Mietintää 600pts fluffisia wargeja...
- samppuliini
Mietintää 600pts fluffisia wargeja...
Elikkä suunnitelmissa olisi 40k ja faban jälkeen ehkä aloittaa myös taru sormusten herrasta armeijan rakentaminen...
Olen noin 2 vuotta sitten pelannut two towers sääntiksen avulla tätä peliä kaverin kanssa noin 800pts armeijoilla(minulla oli urukhaita ja kaverilla rohania), mutta yht äkkiä kiinnostus lopahti ja nyt olisin ehkäpä aloittamassa uudestaan. Eli suunnittelmissa olisi fluffinen, mutta aika osaava joukko, joka koostuisi warg ridereista, jotka ovat asustaneet lähellä mordoria, mutta eivät ehtineet mukaan taisteluun ja ovat orjuuttaneet muutaman luola peikon ja ovat valmiita hyökkäämään tässä lista:
Heroes:
2x Warg rider captains(sharku):
-shield
yht:120pts
10xwarg rider:
-shields
yht:110pts
10xwarg rider:
-shields
yht:110ppts
2xcave troll:
-toisella troll chain
-toisella spear
yht:150pts
Tässä 490pts mitä seuraavaksi lisää? Mikä sopisi hyvin fluffiin?
Toimiiko? Antakaa vain rohkeasti kommenttia ja mitä lisäisin jotta saisin tasan 600pts?
Olen noin 2 vuotta sitten pelannut two towers sääntiksen avulla tätä peliä kaverin kanssa noin 800pts armeijoilla(minulla oli urukhaita ja kaverilla rohania), mutta yht äkkiä kiinnostus lopahti ja nyt olisin ehkäpä aloittamassa uudestaan. Eli suunnittelmissa olisi fluffinen, mutta aika osaava joukko, joka koostuisi warg ridereista, jotka ovat asustaneet lähellä mordoria, mutta eivät ehtineet mukaan taisteluun ja ovat orjuuttaneet muutaman luola peikon ja ovat valmiita hyökkäämään tässä lista:
Heroes:
2x Warg rider captains(sharku):
-shield
yht:120pts
10xwarg rider:
-shields
yht:110pts
10xwarg rider:
-shields
yht:110ppts
2xcave troll:
-toisella troll chain
-toisella spear
yht:150pts
Tässä 490pts mitä seuraavaksi lisää? Mikä sopisi hyvin fluffiin?
Toimiiko? Antakaa vain rohkeasti kommenttia ja mitä lisäisin jotta saisin tasan 600pts?
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- riimumestari
- Eöl the Dark Elf
- samppuliini
Kyllä löytyy, suurin osa on pelin nykyisessä perussääntökirjassa. The Two Towers Journey -kirjassa (eri juttu kuin TTT-sääntökirja) on myös lisää profiileja.
Tästänäet, missä kirjassa minkäkin hahmon nykyään voimassa olevat säännöt löytyvät.
Muista vielä, että nimettyjä sankareita voit ottaa vain kerran. Sinulla näyttäisi olevan Sharku kahteen kertaan. Ja kuten mainittiinkiin, sekä peikkojen, että warg ridereiden hinta on muuttunut.
Tästänäet, missä kirjassa minkäkin hahmon nykyään voimassa olevat säännöt löytyvät.
Muista vielä, että nimettyjä sankareita voit ottaa vain kerran. Sinulla näyttäisi olevan Sharku kahteen kertaan. Ja kuten mainittiinkiin, sekä peikkojen, että warg ridereiden hinta on muuttunut.
Viimeksi muokannut Garoth, Su 11.02.2007 19:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
- samppuliini
TTT niinkun se sääntökirja ja sitten se lisäosa ois se TTT journey.Garoth kirjoitti:Siis mitä kirjaa tarkoitat TTT:llä, ja mitä sen lisäosalla?Smirre kirjoitti:No TTT :ssa ja sen lisä-osas on kaikki.
Ku mun käsittääkseni, (olen ehkä väärässä) TTT journeyssä on esim Erkenbrad, Theored ja jotain muita, muttei Theodenia ja Eowynia. Olen luultavasti väärässä.
TTT Journey ei ole TTT-sääntökirjan lisäosa, vaan nykyisen perussääntökirjan lisäosa. Samoin kaikki "siniset" lisäosat on tarkoittettu nykyisen sääntökirjan jatkeeksi. Ruskeat lisäosat ovat tehty pääsääntöisesti ROTK-sääntökirjan lisäosiksi, mutta ne ovat käypiä edelleen. Ruskeiden lisäosien profiilit on kyllä laitettu nykyiseen perussääntikseen, joten ne eivät ole kovin olennaisia enään.Smirre kirjoitti:TTT niinkun se sääntökirja ja sitten se lisäosa ois se TTT journey.
Vanhat FOTR-, TTT- ja ROTK-perussääntikset ovatkin sitten oikeasti vanhentuneita. Kaikki säännöt eivät tietenkään ole muuttuneet, mutta kyllä niitä on aika paljon siellä täällä.
Phil Kelly says "No!"