Noniih, n. viikko sitten posti toi bfsp-boksin ja tässä on maalailtu pikku hiljaa. Tein tästä blogin ja aion lisätä lisää figuja jahka saan maalattua . Elikkä olen aloittelija ja olen maalannut kokonaisuudessa vain yhden viikon. Baset on vielä vaiheessa kun ei vielä static grassia hankittu. Niin muuten, onko tuo Puolenkuun Pelien static grasshttp://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=8384
iso boksi, että kannattaako tilata? Vai saisiko jostain halvemmalla?
Mutta pitemmittä puheitta tässä kääpiöt eli ekat jotka oon maalannut.
Ps.antakaa risuja, ruusuja ja vinkkejä.
Pss. mitä se WIP tarkoittaa?
Viimeksi muokannut Masapuke, Ke 25.04.2007 17:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Olet maalannut viikon?! Nuohan on ihan mahtavia figuja viikon maalanneelta!! Todella hyvin olet tehnyt, maalit on paikallaan ja sävytyksiä löytyy. Todella hienoja. Pistä lisää figuja vaan tänne, hyvä katsella noin komeita maalauksia!
PS. WIP = Work In Progress, eli työ keskeneräinen.
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Hyvältä aloittelija-työltä tuo vaikuttaa, itse joskus aloitin maalaamalla kääpiöilleni puolen naaman kokoiset silmät. Hyvä että joku tietää miten aloittaa Kankaan ehkä kiiltävät liikaa, mutta ei tule haittaamaan pelikentällä.
Kannattaa vain jatkaa harjoittelua. Blendaamista pitää ehdottomasti parantaa. Kannattaa vain blendata enemmän korostuksia korkeinpiin kohtiin vaaleammalla värillä.
Aziz the combat fighter kirjoitti:
Blendaamista pitää ehdottomasti parantaa. Kannattaa vain blendata enemmän korostuksia korkeinpiin kohtiin vaaleammalla värillä.
Saako kysyä missä näet blendejä? Sitten kun jonkun viikon maalanneen figuissa on smoothit blendit niin minä lopetan harrastuksen
Mutta tosiaan ei voi muuta kuin yhtyä kuoroon, eli ensiluokkaista työtä aloittelijalta. Näkee, että olet jaksanut perehtyä maalauksen perusteisiin etukäteen etkä vain suinpäin hypännyt pensseli ojossa, silmät kiinni figujen kimppuun, tai sitten olet vain luonnonlahjakkuus. Tuosta on hyvä jatkaa kun lähtökohdat ovat noin hyvät.
Monta kertaa on tullu luettua kun ensi figuja täällä kehutaan upeiksi tai uskomattoman hienoiksi, lähinnä kohteliaisuudesta.
Mutta kun nämä ovat oikeasti upeita aloittelijan figuja.
Tuo kulta/pronssi noissa takaa otetuissa kuvissa on erityisen toimivaa. Propsit siitä. Myös muut metalliosat ovat ihan hyviä, plussaa erityisesti parran korostuksista.
Ihoa voisi parantaa lisäämällä kerroksia, samojn tuopta punaista vaatetusta. Muuten homma toimii, baset kuntoon ja se on siinä.
Kiitos kaikille positiivisesta palautteesta. Tässä ois yksi wip-figuistani. Miten tota ihoa sais hianosti blendatuks? ja miten ton tulen sais "eläväksi"?
Tosiaan, hienoja nappeja tuolla harrastusmäärällä, ja muutenkin.
Ihon blendaamisesta, maalaat vaan korkeampia kohtia vaaleammalla värillä, ts. sekoitat vaaleampaa maalia joukkoon esimerkiksi GW:n sävyillä Tanned flesh - Dwarf flesh - Elf Flesh., tähän mahd. vielä valkoista sekaan. Ei kannata käyttää sävyjä suoraan purkista, vaan sekoittaa aina kahta väriä toisiinsa, jotta siirtymä tulee pehmeämmäksi. Siirtymärajan häivyttämisessä voi myös käyttää apuna toista sivellintä, jota pitää hivenen kosteana ja liu'uttaa väriä vaaleammasta tummempaan heti figuun sivelyn jälkeen. En tiedä tajuatko tekstistä mitään, mutta haulla saat varmasti havainnollisempia esimerkkejä, samoin googlaamalla nettiä.
Liekin maalaamisessa ei ole mitään ihmeellistä, muistat vaan että liekin kirkas osa on juuressa ja tummenee ylöspäin. Eli siis aloitat keltaisella ja siirryt ylöspäin mennessä oranssiin, ja jos tahdot nokisen, epätasaisesti palavan liekin, mustaan.
Ai sutelan kassit!!! Pakko myöntää, että näitä ei voi kun ihailla. Ekoiksi fikuiksi ne ovat aivan erinomaisia!!! En ole kenenkään aloittelijan nähnyt maalaaman näin hyvin. Näissä silmä lepää.
Pfff..Sinusta piru viä tulee jotain noiden perusteella! Aika vaikea uskoa, että nuo ovat ekoja figuja. Oletko muuten harrastanut kuvaamataitoa, esimerkiksi piirrustusta?
Minun ekani olivat kaamean näköisiä silloin alussa. No, en kyllä ollut "valmistautunut" yhtään, koska Sotun löysin myöhemmin.
Mutta maalappas joku isompi otus, jotta näkee paremmin maalaustaitosi!
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!