Hero jolla on fly special rule!
Hero jolla on fly special rule!
Siis kerään VC:tä ja mua kiinnostaisi yks jos toinenkin homma:
1.Jos strigoi vamppyyrillä on bat form eli se voi lentää niin onko sillä 360' rynnäkkö
2.onko fell bateillä 360' rynnäkkö
Kiitos jo etukäteen.
Itse sanoisin että molemmilla on mutta kun minulla on 3kaveria jotka eivät sitä usko niin tarviin teiltä apua oi te kävelevät rulebookit!
1.Jos strigoi vamppyyrillä on bat form eli se voi lentää niin onko sillä 360' rynnäkkö
2.onko fell bateillä 360' rynnäkkö
Kiitos jo etukäteen.
Itse sanoisin että molemmilla on mutta kun minulla on 3kaveria jotka eivät sitä usko niin tarviin teiltä apua oi te kävelevät rulebookit!
2
-
Thenichir Whirlingleaf
Ja tämä mysteerinen syy tosiaan on se että:Oberon_ kirjoitti:Sama koskee jostain mysteerisestä syystä niitä lepakoita ja muitakin.
Ja Fell batit ovat unit of flyers.Sääntökirjan s.69 kirjoitti: Units of flyers operate as skirmishers ...
En sitten tiedä tarkoittiko Oberon_ juuri tätä tuolla lisäyksellään, mutta tulipa nyt tässäkin muodossa.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
- The Captain
- Valvoja
Miksi kysyit, jos tiesit vastauksen? Etenkin kun ehtaan ratovaarimaiseen tapaan se ensimmäinen saamasi vastaus oli väärä...Lind The ChessMaster kirjoitti:Mutta nekun ovat skirmisherejä niin eihän skirmisherit mitätöi rank bonuksia!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Arvaan syyksi aloittelijan epävarmuutta. Se on syynä itselläkin kun joskus satun kysymään täällä jotainThe Captain kirjoitti:Miksi kysyit, jos tiesit vastauksen? Etenkin kun ehtaan ratovaarimaiseen tapaan se ensimmäinen saamasi vastaus oli väärä...Lind The ChessMaster kirjoitti:Mutta nekun ovat skirmisherejä niin eihän skirmisherit mitätöi rank bonuksia!
Ja Ratovaari on omiaan hämmentäämään aloittelija parkaa entisestään. Eli jos sinä Raattis kirjoitat tänne niin tarkasta mitä sanot kirjasta tai skippaa suosiolla tämä osio
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vaikka joskus onnistunkin hämmentämän aloittelijan entisestään, yleensä myös pyrin korjaamaan tilanteen.flagu kirjoitti:Ja Ratovaari on omiaan hämmentäämään aloittelija parkaa entisestään. Eli jos sinä Raattis kirjoitat tänne niin tarkasta mitä sanot kirjasta tai skippaa suosiolla tämä osio
Nyt kävi vain inhimillinen erehdys, olen aina kuvitellut (kuvitteleminen säännöissä on väärin, koska sitä ei sanota BRB:ssä) että ne vievät, ovathan nekin yksikkö siinä missä muutkin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Siis yksinäinen lentokykyinen vamppi näkee sen 360 astetta, mutta jos se liittyy ryhmään ei enää näekkään kuin 90 astetta. Jos se siellä ryhmässä ollessaan päättää kävellä, niin koko ryhmä menee hitaimman mukaanLind The ChessMaster kirjoitti:Mutta voiko se strigoi käyttää maassaliikkumista sen lennon sijaan, siis jos sillä nyt on se fly special rule ja nähdä sitten sen 360´?
- The Captain
- Valvoja
US1 modelit näkevät yksinään kulkiessaan aina 360°, lensivät tai uivat. Unittiin liittyneinä ne näkevät aina unitin mukaisesti.Lind The ChessMaster kirjoitti:Mutta voiko se strigoi käyttää maassaliikkumista sen lennon sijaan, siis jos sillä nyt on se fly special rule ja nähdä sitten sen 360´?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?