"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Spawn of Chaos

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Tearsqueeze

Spawn of Chaos

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

Tässä keskustelussa olisi tarkoitus puhua spawn of chaosista.

Spawn on minusta kiehtova figu joka on kuulemma hyvä puskajussien metsästykseen.

Pistäkää tänne omia mielipiteitänne spawnista, sen maalauksesta ja pelitavoista.

Millä merkillä se on teidän mielestänne paras? minun mielestäni Khornella, koska se saa strenght +1.

Kirjoittakaa myös teidän mielipiteitänne miten spawn hyödyttää pelissä, onko metsä vaiko kenties avo-maa sille sopiva maasto?

Vastauksia kiitos!
Finet

Re: Spawn of Chaos

Viesti Kirjoittaja Finet »

ChaosHerra kirjoitti:Millä merkillä se on teidän mielestänne paras? minun mielestäni Khornella, koska se saa strenght +1.
Slaanesh on ihan kiva, kun sillä pääsee lähitaisteluun nopeahkosti.
ChaosHerra kirjoitti:Kirjoittakaa myös teidän mielipiteitänne miten spawn hyödyttää pelissä, onko metsä vaiko kenties avo-maa sille sopiva maasto?
No ei se metsään oikein sovellu, kun ottaa kuitenkin miinukset liikeeseen diffarista. (Slaanesh-merkillä tietty voi päästä yllättämään.) Spawni soveltuu jumittamaan vastustajan unitteja ja toimii suht hyvin myös flankin vartijana 360 charge arccinsa vuoksi.
Tearsqueeze

Ihmettelen spawnista vaan sitä sen movementtia, 2D6 tai jotain tuommoista, miten se eroaa muista kävelytavoista?
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Muut yksiköt liikkuvat sen määrän mikä niiden stateissa on ilmoitettu movement kohdassa. Spawnin liike heitetään kahdella D6 nopalla ja spawn liikkuu noppien ilmoittaman määrän verran.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Tearsqueeze

SMusta kirjoitti:Muut yksiköt liikkuvat sen määrän mikä niiden stateissa on ilmoitettu movement kohdassa. Spawnin liike heitetään kahdella D6 nopalla ja spawn liikkuu noppien ilmoittaman määrän verran.
Kiitos Smusta!
Pathfinder

Viesti Kirjoittaja Pathfinder »

Minusta Spawn on erittäin mielenkiintoinen. T5 ja unbreakable. Tarvitseeko enempää sanoa? Maalauksellisesti se tarjoaa rajattomia mahdollisuuksia kokeiluihin, koska periaatteessa sitä ei voi maalata väärin (it's spawn!). Tietysti jotkut väriyhdistelmät toimivat paremmin kuin toiset, mutta periaatteessa...

Wood Elf pelaajana olen erittäin huolestunut nähdessäni spawnin (tai kahden) lyllertävän paikalle. Minusta näitä kannattaisi kaaospelaajan käyttää (lähes) aina.

Ja paras spawni on imo Fiend of Slaanesh.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
obliterator94

spawn

Viesti Kirjoittaja obliterator94 »

spawnin merkeistä on mun mielestä slaanesh paras koska lähitaisteluun sillä pitäisi mennä. Ja sillä on kyllä aika kova T mutta ei panssareita joka on aikas huono.
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Spawn on kova ja halpa figuri kentällä. Itse olen kokeilut vasta Blood beast of Khornea. Ja hyvin on toiminut. :P
Spawn nyt vaan meinaa kuolla pirun äkkiä, kun ei sitä armouria ole.
No spawn toimii melkein missä paikassa vaan. Khornella se on hyvä että ei tule sitä Frenzy ongelmaa. :|
Saa siis rauhassa valita että kenen kimpuun sitä käy. :)
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Onko kellään kokemuksia Tzeentchin Firewyrmistä? Onko Breath Weapon hyödyllinen lisä kun Kaaos armeijoilla ei ampuvia yksiköitä juuri ole?
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Brother Veli kirjoitti:Onko kellään kokemuksia Tzeentchin Firewyrmistä?
On.
Onko Breath Weapon hyödyllinen lisä?
Ei.

Liekkilätyskä on kovin lyhyt ja konstikkaan muotoinen. Aika harvassa ovat ne tilanteet, kun tätä pääsee satunnaisliikkeen jälkeen käyttämään mitenkään optimaalisesti. Jotain voi jäädä alle korkeintaan parilla vuorolla koko pelin aikana. Kovin suurta tuhoa ei tapahdu silloinkaan. Eipä 15 pistettä toisaalta ole kovin paha ryöstöhinta. Pitää vain lähteä ajatuksesta, että se on enemmän koominen lisä perusspawnin päälle kuin mikään taktiikan ydin. Minusta on vähän huono idea laskea sen varaan, että pääsisi hengaamaan satunnaisesti mönkivällä otuksella tasan kolmen tuuman päähän vihulaisyksiköstä. Merkityksellinen ampuminen vaatisi parempaa ennustettavuutta, paljon lisää kantamaa ja enemmän efektiä.

Kannattaa muuten käyttää jotain hyvin tunnistettavaa figua, että muistaa hönkäisyn vielä silloin neljännellä vuorolla kun sillä alkaa olla merkitystä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Shamppa

Viesti Kirjoittaja Shamppa »

onkos kelläkään ite konffatuja spawneja? itselläni on yksi työn alla ja haluaisin nähdä millaisia muut ovat saaneet aikaan...
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Cukuh kirjoitti:onkos kelläkään ite konffatuja spawneja? itselläni on yksi työn alla ja haluaisin nähdä millaisia muut ovat saaneet aikaan...
Ostaako joku edes oikeita?? ;) parhaimmat on tehty itse, kädettömät (tai rikkaat) voi niitä ostella.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Uudenvuoden tinoista olen omani väsännyt. Siitä pari vuotta sitten taisi olla ihan oikeaa keskustelua täällä, ja ihmiset innostuivat ideasta. Kunhan pitää hyvää huolta niin saa aika veikeän näköisiä ja tarpeeksi kestäviä möllyköitä. Minun armeijassani ovat ainakin palvelleen hyvin ja nätin näköisinä, vaikka Herr Boogeyn kädet ovatkin vähän tippuneet. Pitäisi liimata kiinni taas. Toisen ainakin pitäisi olla jossain laatikossa tallella. Kannattaa kokeilla.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

No ilmottaudun ostaneisiin. Vaikka itse-asiassa ostin sen käytettynä Razzwrakalta. :D

No minä hölmö menin ja hukkasi sen lonkero-käden, tulipa samalla hukattua Chaos Championinkin käsi, nyt pitäisi saada ideoita, että mistä saisi aspalle/spawnille uuden käden. :P
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Shamppa

Viesti Kirjoittaja Shamppa »

Uudenvuoden tinoista olen omani väsännyt.
Ihan hyvä idea.. itselläni on kehkeillä ajatus "lonkeroista" jotka nousisivat maan alta esim. ogren kimppuun.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Pitäisiköhän laittaa ne kaksi spawniani jotka kaverini on tehnyt, mutta menin ostamaan: Värit eivät ole hääppöisiä, mutta ovat koomisempia kuin mitkään.

Kentis lähiaikoina...
Peril of Warp
Justus

Viesti Kirjoittaja Justus »

Oma spawnini on yksinkertaisesti vain puhtaasta tylsistymisestä muodostunut kasa piikkejä. Siis pyöreähköön kuminpalaseen iskettyjä coctail-tikkuja :D Lopputulos muistuttaa jättimäistä lentävää merisiiliä, siksi osuvin markki on nurgle poissoned attackeineen. Pitäisi vain jaksaa maalata se, että näkee kehtaako sitä käyttää...

Liskoja vastaan otus tuskin kestänee, kun kuolee poissoniin jos sitä vaivaudutaan blowpipettämään. Mutta muuten varsin hupaisa otus, jolla voi mahdollisesti saada jotain sidottuakin.
Ruispöllö

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Vai on slaaneshin spawni noin kova? Kiitti tiedoista.
Mulla on aikomus tehdä etanaspawni jahka saan kuoret. Spawni tekee kyllä lähiksessä pahaa jälkeä.
Löytyy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”