Aijjaa, minä en ole huomannutHiisi kirjoitti:Tuon hepan freehandi on tyylikäs, mutta suoraan HoC armeijakirjasta
Olet kyllä todella hienoja nappeja saanut aikaiseksi, kauan olet maalannut?
Nyt olen noin puolitoista vuotta maalaillut.
Sivun 72 knight of chaoksella on täsmälleen tuollainen kuvio.Xenon kirjoitti:Aijjaa, minä en ole huomannutHiisi kirjoitti:Tuon hepan freehandi on tyylikäs, mutta suoraan HoC armeijakirjasta
Olet kyllä todella hienoja nappeja saanut aikaiseksi, kauan olet maalannut?. "Keksin" tuon itse. Missä siellä semmonen on?
Nyt olen noin puolitoista vuotta maalaillut.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Heposelle on kyllä kuski, mutta en oikein pidä siitä(konvertoitu itse...)Pesis kirjoitti:Hyvä perusblokki, mutta jotenkin perusjamppojen taso tuntuu olevan laskusuhdanteessa. Millos muuten saadaan tuolle heposelle kuljettaja. Oletko muuten tulossa Joensuun turnaukseen ulkoiluttamaan näitä?
No ei ehkä kannata figuista tuolleen ajatellariimumestari kirjoitti:Hei taas, pakko oli päästä sanomaan tuosta käden asennosta...
Aika epäolennainen kun ajattelee että väsyykö se käsi koskaan ? Parempana pitäisin hieman koukistavassa asennossa olevaa kättä. Tuo vaan on niin tyhmän näköinen