Orks whit bigga guns and boars
- Grimgor Jr
Orks whit bigga guns and boars
Että tämmöstä tällä kertaa. Olempa päättänyt tässä tehdä 40k örkeille hieman ajoneuvoja mutta en halua mitään motorisoitua pyörää vaan possuja. Joten ehdotuksia peliin. boarin sivuille shootat? Minkäläinen nobi?? Shootta boysseja vai sluggia? Ehdotukset otetaan avosylin vastaan.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
Aseiden kiinnityksessä voisi matkia Krootoxeja.
-
Peikkovasara
- Viesti:
- Grimgor Jr
Jaa? No jos saat ne valmiiksi ennen mua niin voisitko laittaa kuvia niin kokeilen jotain samantyyppistä ja jos on vinkkejä niin antaa tulla.Peikkovasara kirjoitti:Hei! Minulla on samankaltainen idea odottamassa toteutusta, tosin ajattelin tehdä metallipossut niille, jotta homma säilyy tarpeeksi scifinä. Aioin ehdottaa tuota krootoxkiinnitystä, mutta Tuulos ehti ensin...
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Toki... Itse rakentelin ohuesta muovilevystä ja örkkien shootista possun sivuille kiinnitettävät turretit, vähän kuten land raiderissa mutta pienemmässä mittakaavassa jotta ne eivät näytä luonnottoman suurilta possuihin verrattuna. Muokkasin ratsastajan jalkoja ydistelemällä erilaisia osia niin, että näyttää istuvan hieman takakenossa, choppa kädessään. Possuja en ole vielä ehtinyt toteuttaa, mutta kunhan saan pohjat niin nekin tulevat. Yritän lähipäivinä laittaa kuvia.
Ps. Turrettiin kannattaa laittaa ainoastaan 1 shoota, jota pidentää vähän. Muuten meinaa tulla liian suuri loota sille.
Ps. Turrettiin kannattaa laittaa ainoastaan 1 shoota, jota pidentää vähän. Muuten meinaa tulla liian suuri loota sille.
- Grimgor Jr
-
Peikkovasara
- Viesti:
- Grimgor Jr