Aragorn 54mm (Valmis!)
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kiitos kommenteista. Itse olen ainakin varsin tyytyväinen tuohon viittaan ja minustakin kokonaisuus on parempi kuin esim. Athos-figuni kohdalla.
Miekan tuppi tai huotra jäi kuvissa varsin tummaksi, koska siinä on aika mieto harmaaseen menevä highlightaus. En halunnut vetää sitä valkeaan asti, mutta haittapuolena on se, että kuvassa se jää varjoon ja näyttää vähän tylsältä.
Miekan tuppi tai huotra jäi kuvissa varsin tummaksi, koska siinä on aika mieto harmaaseen menevä highlightaus. En halunnut vetää sitä valkeaan asti, mutta haittapuolena on se, että kuvassa se jää varjoon ja näyttää vähän tylsältä.
Modern cars - they all look like electric shavers.
... ja mikä sitten muka olisi järkevämmän näköinen? Eikö figuharrastajat saa enää huvikseen maalata muutakin kuin 30 mm pelifiguja?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- dead flesh penalty
En sanonut "järkevämmän kokoinen", vaa " järkevämmän näköinen". Tämä, koska IMO Aragornin ilme on kuin perseestä revitty, eikä tämä ole maalaajan vika.Silveri kirjoitti:... ja mikä sitten muka olisi järkevämmän näköinen? Eikö figuharrastajat saa enää huvikseen maalata muutakin kuin 30 mm pelifiguja?
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!