"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

HoC yhdistelmä Petomies säänöstä.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Swarmp

HoC yhdistelmä Petomies säänöstä.

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Morjens taas sotulaiset.
Fb kärpänen puraisi näin talven alla. Ja
Olen saanut lähes valmiiksi HoC Knight porukan. :D
No nyt kysynkin että miltä HoC/Beast of Chaos army book:in sivulta löytyy se että miten petomiehiä saa ottaa Chaoksen porukoihin mukaan.

Minä/kaverini käsitimme että ne Core unitit ovat core unitteja.

Kun taas olen seuraillut sotulaisten HoC yhdistelmä petomies listoja niin petomiehet ovat special uniteja.

Eli siis miltä sivulta tämän asian löytää ??
(Taisin sellittää melkö huonostin. :| )
Kiitos etukäteen-
Swarmp. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Jos armeijasi kenraali on mortal, kaikki pedot ovat special valintoja. Jos kenkku taas on Beastman, ihmiset (chaos warrut,knightit, marauders jne.) ovat specialeja. S.51, siellä se kerrotaan selvästi tuossa The Chaos General otsikon alla.
What's going on here? Back from the grave and crap.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Siis vain petokirjassa, HoC kirja ei tästä kero mitään (painettu aiemmin). Periaate on suht sama kuin demoni ja mortal osiossa. Beast kirjassa olevat special unitit (minot, ogret,peikot jne.) ovat specialia sekä kuolevaisille, demoneille että pedoille. Raret ovat samoja kaikille.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Kiitos.

No minä ja kamuni ymärsimme väärin. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”