Elikkäs, olen tässä pohdiskellut osallistumista tuohon tulevaan Fanatic II turnaukseen ensimmäistä kertaa, mikä olisikin samalla ensimmäinen kerta kunnon turnauksessa. Itse osallistuminen ei sinänsä ole tuottanut tuskaa, vaan päättäminen mekanisoidun ja hybridi armeijalistan välillä.
Kysyisinkin tässä mietteitä niiltä, jotka ovat pelanneet kyseisiä armeija tyylejä vastaan, kyseisten armeijalistojen soveltuvuuksista isoissa turnauksissa.
Toki tiedän molempien listojen hyvät ja huonot puolet ja sen seikan, että niitä on äärimmäisen hankala asettaa samalle linjalle vertailtavaksi, koska niiden taktiikat ovat kaukana toisistaan ja valinta riippuu pelaajan mieltymyksistä. Itseäni houkuttaa mekanisoidun taun liikkuvuus, mutta toisaalta hybridillä on erittäin hyviä puolia, joita on vaikea sivuuttaa.
yhden hybridilistan olen laittanutkin jo tuonne armeijalista osioon.
Mech tau vs Hybrid tau
Mech tau vs Hybrid tau
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
Hybridissä on juurikin nuo mainitsemasi broadsidet sekä niiden kanssa etherealin järkejä käyttö. Myöskin sniper dronet ovat hybridin hyviä puolia. Eikä niitä palomiehiä voi unohtaa, kun niitä saa hybridissä niinkin ison läjän, jottei niiden lisäämää tulitukea voi sivuuttaa.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
- Half-breed
Ne ovat kutsumanimiä erilaisille Tau-armeijoille. Mech Tau sisältää vain nopeita Taun yksiköitä ja ne harvat hitaat kuljetetaan taisteluun Devilfisheissä. Hybridi on taas ihan peruslista johon on sisällytetty vähän kaikkea.Rampe kirjoitti:Mitä toi mech ja hybrid edes tarkoittaa, voisin auttaa koska kerään tauta mutta en tajua noita sanoja..
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.