gw:n uudet maalit.
gw:n uudet maalit.
eli, gw:ltä on tulossa uusi 18 maalin setti, jonka kehutaan saavan aikaan tasaisen pinnan yhdellä kerroksella. kyselisin olisiko näistä lisätietoja?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Re: gw:n uudet maalit.
Ainahan ohentamalla saa tasaisen pinnan yhdellä kerroksella?Sephirot kirjoitti:eli, gw:ltä on tulossa uusi 18 maalin setti, jonka kehutaan saavan aikaan tasaisen pinnan yhdellä kerroksella. kyselisin olisiko näistä lisätietoja?
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
http://www.druchii.net/viewtopic.php?t=47983
Noita tarkoitit?
Noita tarkoitit?
Kyseisistä maaleista on keskusteltu myös ainakin Warseerissä ja vara-Wöpsillä. Lisäksi Ranskan GW:n sivuilta löytyy julkaisupäivämäärä eli 25. huhtikuuta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
emt.
Mä olen vähän skeptinen. Lukaisin jullevin linkit läpi ja ilmeisesti kyseessä on uusia pohjaväri-maaleja, joita on tarkoitus käyttää vain pohjaväreinä ja maalata päälle vanhoilla, värikylläisemmillä mutta huonosti peittävillä maaleilla.
Mutta Vallejon/Andrean voimakaspigmenttiset maalit ajavat jo tälläkin hetkellä saman asian, joten en oikein tajua miksi noita kannattaisi hankkia...
Nojoo, testannen kun näen.
Mä olen vähän skeptinen. Lukaisin jullevin linkit läpi ja ilmeisesti kyseessä on uusia pohjaväri-maaleja, joita on tarkoitus käyttää vain pohjaväreinä ja maalata päälle vanhoilla, värikylläisemmillä mutta huonosti peittävillä maaleilla.
Mutta Vallejon/Andrean voimakaspigmenttiset maalit ajavat jo tälläkin hetkellä saman asian, joten en oikein tajua miksi noita kannattaisi hankkia...
Nojoo, testannen kun näen.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Rectunator
Pojat voisivat kyllä heittää nuo nimensä huitsin helvettiin. Jos minulle joku tulee kertomaan maalaavansa figunsa Adeptuksen taisteluharmaalla, passitan hänet oitis pesemään suunsa. Jotain vähän kuvaavampaa olisivat voineet ihan alun perin hankkia maaliensa nimistöön. Vai onko jollakulla copyrightit värien nimiin? ;P
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
- Hands_of_blue
Helsingin geeweellä noita sai eilen kokeilla. Ihan hyvin tuntivat pelaavan, eikä jälki mitään älyttömän paksua ollut...ehkä vähän paksuhkoa
veikkaisin että maalien hinnaksi voisi tulla jopa se kolme euroa, joten ainakin meikäläiseltä taitavat nuo jäädä sinne kaupan hyllylle. Jos joku haluaa saada peittävää jälkeä nopeasti niin siitä vaan, itse maalaan mielummin niillä vanhoilla maaleilla.
-Smu
-Smu
Viimeksi muokannut Smu, La 10.02.2007 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
18 maalin setti maksaa 40e. Ranskan GW:n sivuilla ei ollut vielä hintaa tai julkaisupäivämäärää yksittäisille maaleille. Purkkien pitäisi sisältää yhtä paljon maalia kuin nykyisetkin, eli 12ml.Draven kirjoitti:Voisihan noista ainakin punaisen ja keltaisen hankkia ja katsoa miten toimivat. Onko mitään hintoja tiedossa?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Hands_of_blue
Tuosta voisi veikata, että yksittäinen puteli maksaa sen 2,50-3€ eli eiköhän niitä kokeilla kehtaa.jullevi kirjoitti:18 maalin setti maksaa 40e. Ranskan GW:n sivuilla ei ollut vielä hintaa tai julkaisupäivämäärää yksittäisille maaleille. Purkkien pitäisi sisältää yhtä paljon maalia kuin nykyisetkin, eli 12ml.Draven kirjoitti:Voisihan noista ainakin punaisen ja keltaisen hankkia ja katsoa miten toimivat. Onko mitään hintoja tiedossa?
- dead flesh penalty
tänäähän minä niitä kokeilemaan pääsin ja hyviltä tuntui. maalit peittivät paljon paremmin kuin hieman kirkkaammat sukulaisensa, tosin sinisissä en suuria eroja havainnut. jos noista nyt joku täytyisi ostaa, se olisi keltainen ja se mikälienee ihonväri.
aloittelijoille nämä sopisivat varmaan melko hyvin. sillä juuri aloittelijat ovat valittaneet gw:n maalejen huonosta peittävyydestä.
se mikä näissä oikeasti oli huonoa, oli purkit. oli aikas jäykät ja kannet jäivät ärsyttävästi semmoiseen 40 asteen kulmaan. näyttävät myös melko huonoilta.
sain maalata kaksi figua, toisen vertailuksi. voisin ottaa kuvia, kunhan kamera löytyy...
-sephirot
aloittelijoille nämä sopisivat varmaan melko hyvin. sillä juuri aloittelijat ovat valittaneet gw:n maalejen huonosta peittävyydestä.
se mikä näissä oikeasti oli huonoa, oli purkit. oli aikas jäykät ja kannet jäivät ärsyttävästi semmoiseen 40 asteen kulmaan. näyttävät myös melko huonoilta.
sain maalata kaksi figua, toisen vertailuksi. voisin ottaa kuvia, kunhan kamera löytyy...
-sephirot
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Rullakuski
No minua taas se purkin pieni koko ei haittaa, kun siellä purkissa on kuitenkin saman verran maalia kun normi gw-maaleissa. Ja ei se kolme euroakaan nyt mitenkään paljoa ole, kun ei tarvitse tuhrata ikää ja terveyttä niiden useiden kerroksien kanssaJusty kirjoitti:Purkit ovat myös pienempiä mitä gw:n vanhat maalit ovat.Joten kolme euroa pienestä purkistao nainakin minulle liikaa
Rullakuski kirjoitti:No minua taas se purkin pieni koko ei haittaa, kun siellä purkissa on kuitenkin saman verran maalia kun normi gw-maaleissa. Ja ei se kolme euroakaan nyt mitenkään paljoa ole, kun ei tarvitse tuhrata ikää ja terveyttä niiden useiden kerroksien kanssaJusty kirjoitti:Purkit ovat myös pienempiä mitä gw:n vanhat maalit ovat.Joten kolme euroa pienestä purkistao nainakin minulle liikaa
Miten pienempään purkkiin voi mahtua yhtä paljon, kysyn vaan?
Welcome to the jungle.