Army deal
Army deal
Eli kuinka kauan noita saa GW:stä et ne loppuu???
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Tätä ollaan päivitelty aika monessa paikassa jo, mut kertaus on opintojen äiti. Elikkäs, gw tekee noita army dealeja aina tietyn määrän, ja sitten ku ne loppuu niin niitä ei enää saa. Jostain pikku kylien figu kauppojen hyllyltä saattaa vielä löytyä vanhoja.
Minkäs armeejan army dealia olisit ostamassa?? Vai muuten vaan kyselit?
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Lähinnä lizard menien sitko se ilmestyy. ajattelin vaan kysyä jos mul ei oo heti rahaa koska se ilmestyy et riittääks niit viel sit kuukaudenpäästä vai onko sit jo liian myöhäistä ostaa army dealMachiavelli kirjoitti:Tätä ollaan päivitelty aika monessa paikassa jo, mut kertaus on opintojen äiti. Elikkäs, gw tekee noita army dealeja aina tietyn määrän, ja sitten ku ne loppuu niin niitä ei enää saa. Jostain pikku kylien figu kauppojen hyllyltä saattaa vielä löytyä vanhoja.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
En tiedä riittääkö niitä enää games workshopilta, mut uskosin et ainakin jostain päin suomen figu kauppoja niitä löytyy. Riippuu aika paljon lizardmenien menestyksestä. Kannattais varmaan kysästä gw:ltä et kauanko niitä riittää siellä.
Sincerely yours, Machiavelli.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Örkkien ja gobbojen armydealia taitaa muistaakseni saada vielä ihan GW:ltä.. ...ehkä... *lähtee tarkistamaan paikallisen figuliikkeen tilaushinnastosta*
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
hordes of chaos on 210e ettäs tiiätJazka kirjoitti:Ainakin Hesan fantsusta saa Skaven(200e) , Tomb kings(215e) ja Hordes of chaos(215e) army dealit.JA kaikista 10% alennus.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
No ainakin sen hintalapussa luki 200e viime kerralla kun kävin kattomassa (ja se lappu oli kyl hiivatin törkynen myös joten olen voinut katsoa väärin... Noooh painutaanhan kohta sinne silmälääkäriin... *nyt tarvitaan heti kieroon katsova hymiö!!!!!!!!!!!!*
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
- Teonanacatl
- Cacodemoni
- Cacodemoni
Elikkäs siinä isossa lodjussa, boxissa, laatikossa etc. Esim. tuleeko siinä vaikka Limited Edition Standard Bearer, Regimentillinen Goreja, Centigoreja, Minotaureja...???Cacodemoni kirjoitti:Osaako kukaan arvailla että mitä tulee Beasts of Chaoksen armyboksissa, vai tuleeko semmosta ylipäätänsä, ja jos tulee niin milloin?
- Teonanacatl
-
Skavengeneral
Eikös pataljoona (eng. Batalion) boksi oo paljon pienempi ja halvempi kuin armydeal (muistaakseni), enkä itse ole nähnyt pataljoona laatikkoja kuin empirellä ja tomb kingeillä (ja ehkä myös örkeillä ja gobboilla <- ei varma)Azip kirjoitti:Onko armydeal semmoinen Pataljoona?
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
-
Agathokles
Tuleekohan Beasts of chaokselta battalion ja/tai Army deal? varmaan jompi kumpi. Mut eikös noissa battalioneissa ja army dealeissa noi core joukot ole tota öö yksin kertasia :? vähä niinku ne alotus laatikon aijjät (ruumis + pää ja ruumis + keihäs). se selittäs hinnan, vai olikos ne nyt nii paljon halvempia?
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat