"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Etsitään peli seuraa kuopiosta.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
esko
Viesti:

Etsitään peli seuraa kuopiosta.

Viesti Kirjoittaja esko »

Eli peli seuraa kuopiosta welffejä vastaan, siinä noin 1000p. pelejä. Ikä haaralla n.10-15 ja pelit olisi sitten kuopion fantsussa.
Welcome to the jungle.
The Captain
Valvoja

Re: Etsitään peli seuraa kuopiosta.

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mulgasepa tänne.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

The Captain kirjoitti:Mulgasepa tänne.
Ei paljoa auta. Alue on ollut käytännössä kuollut jo vuoden päivät.

Kannattaa varmaan käydä fantasiapelien figupelipäivissä keskiviikkoisin. Tuolloin on paikalla usein näkynyt myös nuorempaa väkeä, joista voisi hakemaasi peliseuraa löytyä.

-Roope
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Menen "hiukan" ohi tuosta pyytämästäsi ikähaarukasta (24v), mutta voin kyllä ottaa matsin kanssasi, jos muita ehdokkaita ei ilmaannu. Eipä minua koskaan ole haitannut pelata nuorempia vastaan.

Ensi keskiviikkona olen tuolla Fantasiapeleissä paikalla 12-18, pääasiassa LOTR:ia pelaamassa, mutta kyllä matkaan mahtuu 1000pts Orcs & Goblineja.

Jos kiinnostaa, niin muuta kuin paikalle vaan. Kun kysyt "Tommia", niin pääni pitäisi kääntyä...
Phil Kelly says "No!"
esko
Viesti:

Garoth kirjoitti:Menen "hiukan" ohi tuosta pyytämästäsi ikähaarukasta (24v), mutta voin kyllä ottaa matsin kanssasi, jos muita ehdokkaita ei ilmaannu. Eipä minua koskaan ole haitannut pelata nuorempia vastaan.

Ensi keskiviikkona olen tuolla Fantasiapeleissä paikalla 12-18, pääasiassa LOTR:ia pelaamassa, mutta kyllä matkaan mahtuu 1000pts Orcs & Goblineja.

Jos kiinnostaa, niin muuta kuin paikalle vaan. Kun kysyt "Tommia", niin pääni pitäisi kääntyä...
Kiinnostaa toki. Oma armeijani on siinä pisteissä 1200 jajotain päälle. Dryadeja, glade ridereitä/guardeja, orion ja noble short bowilla. Ja sitten vielä se että mikä tuo keskiviikon peli aika mikä lie on. Ja vielä Garothille. Jos sulla on silmä lasit ja vietät usein aikaa fantsussa, niin olen tainnut nähädä sinut aika monta kertaa. Siis jos olet se keksi epäilen.

Voisihan siellä tulla keskiviikkona klo 15.30 käymään.
Welcome to the jungle.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

esko kirjoitti: Kiinnostaa toki. Oma armeijani on siinä pisteissä 1200 jajotain päälle. Dryadeja, glade ridereitä/guardeja, orion ja noble short bowilla.
OK, tee joko 1000pts lista tai 1200pts lista, omat figuni taipuvat melko helposti molempiin summiin.
esko kirjoitti:
Ja sitten vielä se että mikä tuo keskiviikon peli aika mikä lie on.
Liike on auki normaalisti, eli 11-18. Loppuun asti saa pelailla. Taisi siellä olla joku "virallinen" aloitusaika iltapäivällä, mutta en ole nähnyt sen estävän pelaamista ennen sitä.
esko kirjoitti: Ja vielä Garothille. Jos sulla on silmä lasit ja vietät usein aikaa fantsussa, niin olen tainnut nähädä sinut aika monta kertaa. Siis jos olet se keksi epäilen.
Eips, nyt ei osu kohdille. Olen itseasissa kohtalaisen vähän pyörinyt kyseisin liikkeen nurkissa, mutta jatkossa varmasti enemmän.
esko kirjoitti:
Voisihan siellä tulla keskiviikkona klo 15.30 käymään.
Tämä selvä.
Phil Kelly says "No!"
esko
Viesti:

Nähdään siellä.
Welcome to the jungle.
Hangover
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hangover »

Oisko viikolla 10 peliseuraa WH40k? Itselläni on 1500 pts IG ja en ole pelannut vielä yhtään peliä, niin ois kiva jos joku kokenut jolta vois tarkistaa olenko tajunnut säännöt oikein.
X-Type

Viesti Kirjoittaja X-Type »

Hangover kirjoitti:Oisko viikolla 10 peliseuraa WH40k? Itselläni on 1500 pts IG ja en ole pelannut vielä yhtään peliä, niin ois kiva jos joku kokenut jolta vois tarkistaa olenko tajunnut säännöt oikein.
Minusta on, kun on sopivasti hiihtolomakin. 1500pts. Kaaoksen voin vastaasi laittaa.
Hangover
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hangover »

Minä päivänä ja mihin aikaan?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Minultakin löytyy noin vähän alle 2k empireä ja ikää on 16v. Jos jotakuta kiinnostaa pelata niin kertokaa toki niin katsotaan jos joku päivä voisi vaikka ottaa matsia.
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Entäs 40k pelaajia Kuopiosta? Kiinnostaisiko ottaa 1000 - 1500pts peliä?

Edit: Juuh en huomannut että joku muukin oli rummuttanut 40k pelaajia.
Viimeksi muokannut camoflame, To 01.03.2007 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
esko
Viesti:

Justhan tossa sun viestis yllä puhuttiin siitä. Up u look. (eihän tätä lasketa käyttäjä moderoinniksi?)
Welcome to the jungle.
X-Type

Viesti Kirjoittaja X-Type »

Laittakaa YV:tä minulle tulemaan kaikki Kuopiolaiset 40k pelaajat, jotka kaipaavat peliseuraa. Eiköhän niitä pelejä onnistuta järjestämään.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Varsinaisesti Kuopiosta en ole, mutta läheltä kyllä. Tässä piakkoin olisi pieni perehdytyspeli 40k maailmaan mukava saada, vähän olen peliä kokeillut, osa säännöistä on jotenkin hallussa. Olen kuitenkin erittäin nopea oppimaan, kun ruetaan käytännössä tahkoamaan. :) Opettajahenkinen voi YV:llä lähestyä rohkeasti ja tuumaillaan lisää.

Ikää on kutakuinkin hetipiakkoin 19 ja armeijana ultrat.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Taavetti jos saat jonkun itsellesi opettamaan 40K:n salat niin voisin tulla itsekkin katselemaan miten se peli on muutamassa vuodessa muuttunut. Pääsisin itsekkin takas mukaan siihen 40k "sceneen" . Ilmotelkaa toki. Kasvava Afrika corpse armoured comppany löytyy minulta.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
esko
Viesti:

esko kirjoitti:Eli peli seuraa kuopiosta welffejä vastaan, siinä noin 1000p. pelejä. Ikä haaralla n.10-15 ja pelit olisi sitten kuopion fantsussa.
Vieläkin olisi hakusessa?? Ja nyt myös mordheimina mutta siihen tarvitsisin vielä sääntö avustusta. Ja iällä ei niinkään enää ole väliä.
Welcome to the jungle.
esko
Viesti:

Kuopiosta etottäs peliseuraa fabaan7mordheimiin.
Welcome to the jungle.
anaking

Viesti Kirjoittaja anaking »

Kerännyt ties kuinka monta vuotta empirea eikä yhtään taistelua. Eli kelpais peliseura oikein hyvin.
esko
Viesti:

anaking kirjoitti:Kerännyt ties kuinka monta vuotta empirea eikä yhtään taistelua. Eli kelpais peliseura oikein hyvin.
Jatketaan yv:llä.
Welcome to the jungle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”