Pensselit
Jaa'a, Miulla itselläni on tuollainen synteettinen Em4:nen kyllä kestänyt ihan kohtuu hyvin tässä nyt kaiken mitä sen on tarvinnutkin kestää, eikä mitään taipumisia ole vielä havaittavissa. Veikkaisin siis, että tässäkin asiassa se kuinka sitä välinettä käyttää on se ratkaisevampi tekijä itse välineen laatuun verrattuna. Tosin pääasiassa maalaan tuollaisella Hobby Pointin euron synteettisella random-siveltimellä. Kokoa kun sillä on tarpeeksi ja ei pahemmin ota päähänkään vaikka jokin vahinko sattuisikin. Sen vartta vaan saa olla koko ajan liimailemassa takaisin paikalleen.
Em¤:sen kolinskyjäkin on tässä jo melko tovi tullut käytettyä, mutta jostain kumman syystä ne synteettiset ne lopulta vie voiton käytetyimmyydessä.
Yrska
Em¤:sen kolinskyjäkin on tässä jo melko tovi tullut käytettyä, mutta jostain kumman syystä ne synteettiset ne lopulta vie voiton käytetyimmyydessä.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
-
Voimatassu
Itse olen ihan tyytyväinen GW:n pensseleihin, ei mitään valittamista. Sopivat käteeni hyvin, ja ei reilu 10e ole paha hinta kolmesta pensselistä, ainakaan minun mielestäni.
Harottamaan ovat kyllä mokomat alkaneet, mutta niitä kun ei ole tullut kovin hyvin käsiteltyä, ei se ole mikään ihme.
Pitäkää siis hyvää huolta pensseleistänne, tai tulee tassusta.
Pitäisi kai noita Em4 pensseleitä kokeilla, mutta kun tuo postimaksu ei oikein houkuttele.. Taidan täten tyytyä GW:n tarjoamiin.
Harottamaan ovat kyllä mokomat alkaneet, mutta niitä kun ei ole tullut kovin hyvin käsiteltyä, ei se ole mikään ihme.
Pitäkää siis hyvää huolta pensseleistänne, tai tulee tassusta.
Pitäisi kai noita Em4 pensseleitä kokeilla, mutta kun tuo postimaksu ei oikein houkuttele.. Taidan täten tyytyä GW:n tarjoamiin.
Kyllähän minä sitä pensseliä ihan hyvin kohtelin, oikeastaan paremminkin kuin muita pensseleitäni, kun yritin pitää sen kunnollisena. Pesin pensselin viileällä vedellä aina maalauksen jälkeen, en jättänyt vesikippoon lillumaan, enkä ottanut liikaa maalia pensseliin, en myöskään käsitellyt sitä mitenkään kovakouraisesti. Silti se meni todella nopeasti koukulle. En kyllä käyttänyt mitään sivellinsaippuaa, mutta luulisi pensselin kestävän edes muutaman kuukauden ilman sitäkin.
- Hands_of_blue