"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pinnaus

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
JunttuThaLictor

Viesti Kirjoittaja JunttuThaLictor »

Mut hei oha se ny kuiteki ko eu direktiivit määrää että muovista valmistettuja pienikokoisia leikki/pelivälineitä kutsutaan leluiksi ja metallisia miniatyyreiksi.

Joo hei tää alkaa aihe karata tosi pahasti käsistä. Taisin taas sitte oppii uuden asian. :D Sis et mitä pinnaus o.
<(\__/)---<<<
<(='.'=)---<<<
<('.') ('.')--<<<
Bunny is death... SÄÄDSÄDSÄD LMAO
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Silveri kirjoitti: onko sillä oikeastaan väliä muuta kuin oman egon suhteen millä termillä niistä puhuu?
Oletko koskaan yrittänyt saada figuja pois virkaintoisen tullivirkailijan näpeistä? Niitä saattaa kiinnostaa hyvinkin tarkkaan. Kokemukseni mukaan niillä on eri tuotekategoriat leluille, keräilyesineille ja pelivälineille, ja pelivälineistä vielä yksin- ja moninpeleille. Mahdollisesta lyijypitoisuudesta kannattaa unohtaa mainita.

Sekin tosin vähenee ajan mittaan. Tätä nykyä yksi tullivirkailija jo tervehtii kaupungilla vastaan tullessaan, ja asenne haaviin jääneisiin blistereihin on sarjassamme "jaaha, taas näitä. No mene nyt jo siitä."
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kiitän perspektiivini laajentamisesta.

Palataanko taas alkuperäiseen aiheeseen?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”