mitä seuraavaksi? (HoC)
- Tearsqueeze
mitä seuraavaksi? (HoC)
Elikkä olen tavallinen vasta-alkaja joka on aloittanut HoC:in.
Tässä tämän hetkinen armeejani, todella vaatimaton, olen vasta aloittanut:
12xchaos warriors
1xlord of khorne
Mitä ehdottaisitte armeejaani seuraavaksi?
Kiitos neuvoista!
Tässä tämän hetkinen armeejani, todella vaatimaton, olen vasta aloittanut:
12xchaos warriors
1xlord of khorne
Mitä ehdottaisitte armeejaani seuraavaksi?
Kiitos neuvoista!
Chaos Knights, kaikkien hehkuttama yksikkö.
Warrioreita kehutaan aika surkeiksi, maraudereita niiden sijaan mieluummin.
Sotakoiria sitten myös ostelemaan, jotta ovat houkutteleva charge vaihtoehto.
Kannattaa miettiä armeija valintaansa, Khornen armeija on tyylikäs, mutta vaikea pelata sen raivopäisyyden takia. Noh, ainakaan vastustajan magia ei pääse haittaamaan.
Warrioreita kehutaan aika surkeiksi, maraudereita niiden sijaan mieluummin.
Sotakoiria sitten myös ostelemaan, jotta ovat houkutteleva charge vaihtoehto.
Kannattaa miettiä armeija valintaansa, Khornen armeija on tyylikäs, mutta vaikea pelata sen raivopäisyyden takia. Noh, ainakaan vastustajan magia ei pääse haittaamaan.
Yleisemmin mortal chaos armeijasta löytyy koiria ja khorne armeijassa ne ovat miltein välttämättömiä, sillä niiden avulla pystyt hallitsemaan paremmin, mihin suuntaan sotilaasi näkevät. (etteivät vain lähtisi seuraamaan fast cavalry yksikköä pois itse taistelusta.)
Näiden oikeilla figuilla kyllä löytyy hintaa, mutta jo goblin wolfrider boksin jättisusista saa pienellä konffilla ihan hyvän näköisiä.
Marauder horsemanit ovat kanssa ihan jees, sillä nämä ovat (etenkin flailien kanssa) kovaa lyövä tuki yksikkö.
Näiden oikeilla figuilla kyllä löytyy hintaa, mutta jo goblin wolfrider boksin jättisusista saa pienellä konffilla ihan hyvän näköisiä.
Marauder horsemanit ovat kanssa ihan jees, sillä nämä ovat (etenkin flailien kanssa) kovaa lyövä tuki yksikkö.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
Voimatassu
Mitä mieli tekee..
Mutta itse ostaisin paketin maraudereita, ja sitten ehkä toisen paketin maraudereita, ja vielä jonkin special choissin. Bookki kuitenkin ensimmäisenä, vaikkakin sen saat syntymäpäivänäsi.(?)
Sitten rupeat laajentamaan armeijaasi miten itse mieli tekee. Aloita ensiksi figuureista, jotka näyttävät silmään hienoilta
..
Niin, eikä toinen sankarikaan pahaa tee.
Mutta itse ostaisin paketin maraudereita, ja sitten ehkä toisen paketin maraudereita, ja vielä jonkin special choissin. Bookki kuitenkin ensimmäisenä, vaikkakin sen saat syntymäpäivänäsi.(?)
Sitten rupeat laajentamaan armeijaasi miten itse mieli tekee. Aloita ensiksi figuureista, jotka näyttävät silmään hienoilta
Niin, eikä toinen sankarikaan pahaa tee.
- Tearsqueeze
- samppuliini
- Tearsqueeze
- Tearsqueeze
Kaikki figut jotka näyttävät erehdyttävän paljon vastineelta käy siitä figusta joka on kyseessä. Esim. nämä koirat. Ovathan ne sotakoirien näköisiä ja jos kaottisuuden puute haittaa niin GS turpaan that's it.ChaosHerra kirjoitti:Eli niitä saa käyttää, muistuttaako ne samalta?SMusta kirjoitti:Jos noita koiria meinaat hankkia niin kannattaa ostaa ennemminkin goblin wolfrider boksi ja käyttää niitä susia warhoundeina. Tulee nimittäin halvemmaksi.
Tai vaihtoehtoisesti. Jos konvailee jotain tavallista chaos warrua niin sehän suorastaan näyttää aspiring championilta vaikka itse aspalle olisikin olemassa oma figunsa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"