Onhan noi ihan ok ja parempia kuin useimmat pre-paintit, mutta siis aika basic jobeja: Perusväri, drybrush ja detaljit yhdellä värillä.
Tämä on surullinen päivä. Pitääks mun liittyä takaisin IPMS:ään?
Niin, joku jo jossain ehti viisastellakin, että "50% pelaajista katsoo kuuluvansa siihen 10%:iin, joka pystyy parempaan". Mutta jos nyt unohdetaan tuo 90% -juttu, niin mulle noiden katseleminen ei tee ollenkaan häijyä. Ja ihan sovinnolla tunnustan kuuluvani siihen 50% pelaajista, joka ei kuulu parempaan pystyvään 10%:iin.maxxon kirjoitti:Kyllä on 90% pelaajista paskoja maalaajia
Noh jos katsot pystyväsi parempaan niin oma maalikerros päällemaxxon kirjoitti:Kyllä on 90% pelaajista paskoja maalaajia
Onhan noi ihan ok ja parempia kuin useimmat pre-paintit, mutta siis aika basic jobeja: Perusväri, drybrush ja detaljit yhdellä värillä.
Tämä on surullinen päivä. Pitääks mun liittyä takaisin IPMS:ään?
Tosin nää "esisotatut" on plastiikkia ja nykyiset maalamattomat metallia.tneva82 kirjoitti:tämä ei itseasiassa lisää figun hintaa eli et maksa maalauksesta.
Nykyiset metalliset eivät tosin ole katoamassa minnekkääntnjrp kirjoitti:Tosin nää "esisotatut" on plastiikkia ja nykyiset maalamattomat metallia.tneva82 kirjoitti:tämä ei itseasiassa lisää figun hintaa eli et maksa maalauksesta.
Toki, mutta hinta-asiaa vaan kommentoin: vielä nykyään kovasti usein muistetaan vaatia, että muovisten figujen pitää olla metallisia halvempia.tneva82 kirjoitti:Nykyiset metalliset eivät tosin ole katoamassa minnekkään
Noh usein ei tuo pidä ainakaan GW:llä paikkaansa(kun katsoo kaikkia metalli->muoviksi muuttuneita joiden hinta säilyi ennallaan). Jokatapauksessa Mongoosen tavoite on ettet ainakaan maksa maalista.tnjrp kirjoitti:Toki, mutta hinta-asiaa vaan kommentoin: vielä nykyään kovasti usein muistetaan vaatia, että muovisten figujen pitää olla metallisia halvempia.
No jos nyt jätetään huomiotta se pieni skeptisismi, mikä mulla on noiden uudelleenmaalattavuutta kohtaan (joidenkin mielestä MageKnightitkin on ihan helposti uudelleen maalattavissa -- just joo), niin tämä onnistuessaan muuttaa olennaisesti harrastuksen rakennetta.tneva82 kirjoitti: Noh jos katsot pystyväsi parempaan niin oma maalikerros päälle![]()
Noh jos niiden päälle EI voisi maalata uusiksi voi joko tilata vanhoja(muotithan on heillä joten figujen teko online storesta on helppo juttu. GW:kin harrastanut tätä joten miksei Mongooselta onnistuisi?) tai erikseen tilata heiltä näitä samoja _maalaamattomana_(mikä sekin ilmeisesti onnistuu erikseen).maxxon kirjoitti:No jos nyt jätetään huomiotta se pieni skeptisismi, mikä mulla on noiden uudelleenmaalattavuutta kohtaan (joidenkin mielestä MageKnightitkin on ihan helposti uudelleen maalattavissa -- just joo), niin tämä onnistuessaan muuttaa olennaisesti harrastuksen rakennetta.
Ja he puolestaan eivät ole olleet moksiskaan pelien kanssa koska siinä joutuu maalaamaan. Ennakkoluulot on hassu asiaSiis ihan suoraan sanottuna, minä en halua olla mukana samassa harrastuksessa tyyppien kanssa, jotka hakee ukkonsa valmiina kaupasta ja repii ne suoraan paketista pöydälle. En vaikka peli olisi kuinka hyvä, eikä se nyt niin hyvä edes ole. Pelaaminen on mulle täysin sekundäärinen aktiviteetti.
Ainut valittamisenaihe tuossa minulla on squad/pack/infinite aseiden erojen pieneneminen. Kaytannossa siis squad ja infinite on sama asia(ellei uusia saantoja noita erottamaan tule tottakai) ja ainut ero on pack aseilla jotka ei voi ampua kahdesti(eipa tunnu minulle muuteskaan kun useimmiten liikun ja ammun). Marauder parat.tnjrp kirjoitti:Aika perustavaakin laatua olevia muutoksia on tekeillä näemmä, ainakin reaktiosysteemiin.
Jänskättää taas.Hi guys,
Quick update - an article will be appearing in the next S&P laying out, chapter and verse, what has been going on behind the scenes with SST Evo, and where we are now.
Should make for interesting reading!