"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackham: AT-43 Steel Trooper

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

dead flesh penalty kirjoitti:Ei tuo esimaalaus näköjään ihan niin pahaa ole.
Jos tuo ei ole pahan näköistä niin mikä sitten on? Toivon tosiaan, että ovat jotain maanantaikappaleita.

Gorkiporkin maalaama on sentään hieno, mikä osoittaa, että figut itsessään eivät ole täysin toivottomia ja niistäkin voi työllä ja taidolla saada hienoja.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

No oletan, että kuuluvat maanantaierään, sillä nämä eivät ole Rackhamin omia promokuvia:

http://virtual07.int2000.net/phpBB2/viewtopic.php?t=542
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Jez

Viesti Kirjoittaja Jez »

Yhhh....Itselleni ei ainakaan nuo rackhamin figut menisi.
Noita ku kattelee ni tulee vaan paha olo.

Maalaaja o kuitenkin saanut aika hienon tommosest figust.

Noi valmiiksmaalatut ei oo mitään maanantai kappaleita... Ite oon nähny tommosen Damocles paketin sisällön. Samanlaiseen jälkeen pystyy 5v sormilla maalamalla.
Viimeksi muokannut Jez, La 17.02.2007 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Silveri kirjoitti:No oletan, että kuuluvat maanantaierään, sillä nämä eivät ole Rackhamin omia promokuvia:

Siksi tuo kuva ei varmaan toimikkaan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Ratovaari kirjoitti:
Silveri kirjoitti:No oletan, että kuuluvat maanantaierään, sillä nämä eivät ole Rackhamin omia promokuvia:

Siksi tuo kuva ei varmaan toimikkaan.
Toimi vielä päivällä, nyt ainakin oman koneeni mielestä koko Sotataito on alhaalla.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Draven kirjoitti:
dead flesh penalty kirjoitti:Ei tuo esimaalaus näköjään ihan niin pahaa ole.
Jos tuo ei ole pahan näköistä niin mikä sitten on? Toivon tosiaan, että ovat jotain maanantaikappaleita.
No ymmärrämme ilmeisesti esimaalauksen vähän eri tavoin. Minulle se on sitä ettei itse tarvitse sutia mustaa/valkoista/whatever pohjalle, ei sitä että laatikosta tulee valmis show-case jengi. Hyvää siitä taas tekee se ettei se ole esim. niin paksua klimppiä että häiritsee päälle maalaamista.

Gorkiporki (/kuka tahansa muu joka on näppinsä jo saanut näihin kiinni): Minkätasoista valu on?
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

dead flesh penalty kirjoitti: Gorkiporki (/kuka tahansa muu joka on näppinsä jo saanut näihin kiinni): Minkätasoista valu on?
Ihan ok minusta. Noista omistani ei oltu poistettu niitä valuujälkiä. Ne ovat paikoitellen hieman hankalissa kohdissa, kuten noissa kennoissa(?) tuossa figujen vyöllä. Mitää pahoja virheitä en ole toistaiseksi havainnut.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Hmm. Nuo ovat jo sellaisia kuin toivoinkin, toisaalta jos laadunvaihtelu on noinkin runsasta pakkausten välillä, vähän riskibisnekseksi menee noiden hankkiminen silti. Ottavatkohan kauppiaat selkeästi huonotasoiset prepaintit mukisematta takaisin? Onko niillä edes velvollisuutta siihen?

Varsinkin, kun tapaan asioida enimmäkseen suoraan R-Storen kanssa, kansainväliset palautukset arveluttavat aina jonkin etukäteen.
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”