"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skull Pass-blogi(päivitetty25.04!!) ^^nmm kokeilu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Terminator Sergeant kirjoitti:Sait aziz haastajan punaisessa ;)
Godamnit! :)

Sinun taidot kehittyy eksponentiaalisesti! huh... Minä luulin, että kehityin nopeasti maalaamisessa, mutta nyt taidan perua puheeni.
Masapuke

Viesti Kirjoittaja Masapuke »

Wahtisaari kirjoitti:Niin ja siittä vielä, että kun jotkut epäilivät sinua siittä oletko aloittelija, niin monen vanha olet? Sekin voisi kertoa jotain näistä...:D
Oon 15 vuotta :D ja ei, en ole vasenkätinen ;) Ja hei missä vaiheessa porukka alkaa yleensä konffaamaan?
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Masapuke kirjoitti:Ja hei missä vaiheessa porukka alkaa yleensä konffaamaan?
Se riippuu ihan yksilöstä.
Allekirjoittamut on harrastanut figuilua kohta 7 vuotta, eikä ole vieläkään opetellut konffaamaan. :P
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Konffaamaan? Tarkoitatko ''Miekka-irti-nuija-tilalle'' vai edistyneempää säätöä? Itse aloitin figuurien pahoinpitelyn, kun sain ensimmäisen sauruksen käteeni. :)
What's going on here? Back from the grave and crap.
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

Ei helkkari! Maalaat paremmin ku minä vaikka oon itte harrastanu noin vuoden verran! No olenhan kokeillu tota konffailua mutta vaan jotain ihan pikkujuttuja. Gs:sää muotoillessani olen oikea mämmikoura mutta pitäis vaan harjotella. Mut jos noin hyvin maalaat ni ala ihmeessä harjotella konffailua!
guletto

Viesti Kirjoittaja guletto »

Ei huh huh, ku on nättejä figuja.
Jos samaa rataa jatkat, niin parin vuoden päästä tulee ´eavy metal tiimin
miehet ja tekee tarjouksen josta ei voi kieltäytyä.

Tollasta maalaustaidon kehittymistä kattellessa tuli hirveä halu
ruveta kehittään omaa maalausjälkeä. Lisätä layereitä, kokeilla erilaisia kikkoja yms. yms.
"slaanesh on ihan homo tissi armeijja!!"
joku joillain toisilla foorumeilla
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Jos itsekkin vähän mainostaisi ;] vaikka olen täällä ollut säätämässä neuvoa ja omaa taitoa ikinä näyttänyt. Itselläni maalaustaito kehittyi myös nopeasti koska eräs henkilö neuvoi minua MSN messengerin kautta, vaikka hieman hankalaltahan se kuulostaa(sitähän se myös oli) Sain muutamassa viikossa tarvittavat taidot todellakin hyvän pelipöytätason figuun :] Kuvia aijon laittaa kun kameran saan käsiini ja varmasti haluan että te kritisoitte sitten väittämääni!

Mutta sinä! Masapuke olet tuleva aivan mahtavaa ainesta ja kehityt yhtä nopeasti kuin minä harrastuksen alussa! Tosin en suosittelisi ihan heti tuota konffaamista, kuten en ole itsekkään siihen vielä perehtynyt. Suosittelen että ensin sudit ja maalaat yhden armeijan valmiiksi ja sitten mietit mitä pitäisi muuttaa ? Kenraali liian höpsö ilman kunnon 2handed ninja asetta ? Tussarimiehet tyhmiä ilman ninja maskia ? (vain esimerkkejä! :] mahdollisuuksia on loputtomasti mutta itse olen kiintynyt ninjoihin jostain syystä)
Noh tässäpä tällainen pieni tarina öyhykäisyydessään väsymyksen ja energiajuoman alaisena tuli kirjoitettua!
9+ valtavasta kehityksestä !
-Kuittaa
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Hyvinhän tuo sinun armeijasi edistyy. Keep going.
riimumestari kirjoitti:Mutta sinä! Masapuke olet tuleva aivan mahtavaa ainesta ja kehityt yhtä nopeasti kuin minä harrastuksen alussa! Tosin en suosittelisi ihan heti tuota konffaamista, kuten en ole itsekkään siihen vielä perehtynyt. Suosittelen että ensin sudit ja maalaat yhden armeijan valmiiksi ja sitten mietit mitä pitäisi muuttaa ?
No mitäs vaikeaa siinä konffaamisessa on. Itse ainakin alusta asti muuttelin modelleita jos eivät tyydyttäneet. Otat vaan osat irti ja liität uudet.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Komppaan Xenonia. Pieni konffaaminen saa herot näyttämään sinun omiltasi. Ei muutoksien suuria tarvitse olla... Ja mikäs sen mukavampaa, kuin tietää että kelläkään toisella ei ole täysin samanlaista figua ^^
What's going on here? Back from the grave and crap.
riimumestari

jakezuku kirjoitti:Komppaan Xenonia. Pieni konffaaminen saa herot näyttämään sinun omiltasi. Ei muutoksien suuria tarvitse olla... Ja mikäs sen mukavampaa, kuin tietää että kelläkään toisella ei ole täysin samanlaista figua ^^
Tämä nyt on päivän selvää mutta GS:ällä räpeltäminen ei ole ehkä aloittajalle se paras vaihtoehto
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

riimumestari kirjoitti:
jakezuku kirjoitti:Komppaan Xenonia. Pieni konffaaminen saa herot näyttämään sinun omiltasi. Ei muutoksien suuria tarvitse olla... Ja mikäs sen mukavampaa, kuin tietää että kelläkään toisella ei ole täysin samanlaista figua ^^
Tämä nyt on päivän selvää mutta GS:ällä räpeltäminen ei ole ehkä aloittajalle se paras vaihtoehto
Joskus sekin on aloitettava (jos siis haluaa) ja mitä aikaisemmin lähtee opettelemaan ja edistymään sitä parempi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
riimumestari

Slugger kirjoitti:
riimumestari kirjoitti:
Joskus sekin on aloitettava (jos siis haluaa) ja mitä aikaisemmin lähtee opettelemaan ja edistymään sitä parempi.
Tämä on totta. Mutta itsekkään en ole vielä GS.ään perehtynyt. seuraavalla reissulla lähtee pötköt mukaan
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Kaikella kunnioituksella sinua, Riimumestari, kohtaan, muta eikö Masapuke voi mielestäsi aloittaa konffauksen harjoittelua, e´nnen sinua? Tuntuu, kuin mielestäsi ajatus siitä, että hän tekee sinua ennen jotain tuntuisi vastenmieliseltä.. No ehkä tämä nyt on hieman vainoharhaista, mutta..
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
riimumestari

Chaos Orc kirjoitti:Kaikella kunnioituksella sinua, Riimumestari, kohtaan, muta eikö Masapuke voi mielestäsi aloittaa konffauksen harjoittelua, e´nnen sinua? Tuntuu, kuin mielestäsi ajatus siitä, että hän tekee sinua ennen jotain tuntuisi vastenmieliseltä.. No ehkä tämä nyt on hieman vainoharhaista, mutta..
vainoharhaista kyllä :]
Jos luit oikein sanoin "en suosittelisi" sitä vasta 2viikkoa tehneelle mutten missään vaiheessa tätä kieltänyt.
Päin vastoin mitä nopeammin saadaan hyviä harrastelijoita sitä parempi.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Asia selvä. ;)
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

Huhhuh. Hienoja on! Sua ollaan vamaan taidettu auttaa värivalinnoissa joku kaveri, koska en mää kyllä osannu ekalla kerralla ottaa muita värejä ku boxissa näytettiin.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Masapuke

St. Jimmy kirjoitti:Huhhuh. Hienoja on! Sua ollaan vamaan taidettu auttaa värivalinnoissa joku kaveri, koska en mää kyllä osannu ekalla kerralla ottaa muita värejä ku boxissa näytettiin.
Ei oo auttanu kaverit, ihan ite nää värit oon valinnu :)
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

kyllä kannattaa konffata heti kun haluaa, tulee perskeleen paljon hianompi armeija ;)
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Masapuke

Tässä ois ny käpsien komentaja Thane, huomatkaa epätoivoiset viillot kilvessä. Base on kesken, niiku kaikissa muissa, niihin tulee sitten static grassii myöhemmin. Huhhuh, isoissa kuvissa näkyy kaikki maholliset virheet... Kuva
Kuva
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Loistavaa jälkeä, kuten aina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”