Epäkuolleista aika yleisesti.
-
Usermaatra
Epäkuolleista aika yleisesti.
Oon miettinyt, että onko ollut mitään kuuluisaa bansheeta tai wraithia? Kun armybookissa ei sanota muutakuin että "wraiths are evil men who blaahblaah" kun ideana ovat minusta melkoisen siistejä ootuksia kumpainenkin.
Sitten Bretonnialaisista ja epäkuolleista, tekisi mieli tehdä blood dragonin johtama kuollut bretti armeija, mutta pretinnialaiset kuulemma haudataan sillä tavalla että niitä ei voi herättää kuolleista. Mousillon tiedetään, mutten saa fluffinpätkää kovin hyvin sovitettua mihinkään koska yksityiskohdat Mousillonista puuttuu, vähäisten englannintaitojeni ansiosta. Ja sitten tää Walach blood keep häiskä vaikuttais kans ihan mielenkiintoselta, mutta juttu kaatuu tuohon yksityiskohtien puutteeseen.
Sitten carsteineista. Vaikuttavat sinänsä siisteiltä, mutta onko ketään muuta tunnettua karsteinia kuin Vlad, Isabella ja Mannfred?
Ja paituvei, en keksi hyviä nimiä blood dragoneiille enkä sen koommin carsteineillekkaan, haluan tehdä fluffikkaan ihmisiin ja aatelisiin liittyvän epäkuollut armeijan noilla bloodlineillä, mutten keksi fluffia ja tiedän liian vähän maailamsta.
Ja kuinka virallisia nuo VC:n armeijakirjan takana olevat teemaarmeijat ovat? Niinkuin toi blood dragonien GG ja BK coreen?
Enkä nyt tarkoita etten tietäisi että saan vain bloodeja samaan listaan ja vaan strigoita. Vaan viimeisiltä sivuilta löytyy liuta erilaisia armeija vaihtoehtoja.
Tässä on eräs alustava armeija vaihtoehto, blood dragonia, fluffin kirjotus pitäs vielä alottaa. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=64251
Kiittäen jo etukäteen.
Sitten Bretonnialaisista ja epäkuolleista, tekisi mieli tehdä blood dragonin johtama kuollut bretti armeija, mutta pretinnialaiset kuulemma haudataan sillä tavalla että niitä ei voi herättää kuolleista. Mousillon tiedetään, mutten saa fluffinpätkää kovin hyvin sovitettua mihinkään koska yksityiskohdat Mousillonista puuttuu, vähäisten englannintaitojeni ansiosta. Ja sitten tää Walach blood keep häiskä vaikuttais kans ihan mielenkiintoselta, mutta juttu kaatuu tuohon yksityiskohtien puutteeseen.
Sitten carsteineista. Vaikuttavat sinänsä siisteiltä, mutta onko ketään muuta tunnettua karsteinia kuin Vlad, Isabella ja Mannfred?
Ja paituvei, en keksi hyviä nimiä blood dragoneiille enkä sen koommin carsteineillekkaan, haluan tehdä fluffikkaan ihmisiin ja aatelisiin liittyvän epäkuollut armeijan noilla bloodlineillä, mutten keksi fluffia ja tiedän liian vähän maailamsta.
Ja kuinka virallisia nuo VC:n armeijakirjan takana olevat teemaarmeijat ovat? Niinkuin toi blood dragonien GG ja BK coreen?
Enkä nyt tarkoita etten tietäisi että saan vain bloodeja samaan listaan ja vaan strigoita. Vaan viimeisiltä sivuilta löytyy liuta erilaisia armeija vaihtoehtoja.
Tässä on eräs alustava armeija vaihtoehto, blood dragonia, fluffin kirjotus pitäs vielä alottaa. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=64251
Kiittäen jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Usermaatra, Ke 28.02.2007 19:44. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
von Carsteineistä on vielä Konrad. Noita "suur-vamppyyrejähän" on yleisesti ottaen aika vähän koska ne on kuolemattomia (meinaan siis että ne ei voi kuolla ikään).
Ja noi "Teema-armeijat" on pakollisia eli yhdessä armeijassa voi olla vain blood dragoneita tai vain strigoita jne... Ja kaikki bonukset/miinukset on myös pakollisia. Ne ei ole näitä vaihtoehtoisia listoja kuten Army of Middenland sun muut.
Ja noi "Teema-armeijat" on pakollisia eli yhdessä armeijassa voi olla vain blood dragoneita tai vain strigoita jne... Ja kaikki bonukset/miinukset on myös pakollisia. Ne ei ole näitä vaihtoehtoisia listoja kuten Army of Middenland sun muut.
- Air Defence
Usermaatra taitaa tarkoittaa niitä kirjan takaa löytyviä Legions of the Dead armeijoita. Ne ovat kaveripeleihin. En muista, että olisivat missään turnauksessa olleet sallittuja.Jubee kirjoitti:Ja noi "Teema-armeijat" on pakollisia eli yhdessä armeijassa voi olla vain blood dragoneita tai vain strigoita jne... Ja kaikki bonukset/miinukset on myös pakollisia. Ne ei ole näitä vaihtoehtoisia listoja kuten Army of Middenland sun muut.
Ei nyt tule muita kuuluisia wightejä mieleen kuin Krell.
Nimien etsinnässää google ompi ystäväsi. Kokeile hakusanoiksi vaikka noble, names, french/english/german jne.
Ja kyllä voit rauhassa tehdä epäkuollutarmeijasi bretonniateemaiseksi. Onhan voinut vaikka käydä niin, että kokonainen brettiarmeija on kuollut jossain taistelussa ulkomailla, eikä ketään ole jäänyt hautaamaan heitä oikeaoppisesti.
- The Captain
- Valvoja
Re: Epäkuolleista aika yleisesti.
GW muuttaa itsekin fluffiaan niin usein, että siitä voidaan aina joustaa. Kyseistä ideaa olen käyttänyt itsekin, tosin armeijan rakennus jäi "figut ostettu ja vaatekaapissa" -tasolle ajan ja kiinnostuksen puutteessa. Ainoa konkreettinen tulos ideoinnista on tämä novelli, joka kertoo armeijani taustan.Usermaatra kirjoitti: Sitten Bretonnialaisista ja epäkuolleista, tekisi mieli tehdä blood dragonin johtama kuollut bretti armeija, mutta pretinnialaiset kuulemma haudataan sillä tavalla että niitä ei voi herättää kuolleista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- riimumestari
Mielikuvitusta kehiin. Kenraalisi nimi voi olla vaikka Valtteri Von Verenimijä, sekä fluffi saattaa olla että "olipa kerran luuranko ja sit se kuoli" etc.
Itse pidän hyvin tärkeänä että pelaaja keksii kaiken itse eikä ala kopioimaan jo valmiita ideoita, koska itse keksiessä pelaaja luo itsellensä hyvän ja fluffillisen ympäristön jonka päälle rakentaa armeijansa. taas ihan muitten ideoista jalostamalla saattaa koko homma tyssähtää siihen että mielenkiinto loppuu siihen.
-Eli, Keksi nimet itse(googleta ja muodosta mieleisesi nimet tjsp)
-Keksi tarina itse... Ei se 6vuotiaalleekkaan voi olla vaikeata.
-Tosiaan, voit käyttää vaikka 40k figuja zombeina kunhan täyttävät kaikki kriteerit FB säännöissä. ja kuten Captain jo mainitsi Bretonnia käy ihan yhtä hyvin kuin muutkin*improvisoi!*.
-Nyt lyhykäisyydessään,päätä itse,toteuta itse,näin saat mielenkiintoista pelattavaa!
[Anteeksi jos satuilin liikaa... Tulipahan Satu-setä olo
]
Itse pidän hyvin tärkeänä että pelaaja keksii kaiken itse eikä ala kopioimaan jo valmiita ideoita, koska itse keksiessä pelaaja luo itsellensä hyvän ja fluffillisen ympäristön jonka päälle rakentaa armeijansa. taas ihan muitten ideoista jalostamalla saattaa koko homma tyssähtää siihen että mielenkiinto loppuu siihen.
-Eli, Keksi nimet itse(googleta ja muodosta mieleisesi nimet tjsp)
-Keksi tarina itse... Ei se 6vuotiaalleekkaan voi olla vaikeata.
-Tosiaan, voit käyttää vaikka 40k figuja zombeina kunhan täyttävät kaikki kriteerit FB säännöissä. ja kuten Captain jo mainitsi Bretonnia käy ihan yhtä hyvin kuin muutkin*improvisoi!*.
-Nyt lyhykäisyydessään,päätä itse,toteuta itse,näin saat mielenkiintoista pelattavaa!
[Anteeksi jos satuilin liikaa... Tulipahan Satu-setä olo
-
Usermaatra
Juu, no armeijalistat osiossa nyt onkin jo alustava armeija lista, siinä GG on tosiaan man at armsia, ja kolmeen tuhanteen pisteseen on tarkoitus tulla wratitteja ja wightiä. Loordina on kahdella hand wepalla taistele BD loordi joka suosii vastustajan rei'ittämistä niille sijoilleen. Itse tykkään. Tietysti kaipaan ideoita listan tehokkaaseen käyttämiseen, sillä eihän ole mukavaa pelata listalla jonka tietää häviävän jo deployaamisessa.
Ja pidin kapteenin fluffista kovasti, harmi jos tosiaankin on noin että et pidä epäkuolleita jatkamisen arvoisina.
Ja pidin kapteenin fluffista kovasti, harmi jos tosiaankin on noin että et pidä epäkuolleita jatkamisen arvoisina.
- Terminator Sergeant
ehkä ihan tavan skellut kävis paremmin man at armseista, ja nuo gg jalkautuneista ritareista. Ihan kivahan tuommoinen olisi, mutta kyllä omasta mielestäni von Carsteineissa on sitä jotain Brakermaisuutta.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
-
Usermaatra
- Terminator Sergeant
on figut. kyllä on. Online storesta saa vanhoja käveleviä metalliritareita ja pirun hienoja ovatkin. Itsellänikin on noita 10 mutta välitettavasti ne olivat edellisen käyttäjän jäljiltä melko *köh* seksuaalisesti hyväksikäytettyjä.
tämmöisiä ne olivat
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116
tai miksei vain noita vitosedikan tosi nättejä metalli man at armseja skeletoneiksi? Ja jos tilaat tuolta noita grail knightin ruumiita niin niille tarvitsee tehdä vain jalat ja voila, gg on valmista.
tämmöisiä ne olivat
tai miksei vain noita vitosedikan tosi nättejä metalli man at armseja skeletoneiksi? Ja jos tilaat tuolta noita grail knightin ruumiita niin niille tarvitsee tehdä vain jalat ja voila, gg on valmista.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
-
Usermaatra
Ilmeisesti kuitenkin myös nihtejä on tulossa. Armeija figullisesti on veilä sen verran vaiheessa etten tasan tällä kehtaa lähtä pelaamaan. Ja ghouleja tarvitaan vielä lisää, tsombeista en uskalla tehdä koska figut vain ovat rumia. En vain teidä miten selviydyn yleisimmän vastustajani kahdesta boltterista ja maagista. Saati lohikäärmeestä.
Kirjoittelin toissailtana sitten fluffin, joka vaikuttaisi ihan jeessiltä.
Kirjoittelin toissailtana sitten fluffin, joka vaikuttaisi ihan jeessiltä.