"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

HoC vs. Dwarfs

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Tearsqueeze

HoC vs. Dwarfs

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

Niin, me aiotaan kaverini kanssa ottaa matsi, niinpä ajattelin kysyä neuvoja täältä viisaampien luonta.

Minä pelailen chaoseilla ja kaverini dwarffeilla.

Minun armeejani:

1x spawn

12x warriors

1x Lord Of Khorne

16x Marauders

6x Knights

1x Chariot

Kaverini armeeja:

16x LongBeards

1x Joseph Bugman

16x Rangers

12x Slayers

16x Thunderers

Ideoita peliini.
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Minä menisin kahta sivustaa myöden niillä, joilla aikoisin tehdä selvää dwarffeista (Lord + ritarit / kärry + spawn) ja lopuilla keskeltä (warriorit ja marauderit).

Toinen vaihtoehto on mennä kaaosritareilla, joissa lord mukana ja tuolla kärryllä lyhyintä reittiä sinne missä nämä dwarffien pyssymiehet sun muut on ja ajaa niistä läpi (molemmilla mielellään samalla vuorolla). Sen luulisi onnistuvan ellei sinua ammuta reikiä täyteen ennen perille pääsyä (maastoa kannattaa katsoa, jotta löytyy se eniten sinua hyödyttävä kulkuväylä).

Mutta noin muuten, yritä päästä mahdollisimman pian lähitaisteluun, koska sen nuo kaaoksen porukat (varsinkin Khorne) osaa. Jos pystyt syöttämään noin pelotemielessä jalkaväkeä (warrut voi uhrata :o) niin sen parempi, koska silloin se varsinainen iskujoukko säilyy siinä kunnossa, ettei noista käppänöistä ole vastusta =P

(minä en saisi neuvoa... mutta jos meni pahasti metsään niin kertokoot)
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Pelaatteko te 2Kpelejä, sillä sinulla on loordi, mutta tuo vastustajan lista ei mitenkään vie kahta Kta
2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”