Voittamaton Eladar 1500
Voittamaton Eladar 1500
Farseer 93
Mind War
Runes of warding
Singing Spear
8 Striking Scorpions 175
Exarch: Scorpions Claw
shadow Strike
8 Fire Dragons 151
Exarch: Fire pike
Tank Hunters
Wave Serpent 135
Twin linked Star Cannons
Shuriken Cannon
8 Dire Avangers 126
Exarch: dire Sword & Shimmershield
Blade Storm
5 Path Finders 120
6 warp Spiders 132
2 Vypers 140
bright Lance
Vyper 80
Star Cannon & Shuriken Cannon
Falcon 160
Star Cannon
Shuriken Cannon
spirit Stones
2 War Walkers 120
War Walker 60
risuja ja ruusuja!
Mind War
Runes of warding
Singing Spear
8 Striking Scorpions 175
Exarch: Scorpions Claw
shadow Strike
8 Fire Dragons 151
Exarch: Fire pike
Tank Hunters
Wave Serpent 135
Twin linked Star Cannons
Shuriken Cannon
8 Dire Avangers 126
Exarch: dire Sword & Shimmershield
Blade Storm
5 Path Finders 120
6 warp Spiders 132
2 Vypers 140
bright Lance
Vyper 80
Falcon 160
Star Cannon
Shuriken Cannon
spirit Stones
2 War Walkers 120
War Walker 60
risuja ja ruusuja!
Viimeksi muokannut togottaja, Ke 28.02.2007 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
holofieldin kanssa siitä olisi tullut ylikallis ja kyllä mulle riittää se että tulee pelkkiä clänsäreitä kun liikkuu sen yli 6"!Charad kirjoitti:Itse en falconia ota ilman holo-fieldiä, kokeile niin huomaat, että miksi.
Ok vaihdan.F(r)iend kirjoitti:Kuinka ihmeessä falconille saa linkatun pyssyn?Falcon 160
Twinlinked Star Cannons
Shuriken Cannon
spirit Stones
En ainakaan itse ole törmännyt moiseen juttuun?
muuta?
Kyllähän tämä voisi olla ikävä vastustajana. En tosin itse väittäisi tätä mitenkään voittamattomaksi, ellet sitten ole kehitellyt jotain uber-taktiikkaa.
Kohtuullisen suuret Aspect warrior ryhmät ovat aina ikäviä, mutta hekin kärsivät plasma-allergiasta. Jos vihollisella ei ole Ap 3+ blast aseita esim plasmacannonia, battlecannonia yms... on hän aika pulassa.
Kannattaa tosin nuo vehiclet (Falcon, serpent) deployata piiloon, jos vastustaja sattuisikin saamaan aloitusvuoron ja ampumaan ne alas - se siitä sitten.
Mutta kyllä tämä, kuten yllä mainittu, näyttäisi melkoisen toimivalta listalta. Et ole haamuherraa harkinnut? Voisi nimittäin toimia kovana tulenimijänä.
Kohtuullisen suuret Aspect warrior ryhmät ovat aina ikäviä, mutta hekin kärsivät plasma-allergiasta. Jos vihollisella ei ole Ap 3+ blast aseita esim plasmacannonia, battlecannonia yms... on hän aika pulassa.
Kannattaa tosin nuo vehiclet (Falcon, serpent) deployata piiloon, jos vastustaja sattuisikin saamaan aloitusvuoron ja ampumaan ne alas - se siitä sitten.
Mutta kyllä tämä, kuten yllä mainittu, näyttäisi melkoisen toimivalta listalta. Et ole haamuherraa harkinnut? Voisi nimittäin toimia kovana tulenimijänä.
-
Sotatonttu
No onhan tuolla kaksi Vyperiä sekä Farseer, jotka voivat tankkeja saada alas, siis Fire Dragonien lisäksi.Charad kirjoitti:Myöskin b lanceja voisi olla muutama enemmän, sillä jos tuppaa tulemaan enemmän tankkia vastaan, niin ei fire dragonit kaikkea ehdi tehdä.
Kyllä tuon luulisi riittävän, ellei mitään Armoured Companya tule vastaan.
Huom! Vaikka listassani lukee: "voittamaton", ei välttämättä takaa, että se on täysin voittamaton!
Mutta kyllä se ilmeisesti kerää mukavasti lukijoita!
Olen harkinnut Wraith Lordia ja vaikka mitä ja olen hyvin surullinen, että ne monet mielestäni niin tyylikkäät yksiköt eivät mahtuneet mukaan.
Bright Lanceja on ehkä hieman vähän laisesti, mutta en halua/jaksa ottaa enempää. Tykkään mieluummin mariinien teurastuksesta Star Cannoneilla ja shuriken Cannoneilla.
Kiitos kommenteista!
Olen harkinnut Wraith Lordia ja vaikka mitä ja olen hyvin surullinen, että ne monet mielestäni niin tyylikkäät yksiköt eivät mahtuneet mukaan.
Bright Lanceja on ehkä hieman vähän laisesti, mutta en halua/jaksa ottaa enempää. Tykkään mieluummin mariinien teurastuksesta Star Cannoneilla ja shuriken Cannoneilla.
Kiitos kommenteista!