Olen luvannut, että blogin pitoon en syyllisty ikinä, mutta postataan nyt nämä jotka ovat valmiita.
Blood Dragon Vampires. Nämä ovatkin jo sotussa esiintyneet.
Necromancer ja toisesta kulmasta. Ei mitään ihmeellistä, melkoinen speedpaintti itse asiassa;) Ai niin, onhan se Rackhamilainen figu, GW:n nekut on IMO aivan hirveitä.
Lurkkeja.
Ja sivulta. Dippaamalla tehty, itse asiassa se sotun dippausartikkeli sai minut ryhtymään koko touhuun. Mielenkiintoisesn vertailukohdan muodostaa se, että bannerinkoristeeksi joutunut kaveri on maalattu ihan perinteisesti.
Toinen setti mokomia.
Ghouleja tarjottimella.
Ghouleja yksittäin.
Ghoul hag and child. Mikan mainiosta maalaustyöstä innostuneena minäkin tilasin tällaiset Heresyltä. Mainio firma, kaiken kaikkiaan.
Dire Wolves. Sculptit on rumia kuin perkeleet, mutten oikein parempiakaan löytänyt. Näitä löytyy useampikin yksikkö.
Grave Guardia. Parhaillaan työn alla, heitin kuvaan pari valmista figua.
Ostojätti. Tämän(kin) saattoikin bongata jo Sotu V:ssä. Mikalta taas plagioitu aika röyhkeästi.
WIP Black Knight Standard Bearer. BK:t päätion tehdä KotR-boksista, tämä yksilö on lähinnä väriteemasuunnitelma.Kuva bannerista, joka näillä näkymin muuttuu yksiväriseksi mustaksi muun armeijan teeman mukaisesti.
Laittakaahan nyt reippaasti kommenttia, että jaksan rutistaa loputkin valmiiksi