hullunkoiran galleria päivitetty. Paljon mariineja!
-
Wahtisaari
Mer'siles puhuu asiaa. Onhan figut totta vie hienoja mut kyllä niitä virheitä jokaisella on. Ja jos kritiikkiä ei osaa ottaa vastaan niin se on ylimielisyyttä. Ja nuo scouttien naamat, en pidä. Näyttävät niin jotenkin...
En Kyllä väitä että itse osaisin paremmin, mutta naamat eivät vain minusta toimi.
En Kyllä väitä että itse osaisin paremmin, mutta naamat eivät vain minusta toimi.
Indeed...
Kuvien perusteella ainakin tottaMaddog itse kirjoitti:Maddog on laadun tae.
Tottaarmageddon kirjoitti:napit näyttävät aivan uskomattoman näteiltä.
Tosi tämäkin.mer'siles kirjoitti:Tokihan ne figut varmasti ihan hyvän näköisiä on, mutta tuommoinen käyttäytyminen rupeaa ainakin minua vituttamaan.
Vaikka ei mitään uskovaisia oltaisi niin ylpeys kyllä käy lankeemuksen edellä....
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Töitten tekijänä on kutenkin Maddog (useaan otteeseen täältä jäähyllä ollut), joten ketään vähänkään pitempään näitä foorumeita seuranutta ei pitäisi tekijän ylimielisyys mitenkään yllättää. Jos ei kaveri suostu ottamaan rakentavaa kritiikkiä vastaan, niin se on hänen oma ongelmansa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- hullukoira
No niin, jospa vihaiset murkkuikäiset koettaisivat keskittyä puhumaan figuista ja jättäisivät henkilöiden panettelun vaikka limudiskon nurkkahetkiin.
Figuja saa toki kriteerata, mutta kyllä minäkin älähdän jos aletaan käyttää sopimatonta kieltä.
suomessa on, tiedän, omakehu kielletty laissa, mutta hei, välitänkö minä? En! Eläkää sen kanssa, vekarat!
Figuja saa toki kriteerata, mutta kyllä minäkin älähdän jos aletaan käyttää sopimatonta kieltä.
suomessa on, tiedän, omakehu kielletty laissa, mutta hei, välitänkö minä? En! Eläkää sen kanssa, vekarat!
Alkaa muuten tuntua siltä että herralla on yks jos toinenkin ruuvi löysällä.Suurin osa aktiivikäyttäjistä taitaa olla täysi-ikäisiä,joten turha ruveta selittämään"nämä ovat murkkuikäisiä,heheh,eivät tiedä mitään,heheh,pelkkää murkkuikäisten angstia heheh"hullukoira kirjoitti:No niin, jospa vihaiset murkkuikäiset koettaisivat keskittyä puhumaan figuista ja jättäisivät henkilöiden panettelun vaikka limudiskon nurkkahetkiin.
Jos joku luulee itsestään liikoja, kannattaa jättää hänet ja luulonsa itsestään oman onnensa nojaan, vaikka se ärsyttäisikin katsojaa. Tekijä ei ainakaan tule koskaan kehittymään eteenpäin, jos ei näe tekeleissään mitään vikaa.
Henkilökohtaisesti NMM:si pidän, kiva. Minua kuitenkin oudoksuttaa, että eikö noinkin ilmeisen kokenut maalaaja osaa ohentaa maaleja? Kaikki blendisi on tehty layeroimalla. Kritiikkiä antaisin ehkä myös keltaisen highliteista, jotka ovat aika epätasaisia ja rosoisia, joskin ilmeisesti ovat tarkoitettu pelipöydälle.
Galleriassa on turha käskeä katsomaan figuja ensin livenä, kun katseltavaksi annetaan kuvia. Ota kuvasi kauempaa, niin ihmiset näkevät ne "pelipöytä" kuvakulmasta. Pöydälle tarkoitettuja figuja ei kannata kuvata läheltä kuten showcase nappia ikään, jos tarkoituksena on figun näyttäminen hyvältä kauempaa, joka on ihan ymmärrettävää sillä tällainen laatu nopeuttaa maalaamista.
Asenteen ruuvausta, ei muuta. NMM tyylisi on kuitenkin omaperäinen, siitä bonusta.
Henkilökohtaisesti NMM:si pidän, kiva. Minua kuitenkin oudoksuttaa, että eikö noinkin ilmeisen kokenut maalaaja osaa ohentaa maaleja? Kaikki blendisi on tehty layeroimalla. Kritiikkiä antaisin ehkä myös keltaisen highliteista, jotka ovat aika epätasaisia ja rosoisia, joskin ilmeisesti ovat tarkoitettu pelipöydälle.
Galleriassa on turha käskeä katsomaan figuja ensin livenä, kun katseltavaksi annetaan kuvia. Ota kuvasi kauempaa, niin ihmiset näkevät ne "pelipöytä" kuvakulmasta. Pöydälle tarkoitettuja figuja ei kannata kuvata läheltä kuten showcase nappia ikään, jos tarkoituksena on figun näyttäminen hyvältä kauempaa, joka on ihan ymmärrettävää sillä tällainen laatu nopeuttaa maalaamista.
Asenteen ruuvausta, ei muuta. NMM tyylisi on kuitenkin omaperäinen, siitä bonusta.
- Corgimaster
täh mitäs persettiä? ei muka oo osannut ohentaa maaleja? eijjoo perää, enintään nuo keltaset saattaa vähän näyttää siltä mut uskon että "pelipöytähailaitit" antaa sellasen käsityksen.Runic kirjoitti: Henkilökohtaisesti NMM:si pidän, kiva. Minua kuitenkin oudoksuttaa, että eikö noinkin ilmeisen kokenut maalaaja osaa ohentaa maaleja?
helvetin hienoja, NMM on inspiroivaa, aion ottaa mallia niistä
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Mielenkiintoista. Tuo 2D-tekniikan soveltaminen näyttää toimivan yllättävän hyvin, joskin kappaleiden kolmiulotteisuus sumentuu, kun kaikkia pintoja käsitellään vain pintoina joilla ei ole paikkaa avaruudessa.
Ven Dread on erityisen komea kultaisella panssarillaan, mutta kallistuu ehkä liikaa super-busyn puolelle. Ainakin tuossa kuvassa, kun kameran erottelukyvyn takia torso ja jalat ovat samalla tasolla. Livenä se näyttää varmasti rauhallisemmalta. Ja sitäkin paremmalta.
Kovin vähän näitä kuvia on, jos näitä on armeijaksi asti. Olisin mielelläni nähnyt muutaman Character-konversionkin.
Kunnioitettavaa on, että olet jaksanut maalata armeijan verran nappuloita noinkin aikaavievällä tekniikalla. Siitä hatunnosto.
Ei välttämättä oma valintani, mutta pirun hienoa jälkeä silti.
Yuri - out.
Ven Dread on erityisen komea kultaisella panssarillaan, mutta kallistuu ehkä liikaa super-busyn puolelle. Ainakin tuossa kuvassa, kun kameran erottelukyvyn takia torso ja jalat ovat samalla tasolla. Livenä se näyttää varmasti rauhallisemmalta. Ja sitäkin paremmalta.
Kovin vähän näitä kuvia on, jos näitä on armeijaksi asti. Olisin mielelläni nähnyt muutaman Character-konversionkin.
Kunnioitettavaa on, että olet jaksanut maalata armeijan verran nappuloita noinkin aikaavievällä tekniikalla. Siitä hatunnosto.
Ei välttämättä oma valintani, mutta pirun hienoa jälkeä silti.
Yuri - out.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
- hullukoira
En voi olla laittamatta tähän muutamaa värssyä kymmensivuoisesta, eeppisestä, ja varmaan myös jambisesta ylistyslaulustani ode to the master joka menee näin:
Play with Maddog army and you cannot lose
you'll not even need that cunning ruse
cause maddog's army wins by it's reputation
the fame that by now has swept the whole nation!
Loput runosta voitte lukea runokirjastani Ken kissan häntää nostaisi (maddog press 2006), joka, sivumennen sanoen, on saanut suitsutusta niin maallikoilta kuin kriitikoiltakin. Ja joka, ihan vain mainitakseni, valittiin Puolenkuun runopiirissä vuoden 2006 runoteokseksi.
'Kuink karust maasta karjalan
tuolt peräpihoilt lantalan
noust saattoi suuri maalari näin
en kässää, oonksmä väärinpäin?'
-innostui itse P. Munter lausumahan luettuaan kyseisen kirjan läpi yhdeltä istumalta. Sitten hän liikuttui niin syvästi omasta, ja Maddogin henkevydestä, että purskahti itkuun, ja muiden paikalla olleiden runonystävien oli koetettava tyynnytellä häntä lasillisella mitä mainiota englantilaista sherryä.
Totta joka sana!
Play with Maddog army and you cannot lose
you'll not even need that cunning ruse
cause maddog's army wins by it's reputation
the fame that by now has swept the whole nation!
Loput runosta voitte lukea runokirjastani Ken kissan häntää nostaisi (maddog press 2006), joka, sivumennen sanoen, on saanut suitsutusta niin maallikoilta kuin kriitikoiltakin. Ja joka, ihan vain mainitakseni, valittiin Puolenkuun runopiirissä vuoden 2006 runoteokseksi.
'Kuink karust maasta karjalan
tuolt peräpihoilt lantalan
noust saattoi suuri maalari näin
en kässää, oonksmä väärinpäin?'
-innostui itse P. Munter lausumahan luettuaan kyseisen kirjan läpi yhdeltä istumalta. Sitten hän liikuttui niin syvästi omasta, ja Maddogin henkevydestä, että purskahti itkuun, ja muiden paikalla olleiden runonystävien oli koetettava tyynnytellä häntä lasillisella mitä mainiota englantilaista sherryä.
Totta joka sana!