40k: Chaos characterit

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Samsson
Valvoja

40k: Chaos characterit

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Voiko Aspiring Championilla olla heavy/special weapon ja voiko mun Chaos Lordilla olla itsellään power armor kun sen retinuella olisi sitten termispanssarit?
Hänellä ei saa (kaiken järjen mukaan) Heavy/Assault ase, vaikka hän kuuluukin squadiin. En ole kuullut GWn virallinen kanta tähän, mutta jotkut väittävät että saa olla, koska missään ei sanota ettei Championilla saisi olla squadin special aseita... En itse koskaan laittaisi, mutta jos saat kaikki vastustajasi hyväksymään, niin...

Luulen että uudessa Chaos kirjassakin sanotaan että ainoastaan Terminator haarniskaan sonnistautunut Lordi saa ottaa Terminator Retinuen... Eli ei saa. Kannattaa kuitenkin tarkistaa mitä siinä tarkalleen lukee!
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Kharon kirjoitti:Tuosta Newbie cornerin vastauksesta niin s.21 chaos codexissa on maininta Options -kohdassa että ainoastaan squadmemberit saa ottaa Hvy/Special/muita aseoptioneita - ei charrut. Se on ihan sama pätkä mikä on Codex:SM:ssä. Elikkä aivan kuten arvelit mutta tuolta löytyy mustaa valkoisella

Ja sitten Retinuessa voi olla Terminaattoreita - ei ole riippuvainen Lordin panssarista (tai en ainakaan löytänyt mitään tähän viitaavaa).
Eli näin suoraan Chaos Codexista (joka en vieläkään omista... :| ) mustaa valkoisella...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”