Skull Pass-blogi(päivitetty25.04!!) ^^nmm kokeilu
Goboja on paljon, en maalaa niitä hyvin vaan maalaan ne nopeasti, joten niistä ei tule niin hienoja kuin noista aiemmista. Mutta oon jo maalaamassa niitä ja big boss on kohta jo valmis. Kuvia tulee piakkoinguletto kirjoitti:Jos kerran omistat bfsp-boksin, niin mitä aiot tehdä siinä tulleille gobboille?
Onko siis tiedossa yhtä hyvin maalattuja gobboja?
- riimumestari
Mahtavaa :]Masapuke kirjoitti:Goboja on paljon, en maalaa niitä hyvin vaan maalaan ne nopeasti, joten niistä ei tule niin hienoja kuin noista aiemmista. Mutta oon jo maalaamassa niitä ja big boss on kohta jo valmis. Kuvia tulee piakkoinguletto kirjoitti:Jos kerran omistat bfsp-boksin, niin mitä aiot tehdä siinä tulleille gobboille?
riimumestari kirjoitti:Mahtavaa :]Masapuke kirjoitti:Goboja on paljon, en maalaa niitä hyvin vaan maalaan ne nopeasti, joten niistä ei tule niin hienoja kuin noista aiemmista. Mutta oon jo maalaamassa niitä ja big boss on kohta jo valmis. Kuvia tulee piakkoinguletto kirjoitti:Jos kerran omistat bfsp-boksin, niin mitä aiot tehdä siinä tulleille gobboille?
Aivan!
-
Banaanikääppä
- riimumestari
Tiedän että näyttää oudolta, ajattelin viel lisätä kerroksenriimumestari kirjoitti:Goblinin käsi näyttää oudolta IMO :]
Ihan hieno, tosin hieman enemmän vääleampaan olisit saanut tuota layeroida. Tai lisätä siihen vielä yhden tiukasti vaaleamman kerroksen
Terään laitoin: pohjamaali kaaosblack, ja sit boltgun metal, ruskeeta inkkii ja sen päälle brushasin mithril silverii
-
Peikkovasara
- Viesti: