Minulle kelpaisi seuraavat:Tuska kirjoitti:Hei samalla kyselisin onko tuolta Rp.netistä mitään erikois toiveita, että varmasti tulee mukaan?
-Feora (ei epic)
-Vilmon
-Wrackeja
-Eiryss
-Rupert
-Kell Bailoch
-Gorman
Der Dexter kirjoitti: Circlen Warpack&Baldur
Ja jos niitä helmikuun julgaisuja on jo ehditty toimittaa, niin ehdottomasti, mutta tuo nyt onkin toiveajattelua...
Murhe kirjoitti:Spawnin vessel ja paketti extra acolyyttejä.
Teräsrasta: sie halustit niitä IK figuja?Samuli.H kirjoitti: Minulle kelpaisi seuraavat:
-Feora (ei epic)
-Vilmon
-Wrackeja
-Eiryss
-Rupert
-Kell Bailoch
-Gorman
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Noh Menothille jos saaneen Reclaimer soolon, mercenaryille Steelhead Halberdians blisterin ja ehken Cygnarille kaksi blisteriä Long Gunnereita. Steelheadit ja Reclaimer noista nyt olisi niitä "must have" fikuja.Tuska kirjoitti:Aasmar: sulle oli mitä, en muista...
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Aika harvinaisis tuollaiset melee kyvyttömät modelit ovat. Esim. kaikilla(?) cygnarin ampujillakin on miekat tai puukot sääntöjen puolesta mukana. Pistol Wraithilla ei tosiaan ole melee hyökkäyksiä.Runic kirjoitti:Esimerkiksi se, että Bile Thrallit eivät voi chargeta koska niillä ei ole meelee asetta oli minulle ainakin uutta. Noh, eivätpähän tule enää niin nopeasti räjähtelemään naamalle. Pätee ilmeisesti kaikkiin muihinkin yksiköihin, paitsi Warjackeihin. Pistol Wraith, Cygnarin ampuvat yksiköt?
Hmm..Teräratas kirjoitti:Aika harvinaisis tuollaiset melee kyvyttömät modelit ovat. Esim. kaikilla(?) cygnarin ampujillakin on miekat tai puukot sääntöjen puolesta mukana. Pistol Wraithilla ei tosiaan ole melee hyökkäyksiä.Runic kirjoitti:Esimerkiksi se, että Bile Thrallit eivät voi chargeta koska niillä ei ole meelee asetta oli minulle ainakin uutta. Noh, eivätpähän tule enää niin nopeasti räjähtelemään naamalle. Pätee ilmeisesti kaikkiin muihinkin yksiköihin, paitsi Warjackeihin. Pistol Wraith, Cygnarin ampuvat yksiköt?
Pitääpä lueskella ajatuksen kanssa läpi tuo ketju.
Edit:
Aika kattava listaushan tuossa olikin. Muutama yllättäväkin muutos, muttei mitään turhan rajua kuitenkaan. Caineni kiittää, samoin kuin Magnukseni...