Eorlingas 600 pts
Eorlingas 600 pts
Eli Rohania semmoset 600 pointsii.
Jos on virheitä niin korjatkaa, en omista RotKia enkä Isoa sääntistä ja statsithan ovat muuttuneet TTT:stä.
Theoden, armoured horse, shield 75
Eomer, horse, shield, throwing spear 90
Captain of men, horse, shield, armour, throwing spear 55 (kait)
Gamling, horse, Royal standard of Rohan 100
3 Royal Guard, horse, throwing spears 48
12 Rider of rohan, throwing spears 156
6 Rider of rohan, bows 78
Might=9+Royal Standardin special rule
Massaa=25
602 points
Joo massaa on ehkä vähän, ku niitä heroja nyt sattuu olemaan sen Gamlingin lipun takia. Mutta kommentoikaa.
Jos on virheitä niin korjatkaa, en omista RotKia enkä Isoa sääntistä ja statsithan ovat muuttuneet TTT:stä.
Theoden, armoured horse, shield 75
Eomer, horse, shield, throwing spear 90
Captain of men, horse, shield, armour, throwing spear 55 (kait)
Gamling, horse, Royal standard of Rohan 100
3 Royal Guard, horse, throwing spears 48
12 Rider of rohan, throwing spears 156
6 Rider of rohan, bows 78
Might=9+Royal Standardin special rule
Massaa=25
602 points
Joo massaa on ehkä vähän, ku niitä heroja nyt sattuu olemaan sen Gamlingin lipun takia. Mutta kommentoikaa.
Viimeksi muokannut Smirre, To 15.02.2007 18:52. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Juu onhan se kallis, vaikka sillä attacki ja woundi heroksi vähän vajaita onkin (parempi Fight value tosin on hyvä juttu, jos on vaikka tavallisen ROR:n kanssa urukin kimpussa, niin eikös se Eowynin value lasketa silloin myös ROR:lle), mutta niitä outridersejä vois kyllä harkita. Tack för kommentar.miQ kirjoitti:Eowyn pois. Piste syöppö ja hieman turhakin. Saat vielä 2-3 outrideriä tilalle
-
Chaotic Dwarf
Siis jos samassa taistelussa ovat niin Eowynin Fight lasketaan "yhteisiksi." Listasta niin outriderit olisi aika juustoinen ratkaisu. Eowynin vaihtaisin ja ehkä lopuilla pisteillä vaan lisää ratsuja (jos haluat puhtaan cavalry listan) tai tavallisia sotureita.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Sitä mäkin muistelin. Joo niitä outrideita vois ottaa jäljelle jäävillä 46:lla pisteellä, tosin olen kuullut, että Royal Guarditkin on aika hyviä (Onko niillä muuten bodyguard sääntö?). Eowynin vois vaihtaa vaikkapa kapteeniks. Joo ajattelin puhdasta cavalry listaa.Captain of Dwarfs kirjoitti:Siis jos samassa taistelussa ovat niin Eowynin Fight lasketaan "yhteisiksi.
Ei, älä kuuntele heitä! Ei Outridereita Lippu-Gamlingin kanssa! Siinä ei ole yhtään tyyliä, kun Gamling ja Outriderit laukkaa sellaisena yhteen litistettynä könttinä. Gamling lipun kanssa on kyllä tyylikäs valinta, älä pilaa sitä Outridereillä. Tai, no, tee miten haluat, sinun listasihan se on. Mutta itse heivaisin Eowynin pois (vaikka se onkin tyylikäs, mutta jos teet full cavalryn, herojen määrää ei ole hyvä lihottaa liikaa) ja ottaisin lisää perus Rider of Rohaneja sekä muutamia Royal Guardeja. Tai jos et halua full cavalryä, niin vaihtaisin Rider of Roaneista muutaman Royal Guardeihin ja sitten ottaisin jalkaväkeä, sitä Rohanin kuraa vaan.
Siinä minun ehdotukseni, mutta päätösvalta on sinulla. Toivottavasti tuosta oli apua.
Siinä minun ehdotukseni, mutta päätösvalta on sinulla. Toivottavasti tuosta oli apua.
Vihdoin joku joka ehdottaa niit Royal Guardeja
Eowynin vois vaikkapa vaihtaa kapteeniks hevosella, sitten siel ois vielki se 46 pts vapaana. Niillä lopuil pisteil vois ottaa 2 Royal Guardia hevosella ja yhen Outriderin hevosella (ihan vaan pieneks juustoks
). Full cavalryä ajattelin joo tehä.
Lista päivitetty
Sanokaa mielipiteenne kumpia otan, Royal guardeja vai Outridereitä.
Lista päivitetty
Sanokaa mielipiteenne kumpia otan, Royal guardeja vai Outridereitä.
Kannattaa sinunkin muistaa etteivät kaikki hae listoistansa pelkkiä tehoja.miQ kirjoitti:Outriderit ovat jopa halvempia kuin royal guardit hepalla, eli siis mitä voimme päätellä?Otat outridereitä koko rahan edestä.
Potki tuo yksinäinen outrider pois ja ota yksi Rohanin Kaartilainen niin, sitte näyttää todella hyvältä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
- Eöl the Dark Elf
Juup Outrideri pois. (Royal Guard on hienomman näköinenkin, IMO)
Tai sitten poista outrideri ja korvaa Captain Hámalla, joka ei tosin juhli heroic statlinellään, mutta Bodyguardi Théodeniin on ihan kiva. Ja on se tyylikkäämpi théodenin kanssa(tämäkin tietysti on vai minun mielipiteeni) kuin peruskapu.
Tai sitten poista outrideri ja korvaa Captain Hámalla, joka ei tosin juhli heroic statlinellään, mutta Bodyguardi Théodeniin on ihan kiva. Ja on se tyylikkäämpi théodenin kanssa(tämäkin tietysti on vai minun mielipiteeni) kuin peruskapu.
-
Chaotic Dwarf
No siis kummasta pidät itse enemmän. Miten vain hyvältä tuntuu. Olisi monipuolisempi jos molempia olis muutama.
Viimeksi muokannut Chaotic Dwarf, Ma 12.02.2007 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
Hamaa ei taida saada hevosen selässä, mutta täytyy nyt kattoo sitku sen TTT Journeyn hankkii, että kumman ottaa, Haman vai kapun. Mutta joo, kyllähän sen lonely outriderin vois korvata royal guardilaisella.Eöl the Dark Elf kirjoitti:Juup Outrideri pois. (Royal Guard on hienomman näköinenkin, IMO)
Lista päivitetty
Haman kyllä aika varmana saa hevosen selässä, koska leffassakin taisi asia niin olla. Ja olisi vähän tyhmää, jos Rohanin sankaria ei saisi ratsain...Smirre kirjoitti:Hamaa ei taida saada hevosen selässä, mutta täytyy nyt kattoo sitku sen TTT Journeyn hankkii, että kumman ottaa, Haman vai kapun. Mutta joo, kyllähän sen lonely outriderin vois korvata royal guardilaisella.Eöl the Dark Elf kirjoitti:Juup Outrideri pois. (Royal Guard on hienomman näköinenkin, IMO)
Lista päivitetty
Lista näyttää nyt erittäin kivalta ja se on ihan kivan monipuolinen, ottaen huomioon, ettei Rohanille saa kovin monipuolista armeijaa väsättyä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin