"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalikysymyksiä.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Vari

Maalikysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja Vari »

1: Aiemmin näin samasta aiheesta kysymyksn + vastauksia, mutta samaan kysymykseen sisältyi toinenkin kysymys.. joten varmistaakseni: voiko vallejon ja gw:n maaleja, maaleja ja inkkejä ja inkkejä ja inkkejä sotkea keskenään ilman ongelmia, vai tuleeko ottaa huomioon jotakin tärkeää?

2: Muutamissa keskusteluissa olen myös nähnyt puhuttavan saippuan käyttämisestä ohennuksessa, onko siitä tosiaan apua, ja paljonkin? vähentää maalin "pintajännitettä"? onko muuta vaikutusta?

3: Huomauttaakseni kaikille niille, jotka eivät jaksa vastata "järkevästi", tai tahtovat meitä n00beja nöyryyttää, se googlaaminen ei onnistu kaikilta (itse voisin jopa onnistua [mutta ,ahdollisia hakusanoja/lauseyhdistelmiä on liikaa]) joten jätetään ne "opettele googlaamaan" vinkit pois, ja samalla, se haku, siinäkin saa yhdellä/muutamalla hakusanalla hirviän monta "turhaa" tulosta aikaiseksi ja minulla ei oikein meinaa aina aika riittää lukemaan niitä kaikkia :(
Ratovaari

Re: Maalikysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Vari kirjoitti:1: Aiemmin näin samasta aiheesta kysymyksn + vastauksia, mutta samaan kysymykseen sisältyi toinenkin kysymys.. joten varmistaakseni: voiko vallejon ja gw:n maaleja, maaleja ja inkkejä ja inkkejä ja inkkejä sotkea keskenään ilman ongelmia, vai tuleeko ottaa huomioon jotakin tärkeää?

2: Muutamissa keskusteluissa olen myös nähnyt puhuttavan saippuan käyttämisestä ohennuksessa, onko siitä tosiaan apua, ja paljonkin? vähentää maalin "pintajännitettä"? onko muuta vaikutusta?

3: Huomauttaakseni kaikille niille, jotka eivät jaksa vastata "järkevästi", tai tahtovat meitä n00beja nöyryyttää, se googlaaminen ei onnistu kaikilta (itse voisin jopa onnistua [mutta ,ahdollisia hakusanoja/lauseyhdistelmiä on liikaa]) joten jätetään ne "opettele googlaamaan" vinkit pois, ja samalla, se haku, siinäkin saa yhdellä/muutamalla hakusanalla hirviän monta "turhaa" tulosta aikaiseksi ja minulla ei oikein meinaa aina aika riittää lukemaan niitä kaikkia :(
1: Voi.

2: Hyvin pienissä erissä se poistaa pintajännitettä.

3: Hyvin sinulla näyttää aika riittävän, kun näin myöhään näitäkin pistelet tänne, mutta Haku on hyvä ystäväsi.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”