"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epic 'Casterin figun käyttäminen normaalina versiona

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
SickBunny

Epic 'Casterin figun käyttäminen normaalina versiona

Viesti Kirjoittaja SickBunny »

Eli tämä nyt taas saattaa olla hyvinkin hölmö utelu, mutta kuinkas tiukkapipoinen asenne esim. Suomessa on näitä eri Warcaster figujen käyttöä kohtaan? Eli tuleeko kurttuisia kulmia jos pöydällä seisoo Epic Liche Lord Asphyxious-nappi joka nyt on kovasti olevinaan Iron Liche Asphyxious? En usko että tämä kenellekkään ihan hirveitä tunteita kohottaa mutta tarkistetaan nyt kuiteskin. Selvennyksenä siis vielä että henk. koht. tunteet proxyjä sekä maalaamattomia metallimynttejä kohtaan on yleinen kulmainkurtistus, mutta tässä kohtaa itse en näkisi ongelmaa.

PP Itsehän on hiukka nillitellyt konversioista yms virallisissa häppeningeissään ja motkottavat vielä aseiden täsmäämisestä yms. vaikka täytyykin sanoa että en usko kovin monen pelaajan pystyvän erottavan Military Rifleä Long Riflestä.... etenkin kun ei se PP itsekään ihan hirveästi malta valtaosasta aseistaan tehdä ikimuistoisen näköisiä... ja vaikka product design onkin paikallaan mitä tulee esim panssareihin ja 'Jackeihin eri koalitioilla, ei se oikein ulotu aina varusteisiin, etenkin tuliluikkuihin...
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Aika pitkälti on ollut sellainen meininki, että kunhan figu on riittävän kuvaava, se kelpaa.

Epicit ovat kauttaaltaan hyvin kuvaavia, joten tuskin kenelläkään on mitään niitä vastaan...
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Toistaiseksi turnausten linjaus on ollut, että kuvaava figuuri kelpaa. Vastaan ei ole tullut pelaajaa, joka olisi hernettä vetänyt nenäänsä konversioista tai edes muiden firmojen figuurien käytöstä.

Itse olen surutta konvertoinut figuja mieleisekseni ja käyttänyt joukossa GWn ja Reaperin figua. Ongelmaa ei ole tullut, kun olen selvästi kertonut mistä on kysymys minkin figun kohdalla ja henkilökohtaisesti olen pyrkinyt valitsemaan kuvaavia figuureja.

Turnauksissa on yhtälailla kulkenut aina maalaamattomia armeijoita, mutta ongelmana en sitä pitäisi. Uusia pelaajia on kuitenkin jatkuvalla syötöllä tulossa, uusia armeijoita hankitaan ja se vain antaa vaihtelua peleihin.
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Murhe kirjoitti: Turnauksissa on yhtälailla kulkenut aina maalaamattomia armeijoita, mutta ongelmana en sitä pitäisi. Uusia pelaajia on kuitenkin jatkuvalla syötöllä tulossa, uusia armeijoita hankitaan ja se vain antaa vaihtelua peleihin.
Itse näksin syyn malaamattomissa armeijossa olevan enemmän se että pelin pelaajakunta on kuitenkin suht nuori (mitä suurin osa on aloittanut viimeisen 1-1,5vuoden sisällä?) ja vielä useanpi Hodresin pelaaja aloitti RP.Netin Joulualen aikohin joten se aika saada armeija maalattua on verrattain pientä, tosin figu määrätkin ovat pienenpiä (paitsi se yrskan 40+ Meneetti armeija)
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Eipä siinä oikeasti ongelmaa ole jos pelaa alle 750 pisteen pelejä. Jos taasen menee jo yli 750 pistettä niin on hyvä huomauttaa ja muistutella, onko kyseessä eeppinen vaiko normaali 'casteri.
- Kynä-ääliö
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”