Confrontation rookie-turnaus Helsingissä 17.3.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

Itse pelaisin huomattavasti mielummin Malminkartanossa. Juurikin tuon rauhallisemman tilan takia. Täytyy kyllä myöntää että en ole koskaan pelannut mitään fantsussa, mutta ei se tilana mitenkään erityisen houkuttelevalta vaikuta. Varsinkaan jos siellä sattuu olemaan vähänkin enemmän porukkaa paikalla.
Pink Knight

Viesti Kirjoittaja Pink Knight »

Tietyin varauksin tuo käy ihan hyvin. Eli toisin sanoen jos kävelymatka asemalta/seisakkeelta ei ole pitkä ja reitti neuvotaan selkeästi, ehkä jopa tulostettavan kartan muodossa. Jos näin, mitään ongelmaa ei ole.

Ainiin se juna on M-juna mihin?
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Enpä usko tuon allekirjoittanutta haittaavan.

Toisaalta, perustan oman paikalletuloni(osallistumisen) lähinnä siihen, että on mahdollisuus käyttää laina-armeijaa ja saada pelaamiseen tarvittava sääntöopastus vasta paikan päältä.

En haluaisi nirsoilla, mutta jotenkin priorisoin yliopistopaikan hankkimisen harrastuksen edelle. Kun sitä aikaa tässä keväällä ei liikaa tule olemaan....
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pink Knight kirjoitti:Ainiin se juna on M-juna mihin?
Vantaankoskelle. Malminkartano on viimeinen pysäkki Helsingin puolella.

M-tåget till Vandaforsen avgår från spår...

Paikka on ehkä noin 5 min kävelymatkan päässä asemasta, eikä muillakaan ole ihmeempiä vaikeuksia ollut tähän mennessä löytää perille (suurin ongelma on kai ollut siinä, ettei ole tajuttu kävellä sisäpihalle, josta oikea rappu löytyy). Kartat ja googlemaps-koordinaatit annetaan tarvittaessa.

Ehdottaisin lauantaita 10.3. tai 17.3. Muut lauantait olen päivystelemässä.

Laina-armeijoita saa, kun pyytää ajoissa. Toiveita pystynemme toteuttamaan kohtuullisen monipuolisesti.

Vaikka sääntöjen 100% hallitsemista ei aloittelijoilta (tai oikeastaan edes pitempään pelanneiltakaan - en minäkään muista sensuurin tai counter-magicin sääntöjä kunnolla) tietysti edellytetä, on SUOTAVAA, että tuo introläpyskä on kertaalleen lukaistu lävitse, ettei ihan kaikki tule täysin uutena asiana.

Mainittakoon tosin vielä, että koska tapahtumaan voi tilata Sotataidosta figuja, on tällöin mahdollista tilata armeijansa turnaukseen (apua laatimiseen saa täältä tai konfrontaatio.net:in puolelta), tulla ajoissa paikalle kokoamaan ne (periaatteessa voinee käydä noutamassa jo edellisenä päivänä jos näin sovitaan) ja turnauksessa pelata ikiomilla figuillaan.

Eli nyt vain pitäisi päättää päivä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Pink Knight

Viesti Kirjoittaja Pink Knight »

Tuo 17.3 sopisi omaan almanakkaan paremmin, vaikkakin on mahdollista sanoa muutamaan paikkaan 'ei' ja tulla pelittelemään myös 10. päivänä.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter »

Minulle sopii kummatkin päivämäärät tällähetkellä. Mitä nopeammin päivä lyödään lukkoon sitä parempi minun kannaltani. Tietää sitten milloin ottaa töitä.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Sama täällä, kumpikin noista kelpaa ihan hyvin.
introläpyskä on kertaalleen lukaistu lävitse, ettei ihan kaikki tule täysin uutena asiana.
Jos tuolla tarkoitat tätä
Confrontation 3 -aloitussäännöt
http://www.rackham.fr/pdf_EN/Livret_Conf_3_EN_WEB.pdf
,niin kyllä tuon lukeminen vielä onnistuu.

Aiemmassa viestissäni hahmotin sääntötiedon vaativan tuon kirjan tilaamista ja lukemista, joka ei oikein napannut vielä tässä vaiheessa.
Mukaan ollaan siis ainakin tässä vaiheessa tulossa.

CytEdit. Ja laina-armeijaa pyytelen jo nyt. En ole vielä tässä vaiheessa tilailemassa ukkoja, kun ei tuo armeijanvalinta kovin selvä ole. Pistelen aiheesta myös privaa.
Viimeksi muokannut Cython, To 15.02.2007 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Moriturus

Viesti Kirjoittaja Moriturus »

17.3 käy hyvin. Toista päivääkin voin harkita, jos se sinne päätetään laittaa.
"They came from below...so did I." -Settra`s early days
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pistetään pyörät pyörimään.

Ilmoittautumiset tänne: http://www.figmaatikot.net/konf/foorumi ... php?p=6418
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”