Empire nappeja [6.1.2011]

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Hiisi kirjoitti:Tuon hepan freehandi on tyylikäs, mutta suoraan HoC armeijakirjasta ;)

Olet kyllä todella hienoja nappeja saanut aikaiseksi, kauan olet maalannut?
Aijjaa, minä en ole huomannut :D. "Keksin" tuon itse. Missä siellä semmonen on? :)

Nyt olen noin puolitoista vuotta maalaillut.
Ruispöllö

Miekkamiehet

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Oot saanu miekkamiehistä tosi kivan näköisiä, ja toi lippu,
ihan älyttömän hieno ja tarkka tunnus. Ilo silmälle.
Löytyy.
Hiisi

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Xenon kirjoitti:
Hiisi kirjoitti:Tuon hepan freehandi on tyylikäs, mutta suoraan HoC armeijakirjasta ;)

Olet kyllä todella hienoja nappeja saanut aikaiseksi, kauan olet maalannut?
Aijjaa, minä en ole huomannut :D. "Keksin" tuon itse. Missä siellä semmonen on? :)

Nyt olen noin puolitoista vuotta maalaillut.
Sivun 72 knight of chaoksella on täsmälleen tuollainen kuvio.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Aa joo nyt muistankin. Semmoinen punakultainen kuvio tai jotain sinne päin. Kyllähän se vähän tämän tyylinen on :).

Kiitokset vaan kaikille kommentoijille.
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Näkyy ja kauniisti näkyykin ^^
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!

Homer J Simpson
Xenon
Peliporukkavalvoja

Olette jo varmaankin kurkkuanne myöten täynnä näitä jalkaväki blokkeja, mutta laitetaanpa tänne kuva silti :). Uusi detachment siis

Kuva

Kuva

Enää 14 modellia pitäisi hankkia ja maalata niin saisin ensimmäisen 2k armeijan valmiiksi =D.
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Xenon kirjoitti:Olette jo varmaankin kurkkuanne myöten täynnä näitä jalkaväki blokkeja, mutta laitetaanpa tänne kuva silti :). Uusi detachment siis
En ainakaan minä tällä maalaus jäljellä :D. kaunista.
Welcome to the jungle.
Ruispöllö

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Ite väsätty steam tankki on aika komee, mistä sait tollaisen engineerin? Punainen tykki on aika naurettava.
Löytyy.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Hyvä perusblokki, mutta jotenkin perusjamppojen taso tuntuu olevan laskusuhdanteessa. Millos muuten saadaan tuolle heposelle kuljettaja ;) . Oletko muuten tulossa Joensuun turnaukseen ulkoiluttamaan näitä?
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Xenon
Peliporukkavalvoja

Pesis kirjoitti:Hyvä perusblokki, mutta jotenkin perusjamppojen taso tuntuu olevan laskusuhdanteessa. Millos muuten saadaan tuolle heposelle kuljettaja ;) . Oletko muuten tulossa Joensuun turnaukseen ulkoiluttamaan näitä?
Heposelle on kyllä kuski, mutta en oikein pidä siitä(konvertoitu itse...) :P. Voisin kai minä sen silti maalata.

Perusjamppojen taso on kyllä mielestäni noussut ennemminkin.. Mielestäni noissa uusissa on paljon tasaisemmat maalit ja paremmat high lightit. Naamat eivät kyllä ole ihan niin hyviä, mutta nyt tavoitteena olisi saada tämä armeija valmiiksi.

Joensuun turnaukseen lähden varmaankin, jos saan jostain vähintään 10kpl knighteja, warrior priestin ja tuon mounted kenun hankittua, niin ja maalattua.
Empef

Viesti Kirjoittaja Empef »

Hienojahan nämä ovat. Tuosta tykistä vielä, että se voisi näyttää paremmalta jos punainen/oranssi olisi tummempaa.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Kiitoksia vaan kaikille taas kommenteista. Nyt on tuolle hepollekki ratsastaja valmiina, pitää tässä joku päivä postata.

pluton12 kirjoitti:Ite väsätty steam tankki on aika komee, mistä sait tollaisen engineerin?
Se on itse konvertoitu :).
Khamul The Easterling

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling »

Aivan loistavia sotilaita oot väsäilly mukava tuo orassi väri ainakin ite pidin... Miten pitkään oot harrastanut?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Khamul The Easterling kirjoitti:Aivan loistavia sotilaita oot väsäilly mukava tuo orassi väri ainakin ite pidin... Miten pitkään oot harrastanut?
Semmonen 2 vuotta oon harrastanu :).
Xenon
Peliporukkavalvoja

Noniin tässäpä olisi tämä ratsastava kapteeni. Ratsastajan asennosta älkää suuttuko, sitä ei ole vielä liimattu, joten en saanut sitä pysymään paremmin siinä.

Kuva

Kuva

Kuva
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Varsin pelikelvollisia miniatyyrejä! Itse kyllä jäin kummaksumaan tuota uusimman tekeleesi lancea. Voisit fixata sen väriä hieman. Muuten figut ovat onnistuneet todella mainiosti.
Koko armeijakuvia odotellaan!

-kuittaa
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Hieno tuo ratsastaja. löysin vain kaksi muttaa. Seiväs. Se vaan on vähän jännä ja siitten sen alusta on vino (ainakin siltä se näyttää).
Welcome to the jungle.
Xenon
Peliporukkavalvoja

esko kirjoitti:Hieno tuo ratsastaja. löysin vain kaksi muttaa. Seiväs. Se vaan on vähän jännä ja siitten sen alusta on vino (ainakin siltä se näyttää).
Base on kyllä ihan kunnossa, mutta tuo pahvi oli vähän oudosti, kun otin kuvan.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Hei taas, pakko oli päästä sanomaan tuosta käden asennosta...
Aika epäolennainen kun ajattelee että väsyykö se käsi koskaan ? Parempana pitäisin hieman koukistavassa asennossa olevaa kättä. Tuo vaan on niin tyhmän näköinen ;)
Xenon
Peliporukkavalvoja

riimumestari kirjoitti:Hei taas, pakko oli päästä sanomaan tuosta käden asennosta...
Aika epäolennainen kun ajattelee että väsyykö se käsi koskaan ? Parempana pitäisin hieman koukistavassa asennossa olevaa kättä. Tuo vaan on niin tyhmän näköinen ;)
No ei ehkä kannata figuista tuolleen ajatella :D. Kaikki kai nuo joskus väsyisivät seisoskelemaan paikoillaan. Ehkä se kohottaa lanceaan ja huutaa "CHARGE!!!", tai sitten ei. No olisin kyllä ehkä saattanut laittaa koukussa olevan käden, mutta silloin ei ollut, nyt kyllä olisi mutta ei jaksa vaihtaa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”