Rautapiha 600pts.
Rautapiha 600pts.
Tälläinen liittouma Legions of White Handin ja Isengard Raidersien välillä.
Herot:
Uruk-hai Captain 60pts
-heavy armour
-shield
Uruk-hai Captain 55pts
-heavy armour
Uruk-hai Shaman 50pts
Sharku 60pts
-warg
-shield
Massa:
6x Warg Riders 90pts
-shield
-throwing spear
Isengard Troll 106pts
-spear
9x Uruk-hai Warrior 90pts
-pike
-shield
Mightia: 7
Massaa: 25
Teema: 6 (Lomen mukaan)
Antakaa mielipidettä ja ehdotelkaa parannuksia!
Herot:
Uruk-hai Captain 60pts
-heavy armour
-shield
Uruk-hai Captain 55pts
-heavy armour
Uruk-hai Shaman 50pts
Sharku 60pts
-warg
-shield
Massa:
6x Warg Riders 90pts
-shield
-throwing spear
Isengard Troll 106pts
-spear
-pike
-shield
Mightia: 7
Massaa: 25
Teema: 6 (Lomen mukaan)
Antakaa mielipidettä ja ehdotelkaa parannuksia!
Viimeksi muokannut Elrontti, Su 25.02.2007 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukavan tuntuinen lista, jossa on paljon mahtia ja eliittiä, mutta niin kuin on jo sanottu niin pahislistaksi kovin vähän massaa. Ota tuo peikko pois, sillä se on pistesyöppö ja erittäin ruma hahmo. Lisäksi peikkoja on helppo hidastaa syöttämällä sille yksi ukko per vuoro jolloin rölli ei pääse hyödyntämään loistavia lähitaistelutaitojansa. Hukkaratsastajilta voisit ottaa joko kilvet tai heittokeihäät pois, ei molempia, koska se maksaa liikaa. Urukkipiket voisi muuttaa örkkikeihäiksi.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
En laita figua pois, koska se on ruma. Olen miettinyt samaa, että vaihtaisinko röllin urukki massaan. Rölli on kuitenkin aika pelottava ja voimakas ilmestys armeijassa. Testailen tätä armeijaa ja katson sitten pidänkö sen tälläisenä.Elrohir kirjoitti:Mukavan tuntuinen lista, jossa on paljon mahtia ja eliittiä, mutta niin kuin on jo sanottu niin pahislistaksi kovin vähän massaa. Ota tuo peikko pois, sillä se on pistesyöppö ja erittäin ruma hahmo. Lisäksi peikkoja on helppo hidastaa syöttämällä sille yksi ukko per vuoro jolloin rölli ei pääse hyödyntämään loistavia lähitaistelutaitojansa. Hukkaratsastajilta voisit ottaa joko kilvet tai heittokeihäät pois, ei molempia, koska se maksaa liikaa. Urukkipiket voisi muuttaa örkkikeihäiksi.
Joo mun moka, ei minulta edes löydy kahta kapua kilvellä, eli toinen onkin siis pelkällä heavy armourilla.Samppa94 kirjoitti:aivan liian vähän massaa.
Rölli pois, pari bersua, kapulle heavy armor ja loput massaa!!!
Niin, tänään sitten tuli tätä listaa testattua ja hyvinhän se meni. Kääpiä vastaan tasapeli. Tällä hetkellä en ole rölliä vaihtamassa sillä se pisti seitsemän Khazadia nippuun eikä menettänyt woundiakaan. Se olisi luultavasti saanut enemmänkin tuhoa aikaan, mutta se oli vähän huonossa paikassa, kun minä jouduin asettamaan figuni ensin.
No entäs sitte, vaikka toisella ei oo kilpee. Otat vaan muovisen Urukki kilven ja liimaat sen siihen oikeeseen kätöseen kiinni. Niin olen minäkin tehnyt.Elrontti kirjoitti: Joo mun moka, ei minulta edes löydy kahta kapua kilvellä, eli toinen onkin siis pelkällä heavy armourilla.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
En osta uutta Urukki pakettia sen takia, että saan yhden kilven, jotta voisin laittaa sen kapulleni.Vrasku kirjoitti:No entäs sitte, vaikka toisella ei oo kilpee. Otat vaan muovisen Urukki kilven ja liimaat sen siihen oikeeseen kätöseen kiinni. Niin olen minäkin tehnyt.Elrontti kirjoitti: Joo mun moka, ei minulta edes löydy kahta kapua kilvellä, eli toinen onkin siis pelkällä heavy armourilla.
Itselläni on hyviä kuin huonojakin kokemuksia Berserkereistä. Pääosin huonoja joten siksi näitä ei varmaankaan löydy listastani. Mielipiteitä: Vaihdanko Warg ratsastajani Urukki massaan?
Mielestäni ei kannata vaihtaa, koska wargit tuovat sitä nopeutta urukki listaasi. Ja berskut ovat hyviä, siksi yhä niitä suosittelen. Yksi tai kaksi huonoa kokemusta ei tee niistä huonoja tai ehkä käytit niitä vain väärin...Elrontti kirjoitti:Itselläni on hyviä kuin huonojakin kokemuksia Berserkereistä. Pääosin huonoja joten siksi näitä ei varmaankaan löydy listastani. Mielipiteitä: Vaihdanko Warg ratsastajani Urukki massaan?
Ja listassasi on 9 urukki kilpee. Viimeselt kilpi raa-asti irti ja kapulle.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
- Eöl the Dark Elf
Ota nuo pikeurukit pois ja pistä tilalle örkkejä keihäin, sillä vaikuttaa siltä, että taistelet tällä hetkellä vain kilpi-pike.muodostelmassa käyttäen pelkästään pikejen keihäsominaisuutta. Tämä on urukkien haaskausta, koska menetät kalliiden pikeurukkien tärkeimmän ominaisuuden, toisen tukijan takaa tukemisen. Jälje jäävillä pisteellä ostat jotakin hyödyllistä.
Itse kannattaisin yhä peikon poistoa, mutta myös noiden heittokeihäiden romukoppaan heittoa. Ei ne örkit mihinkään osu tai jos osuu niin lajitoveriinsa.
Itse kannattaisin yhä peikon poistoa, mutta myös noiden heittokeihäiden romukoppaan heittoa. Ei ne örkit mihinkään osu tai jos osuu niin lajitoveriinsa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin