Land raider crusader ja disembark
Land raider crusader ja disembark
Kertokaahan kuinka käytännössä LRC:ssa matkustavat 8kpl terminaattoreita ulostetaan etuluukusta siten että kaikki ovat asettautuneet säännön mukaan: "...each model must be deployed within 2 inches of one of the vehicle's access points...".
Eikö tuo termiitin basekin ole jo 40mm halkaisijaltaan
Eikö tuo termiitin basekin ole jo 40mm halkaisijaltaan
Ei se siitä.
-
Sami Jumppanen
Wow, ja minä kun luulin, että kaikkien pitää olla sen alueen sisällä?Oberon_ kirjoitti:Jepjep, osa voi tulla sivuluukuistakin. Lisäksi huomaa, että koko beissin ei tartte olla sen 2" sisällä tankista, vain osan. Tästä on ihan kuva sääntiksessä siellä ulostautumis-osiossa. Helpottaa hiukan
Kai niiden kuitenkin pitää olla kiinni toisissaan?
- ankara halla
- Valvoja
Ei tietenkään tarvitse, mutta saa toki niinkin tulla ulos jos haluaa.Sami Jumppanen kirjoitti:Wow, ja minä kun luulin, että kaikkien pitää olla sen alueen sisällä?Oberon_ kirjoitti:Jepjep, osa voi tulla sivuluukuistakin. Lisäksi huomaa, että koko beissin ei tartte olla sen 2" sisällä tankista, vain osan. Tästä on ihan kuva sääntiksessä siellä ulostautumis-osiossa. Helpottaa hiukan
Kai niiden kuitenkin pitää olla kiinni toisissaan?
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Pitää depotta coherrenssiin. Aina kun ryhmä liikkuu, sen täytyy noudattaa coherrenssia ja disembarkkaus on liikkumista ulos ajokista.
Eli jos haluat ottaa modeleita ulos molemmista sivuovista, joudut ottamaan osan ulos taka/etuovesta (riippuen onko kyse rhinosta vai lantikasta).
Eli jos haluat ottaa modeleita ulos molemmista sivuovista, joudut ottamaan osan ulos taka/etuovesta (riippuen onko kyse rhinosta vai lantikasta).
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Iso sääntis, sivu 62, näyttäisi tukevan tätä tulkintaa.Z7-852 kirjoitti:Mutta mitä jos kaikki joukot eivät mahdu ulostautumaan vaikka miten yrittäisi (viholliset blokanneet oven tai vastaavaa). Jos kukaan ei pääse ulos ei tule ongelmaa, mutta jos osa pääsee ulos niin olemme aina pelanneet siten ettei kukaan tule silloin ulos.
Ja jos matkustajien on pakko tulla ulos (ajoneuvon vaurion vuoksi) tämä on helppoa: Ne jotka pääsee ulos tulee ulos, loput lasketaan kuolleiksi.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä