Joo hei tää alkaa aihe karata tosi pahasti käsistä. Taisin taas sitte oppii uuden asian.
Pinnaus
-
JunttuThaLictor
Mut hei oha se ny kuiteki ko eu direktiivit määrää että muovista valmistettuja pienikokoisia leikki/pelivälineitä kutsutaan leluiksi ja metallisia miniatyyreiksi.
Joo hei tää alkaa aihe karata tosi pahasti käsistä. Taisin taas sitte oppii uuden asian.
Sis et mitä pinnaus o.
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
- The Captain
- Valvoja
Oletko koskaan yrittänyt saada figuja pois virkaintoisen tullivirkailijan näpeistä? Niitä saattaa kiinnostaa hyvinkin tarkkaan. Kokemukseni mukaan niillä on eri tuotekategoriat leluille, keräilyesineille ja pelivälineille, ja pelivälineistä vielä yksin- ja moninpeleille. Mahdollisesta lyijypitoisuudesta kannattaa unohtaa mainita.Silveri kirjoitti: onko sillä oikeastaan väliä muuta kuin oman egon suhteen millä termillä niistä puhuu?
Sekin tosin vähenee ajan mittaan. Tätä nykyä yksi tullivirkailija jo tervehtii kaupungilla vastaan tullessaan, ja asenne haaviin jääneisiin blistereihin on sarjassamme "jaaha, taas näitä. No mene nyt jo siitä."
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kiitän perspektiivini laajentamisesta.
Palataanko taas alkuperäiseen aiheeseen?
Palataanko taas alkuperäiseen aiheeseen?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!