"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ushabtien hinta?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Wazuuup

Ushabtien hinta?

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Eli onko kellään tietoa paljon TK:n Ushabtit tulee maksamaan fantsusta?
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

veikkaisin että semmonen 11-15€ sitä hintaluokkaa, sillä lizardmanien roskakori on 13€ Mutta saattaa tietysti olla nuo huimat 17,50 niinkuin tuo ratogre+packmaster. mutta epäilen
"Summon my army Lich"
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

En usko että ihan 11e lähtee mutta 15e ois hyvä, koska GW:n Usan online storessa hinta on 15$ (tietysti GW voi olla ilkee ja tehä jotain hintakikkailuja jälleenmyyjiä varten)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

mullakin olis kysymys tähän.
Siis että tuleeko ne Ushabtit blistereissä vai boxeissa?Jos tulee boxeissa niin monta tulee?Oon itekkin aloittamassa TK armeijjaa ja ushabtit vaikuttaa aika mehukkailta :wink: .
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Jazka kirjoitti:mullakin olis kysymys tähän.
Siis että tuleeko ne Ushabtit blistereissä vai boxeissa?Jos tulee boxeissa niin monta tulee?Oon itekkin aloittamassa TK armeijjaa ja ushabtit vaikuttaa aika mehukkailta :wink: .
Blistereissä, kuten kaikki tuon kokoluokan hirviöt.. ( peikot, ogret, minotaurit ym. )
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Niin siis sen takia lukko että vastaus kysymykseen varmaan tuli jo - tai ainakin niin tarkka kuin tällä hetkellä kukaan osaa sanoa. Eiköhän niiden hinta sitten selviä kun ilmestyvät.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”