"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG armeijan kysymys...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Oberon_ kirjoitti:
Z7-852 kirjoitti:Laatikossa todellakin tulee 15 heavy asetta ja pienellä konverttaus työllä yksi laatikko on kaikki mitä koskaan tarvitset armeijassasi.
Eli vaikkei laatikossa tule kuin miehiä niihin kolmeen ryhmään voi heavy aseen antaa normaalille mosurille selkään tai tehdä niin sanottuja heavy weapon countereita (vain heavy ase alustalla eikä miestä käyttämässä sitä).
Jep, 3 lascannonia riittää tosi pitkälle :)
Tuleekos siinä ne beissit 15 hevi weppeniin?
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

3 basea siinä pitäisi tulla, mutta itse olen joskus väsäillyt styrofoamista noita baseja, piirtää vaan sen basen ääriviivat siihen foamiin ja leikkaa pois. ;)
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Ei tule baseja kuin kolmeen ampujapariin. Mikään ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista kuin basen tekeminen. Sillä on kaksi ominaisuutta: se on pyöreä ja muovia. Eikä sen itseasiassa tarvitse edes olla pyöreä. Tai muovia.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Juige kirjoitti:3 basea siinä pitäisi tulla, mutta itse olen joskus väsäillyt styrofoamista noita baseja, piirtää vaan sen basen ääriviivat siihen foamiin ja leikkaa pois. ;)
Niin tai aaltopahvista(ko).

En oikein tajunnut eli voinko laittaa tava shock troopperin selkään tai käteen heavy weaponin?
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

No siis voithan tehdä sellaisen ison Arskan jolla on toisessa kädessä lasgun ja toisessa heavy bolter, lyöt vain oikean kokoiselle baselle.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Juige kirjoitti:No siis voithan tehdä sellaisen ison Arskan jolla on toisessa kädessä lasgun ja toisessa heavy bolter, lyöt vain oikean kokoiselle baselle.
TSOTSOT.Mieluummin jätät lasgunin pois, peliteknisesti figulla on vain heavy weapon.Kyllä voit vain läimäistä herralle käteen, se iso alusta on"only for modeling purposes".
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”