Chaos Space Marineiden heavy weaponit
Chaos Space Marineiden heavy weaponit
Miten kannattaa jakaa näille Troopeiksi valittaville kaaoksen pojille nuo raskaat aseet ?
Listassa ei kuitenkaan ole pahemmin noita AP 2 aseita, mutta suuremmat määrät kutejakin maistuisivat. ( Havoceilla Missilet )
Listassa ei kuitenkaan ole pahemmin noita AP 2 aseita, mutta suuremmat määrät kutejakin maistuisivat. ( Havoceilla Missilet )
Jeps..
neljällä missilen laukauksella saatat jopa kaataa land raiderin,joten tulivoimaa löytyy,itse olisin kyllä noille valinnut auto cannonit,tank hunter veteran skilliä kehiin ja saat heavy 2 ampuvan str.8 aseen
noniin,str.10 laserkanuunakin on kiva...
mutta.Ota toinen havoc squadi,hevi boltterit näille.Normijoukoille ei raskas aseita,pelkkää plasmaa,ja aspa fistillä.Noilla pitäisi pärjätä.
mutta.Ota toinen havoc squadi,hevi boltterit näille.Normijoukoille ei raskas aseita,pelkkää plasmaa,ja aspa fistillä.Noilla pitäisi pärjätä.
- Terminator Sergeant
Tuskimpa sitä koskaan tietää mitä turnauksissa vastustajilla sattuu olemaan.
Ja toista Havoc Squadia ei ole varaa laittaa johtuen Night Lord listasta, jossa olen käyttänyt 4 Fast Attack paikka, muuten hyvä idea. Otan myös noille Havoceille Stealth Adept Veteran Skillin sekä MoCU:n, joten Tank Hunterille ei ole ikävä kyllä tilaa...
Ja toista Havoc Squadia ei ole varaa laittaa johtuen Night Lord listasta, jossa olen käyttänyt 4 Fast Attack paikka, muuten hyvä idea. Otan myös noille Havoceille Stealth Adept Veteran Skillin sekä MoCU:n, joten Tank Hunterille ei ole ikävä kyllä tilaa...
Jeps..
- Terminator Sergeant
LAASERTYKKEJÄ SEKÄ AUTOMAATTITYKKEJÄ
kaikki mitä tarvitset
T:Salonen
kaikki mitä tarvitset
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug