Elladan & Elrohir konffaus
Elladan & Elrohir konffaus
http://www.thelastalliance.com/index.ph ... iewGallery
Noniin tässä tämä on. Vain jousi muuttunut normi figusta. Halusin veikat ilman haarniskaa joten tässä oli ratkaisu. Toinen on kuin normi Gloro mutta väri teema on sama kuin tälläkin.
Noniin tässä tämä on. Vain jousi muuttunut normi figusta. Halusin veikat ilman haarniskaa joten tässä oli ratkaisu. Toinen on kuin normi Gloro mutta väri teema on sama kuin tälläkin.
Viimeksi muokannut miQ, Ti 13.02.2007 18:33. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Vois olla vähän smoothimmat blendit IMO
T:Salonen
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- riimumestari
Noniin vihodinkin näen kuvan. 
No hienno konvi täytyy myöntää, ja maalausjälkikin on ihan hyvää.
No hienno konvi täytyy myöntää, ja maalausjälkikin on ihan hyvää.
Viimeksi muokannut Swarmp, Ti 13.02.2007 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Hands_of_blue
Noniin, eiköhän ole tullut selväksi. Eikai tää mikään post count-topikki ole? Kyllä se sitte näkyy kun se näkyy, ja jos vaikka siinä kohtaa kommentoitaisiin lisää? Itsekin odotan jonkinasteisella mielenkiinnolla noita konffeja, mutten viiden minuutin välein ylöspomppaavaa ketjua jossa luvataan niitä konffeja, viestit kun on nollainformaatiota täynnä. Pliis. Tää ei ole trolli, mutta käsiteltäisiinkö sitä sellaisena kunnes jotain sisältöä löytyy. Don't feed the troll.jehuletti kirjoitti:eipä näy
-
Voimatassu
Olisi kiva nähdä niitä sinunkin konffeja..ritari kirjoitti:Aika könkkö konffaus! Ja maalaus jälki on kyl aika hutera.
Mutta itse figuun. Ihan kiva konffaus, itse ainakin tykkäisin tuolaisista enemän. Voisitko tarkentaa, mitä kaikkea teit?
Maalaus jälki on paikoitellen melko sotkuista. Pöydällä se voi näyttää melko hyvältäkin, mutta valokuvat paljastavat aina kaikki virheet.. Näin ainakin siis minulla..
Itelläkin kun Gloro on, niin voin sen verta vinkittää että siltä on miekka tosta ylhäällä olevasta kädestä leikattu poikkeen (myös kahva käjen alta) ja muovijousen puolikkaat tai sitten rautalankaa laitettu tilalle jouseksi.
IMO ei riitä muuttamaan Gloroa veikaksi, ja maalausjälki on kökköä. Eipä muuta tällä kertaa, kyllä se siitä.
IMO ei riitä muuttamaan Gloroa veikaksi, ja maalausjälki on kökköä. Eipä muuta tällä kertaa, kyllä se siitä.
Eikö tässä sitten ollut tarkoitus komentoida miQin työtä eikä ritarin?Voimatassu kirjoitti:Olisi kiva nähdä niitä sinunkin konffeja..ritari kirjoitti:Aika könkkö konffaus! Ja maalaus jälki on kyl aika hutera.
Maalausta voisi parantaa. Itse konffi, ihan hyvä yksinkertainen, mutta olisi mielestäni tarvinnut vielä jotain lisää erottuakseen edukseen. Baseen olisi myös voinut laittaa muutakin kuin pelkkää staticia, hiekkaa ehkäpä?