niin kun aihekkin viittaa niin gw:ssä olis faba turnaus ja tarvittas pelaajia!!! ainoat kriteerit on että olis maalattu armeeja ja tullee paikalle.
Jos on jotain kysyttävää niin kysykää. (Palkintoja tiedossa jos tulee tarpeeks väkeä!?!)
ModEditoin otsikkoa nätimmäksi.
-Tybraal
Keskiviikkona 21.2. 750 pisteen FB turnaus GW Helsingissä
-
burning demon
Joo seuraaviin asioihin kun sais vielä jotain tarkennusta:
- osallistumismaksu ?
- ennakkoilmoittautuminen, vai tuleeko kaikki keskiviikkona GW:n eteen nuokkumaan ja sitten sanotaankin että " Sorry, vain x määrä henkilöitä mahtuu mukaan " ?
- niin ja sitten tietty joku tarkka kellonaika ois kanssa hyvä tietää..
- osallistumismaksu ?
- ennakkoilmoittautuminen, vai tuleeko kaikki keskiviikkona GW:n eteen nuokkumaan ja sitten sanotaankin että " Sorry, vain x määrä henkilöitä mahtuu mukaan " ?
- niin ja sitten tietty joku tarkka kellonaika ois kanssa hyvä tietää..
-
burning demon
ENS KESKIVIIKKONA 750 PISTEEN FABA TURNAUS GW:SSÄ
sinne ei tartte osallistumis maksua ja sinne pitäs tietääkseni vaan ilmestyä johonkin 12.00-12.30 aikoihin ja sinne otetään noin 10-12 pelaajaa max. (mut mun tietääkseni sinne on nyt tulossa noin 5-6 pelaajaa joten tilaa on)
-
burning demon
ENS KESKIVIIKKONA 750 PISTEEN FABA TURNAUS GW:SSÄ
Tiiän!?! mut ota huomioon et suurin osa ei jaksa tulla sinne tai on jossain päin mailmaa tai on joku muu miks ei voi tulla ja kyllä sitä voi ehotta. mut jos haluaa varmistuksen niin voi soittaa gw:hen ja kysyä onks siellä jotakin ilmottautumis systeemiä. (mut tuskinpa siellä on kun viime turnaus missä oli täydet osallistujat tais olla vuos tai pari sitten(^-^).)
Sanat "tietääkseni", "jos" ja "tuskinpa" viittaavat kyllä vahvasti siihen suuntaan, ettei kirjoittaja juuri tiedä, mistä puhuu.
Jospa luottaisimme vastaisuudessa siihen, että GW:n liike osaa itse tehdä turnauksistaan ilmoituksen tänne, jos näkevät asian tarpeelliseksi. Pistän tämän nyt lukkoon.
-Roope
Jospa luottaisimme vastaisuudessa siihen, että GW:n liike osaa itse tehdä turnauksistaan ilmoituksen tänne, jos näkevät asian tarpeelliseksi. Pistän tämän nyt lukkoon.
-Roope