Tiedoksi vaan että se GS möykky on sergeantin minihame. Olen kyllästynyt iänikuisiin mekko\kylpytakki mariineihin, ja päätin pistää omalleni minihameen (oli tylsää noin kolmen aikaan yöllä).
Rautamaha kirjoitti:Tuo kökkö mariinin lanteella esittää kai jotain lannevaatetta.
Rakastan tuota plasmapistooliukon posea.Tulee Max Bane /miten se nyt kirjoitettiinkaan) mieleen.Ja dwarffit ovat hienoja, parempia kuin niitä vanhoja.Plasmapisla <3
Todellakin, hain siinä sellaista hieman elokuvamaista posea noille assault mariineille. Oikeastaan tuolle Plasmapistoolimiehelle on tehty kaikista eniten työtä, toinen plasmapistoolikäsi oli alunperin CCWkäsi, mutta poistin CCW:n ja pistin plasmapistoolin käteen ja toisen plasmapistoolia olen kääntänyt. Lisäksi muutin jalan asentoa hieman, ja vaikka sitä kuvissa ei näy (pitänee ottaa viellä yksi kuva) lisäsin vyölle myös kirveen GS:stä tehdyn "narun" päähän (ei tartte kenenkään valittaa CCW:n puuttumista) sekä pistin Bolt Pistol kotelon.
Solid kirjoitti:Maalaajana olet kehittynyt kyllä todella, vaikka nuokin Dwarfit aika flättejä ovat. Kymmenen kertaa parempia kuitenkin kuin ne örkit.
Kymmenenkö vain?
Olen yrittänyt noiden dwarffien maalin tasaisuutta poistaa parillakin eri keinolla, mutta toistaiseksi en ole keksinyt viellä miten se kävisi. Suurin ongelmahan ovat vaatteet, joihin on vain hankalaa mitään ihmeellistä saada. Ja metalleja parannella lisäämällä lakkaa maaliin (se toimii, testasin sitä kerran). Mutta kuitenkin nyt ei oikein ehdi panostamaan figujen parantelemiseen, olisi viellä aikas monta figua maalattavana - Ja vain pari kuukautta aikaa (pitänee saada yhteen turnaukseen maalattu armeija).