostaisin jos vaan niitä olisi kaupan hyllyllä =) Pitää kyllä mennä taas ens viikolla haistelemaan Fantsun hyllyjä jos irtoais lomamaalattavaa muutaman blisun verran :D
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Re: Catachanit katoamassa kokonaan?!?!?

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Eino kirjoitti:Ei tämä nyt niin kallis harrastus ole. 250-300e saat ukot loppuelämäksesi.
Ei riitä alkuunkaan loppuelämäksi. Pitäähän sitä aina haluta maalata uusia ja uusia niin ei tuo summa riitä millään. Ei varsinkaan jos alkaa tekemään scenuja, battle scene tai maastoa.
Eino
Viesti:

Kyllä sillä 300e saa yhden armeijan jota kyllä tasan voi käyttää ostohetkestä harrastuksen loppuun asti.
j.s.r

Saahan täältäkin ostettuna vaikka 100€, mutta itse en ainakaan jaksaisi samoja nappeja katsoa kuin ehkä 5v maksimissaan. Pisin armeija jota minulla on ollut niin on kestänyt juuri sen 2-3v. kunnes kyllästynyt ja myynyt naurettavaan hintaan eteenpäin.
Alkoholi on elämäntapa!

Homer J Simpson
Eino
Viesti:

Menee aiheen ohi, mutta jos vaikka 5v katselet 300e armeijaa on harrastuksesi vuosihinta 60e, tämä tarkoittaa sitä, että kuukaudessa harrastuksesi hinta on vaivaiset 5e.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”