"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Speed Painting-tulokset

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Hammerheart

Speed Painting-tulokset

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

1. Taut (Hammerheart): 101 pistettä
2. Gretchinit (Drakken): 45 pistettä
3. Imperial Guard (NacMacFeegle): 37 pistettä
4. Genestealerit (Sephirot): 30 pistettä
5. Minotaurit (Nólimon): 28 pistettä
6. Chaos Dwarfit (Karu): 13 pistettä
7. Historialliset (dead flesh penalty): 2 pistettä

---

Suurkiitokset kaikille osallistujille ja kiitokset myös äänestäneille. Ongelmaksi tässä kisassa muotoutuivat selkeästi valokuvat. Omista Taustani kuva oli sarjan paras ja uskon, että se näkyi vahvasti myös tuloksessani. Paremmilla kuvilla olisi kilpailu ollut takuulla paljon tiukempi.

Omista napeistani sitten: Tosiaan, jäin hieman haaveilemaan maalatessani, enkä kerennyt väsäämään alustojen reunoja. Ne olen nyt kuitenkin korjannut.

"Salaisuuteni" oli muuten valkoinen (joka näyttää aina hyvältä ja jota ei tarvitse korostella kun tämmöistä jälkeä lähtee hakemaan) ja magic wash. Läträsin siis vain magic washilla terästettyä black ink-graveyard earth-sekoitusta valkoisen undercoatin päälle (tai aseiden tapauksessa harmaan maalin). Hillittömän nopeaa ja helppoa.

Oranssi ink silmiin, Coat'd'Armsin chestnut ja flesh wash baseen ja keltaista olkiin ja rintaan. Ja siinä se - todella simppeliä ja nopeaa. Ja siis kyllä nämä alle tunnissa saisi kuvailemallani tavalla tehtyä, jos ei jää haaveilemaan.

Kritiikkiä saa esittää nyt itse kilpailusta. Ainakin näytin, että kilpa on helppo järjestää, jos ei pyri mihinkään erityisen hienoon ja on valmis tinkimään deadlineista ;)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

itsehän pärjäsin melko hyvin. neljäs sija. ekaksi kilpailuksi. kelpaa mainiosti.

ai ne taut oli sinun? ;)

jos isäni ei olisi ollut singaporessa kuvien ottamisen aikaan, olisin pyytänyt häntä ottamaan ne, but, no can do...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Omg! 2. sija \,,/

Oli myös itselläni eka kilpailu kyseessä... ;)
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Itelleni heräs kiinnostus, että onko tulossa lisää tälläsii kisoja ?
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Ogre_dude kirjoitti:Itelleni heräs kiinnostus, että onko tulossa lisää tälläsii kisoja ?
Kai niitä tulee jos joku järjestää. Hammerheart ansiokkaasti osoitti, että ei se vaadi kuin vähän oma-aloitteisuutta. Tälläisen kevyen ja palkinnottoman kilpailun järjestäminen ei paljoa vaivaa loppujen lopuksi vaadi eli jos sinulla tai jollain muulla on hyvä idea maalauskisan aiheeksi niin ei kun vain järjestämään.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

ei perkele, kyllä taidan ens kilpailuun osallistua, pakko on, pakko on.
Mikäli nyt sellainen yleensä joskus tulee, toivottavasti tämä ei ollut ainoa tilaisuus, eihän Hammerheart.. :)
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

kai näitä kisoja osaavat muutkin järjestää...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Itse en kyllä koskaan saisi maalattua viittä figua tunnissa. Hyvä kun saan edes viikossa...
TunneBanaanienVoima

Viesti Kirjoittaja TunneBanaanienVoima »

Viikossa? Mulla menee suunnilleen kuukausi kun oon niin laiska maalaamaan.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

njah, itse jäi maalaamatta. Noh, eipä se varmaan olisi onnistunut muutenkaan, kun tuo speedpaintti ei ole omiaan minulle. Aikaa kuluu tunti ja yli, ja silti jälki on samaa kuin kohtalaisen kännissä olevan langustin ( jos et tiedä mikä langusti on, googleta ;) )
mutta kaipa sitä on vain harjoiteltava sitäkin...
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”