Kumpi on tärkeämpi, Pinning Test vai Morale Check? Eli jos snipuyksikkö ampuu toisesta yksiköstä yli 25%, heitetäänkö Pinning Test vai Morale Check?
Molemmat, Pinning test kuitenkin välittömästi casualtyn jälkeen, morale test ampumisvuoron lopussa. Jos unitista tulee pinned, Morale testia ei heitetä.
BBB s.32 ja s.47
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Adun kirjoitti:Minkä kokoisia poranteriä kannattaa figujen kanssa työstettäessä käyttää? Miten GWn porat toimivat?
Gw:n setin mukana tulevista teristä paksuin taitaa olla halkaisijaltaan 2 milliä ja sitä suurempaa tuskin tarvitsee mihinkään. pienten osien pinnaukseen on hyvä joku 0,3 millinen tai puolimillinen.
Hangover kirjoitti:Mikä väri on kaikkein lähimpänä ihmisen väriä?
Minkä värinen on ihminen?
Dwarf flesh saattaapi olla lähin. Elf flesh vähän liian vaalea ja bronzed flesh vähän liian tumma. Mun muistaakseni tuli kohtuu aidon näköinen kun teki Dark flesh + Dwarf flesh + Elf flesh
Adun kirjoitti:Ja olemassako on vain yksi ja ainoa ihonväri?
niin joo hyvä pointti. Kyllähän bronzed flesh on ihan hyvä jos teet arabyja mutta on se minun mielestä vähän liian tumma esim. Empiren tai Bretonnian äijille. Se vois olla ihan hieno kans jollain maraudereilla. Elf flesh on vähän kalpean oloinen... Parhaimpia tullee jos lyö kerroksittain eri väriä kuten sanoin äsken.
Adun kirjoitti:Ja olemassako on vain yksi ja ainoa ihonväri?
niin joo hyvä pointti. Kyllähän bronzed flesh on ihan hyvä jos teet arabyja mutta on se minun mielestä vähän liian tumma esim. Empiren tai Bretonnian äijille. Se vois olla ihan hieno kans jollain maraudereilla. Elf flesh on vähän kalpean oloinen... Parhaimpia tullee jos lyö kerroksittain eri väriä kuten sanoin äsken.
Semmosille jotka ovat paljon sisätiloissa. Englantilaiset ylimystön jäsenethän olivat tunnetusti kalpeita. Siniverisyys-ilmaus tuli siitä että laskimot paisto kalpean ihon läpi.