"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä tää Frenzy??

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Goblin 2

Mitä tää Frenzy??

Viesti Kirjoittaja Goblin 2 »

Niin, tulin ajatelleeksi että mitä toi Frenzy auttaa? (pahentaa??)
Paladine

Viesti Kirjoittaja Paladine »

No en ihan tarkalleen tiedä, mutta frenzy hero tai yksikkö saa lisähyökkäyksiä ja frenzyttää viholliset chargaamaan niihin. (oliko oikein?)
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

warboss1 kirjoitti:No en ihan tarkalleen tiedä, mutta frenzy hero tai yksikkö saa lisähyökkäyksiä ja frenzyttää viholliset chargaamaan niihin. (oliko oikein?)
Ei ollut ja huomioi The Captainin viesti tässä.

Sitten itse kysymykseen. Frenzyn säännöt löytyvät LRB s. 52.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
little lizard.

Viesti Kirjoittaja little lizard. »

Ostaisit nyt hyvä mies ne sääntökirjat
Goblin 2

sori, muttakun en saa ostaa niitä kirjoja!

little lizard. kirjoitti:Ostaisit nyt hyvä mies ne sääntökirjat
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Et saa ostaa sääntökirjaa, mutta saat ostaa figuja? Okei... Osta skull pass-loota, saat figuja sekä kääpiöille että goboille, SEKÄ sääntökirjan ja tollasen esittelykirjasen jonka avulla pääsee mukavasti sisälle peliin. Hinta on sama kuin pelkällä sääntökirjalla. Roipetta tulee niin paljon, että pitäisi onnistua neuvottelemaan :P

Ja niin, älä kirjoita mitään tärkeää tohon aihe-ruutuun, ei sitä kukaan lue. hankala seurata mitä tarkoitat, kun viestissä on vain lainaus ja kaikki mitä itse haluat sanoa, löytyy jo aiheesta.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Goblin 2

Mulla on Se Skull Pass

Oberon_ kirjoitti:Et saa ostaa sääntökirjaa, mutta saat ostaa figuja? Okei... Osta skull pass-loota, saat figuja sekä kääpiöille että goboille, SEKÄ sääntökirjan ja tollasen esittelykirjasen jonka avulla pääsee mukavasti sisälle peliin. Hinta on sama kuin pelkällä sääntökirjalla. Roipetta tulee niin paljon, että pitäisi onnistua neuvottelemaan :P

Ja niin, älä kirjoita mitään tärkeää tohon aihe-ruutuun, ei sitä kukaan lue. hankala seurata mitä tarkoitat, kun viestissä on vain lainaus ja kaikki mitä itse haluat sanoa, löytyy jo aiheesta.
Niin, että minulla on Skull pass ja örkkejä ihan tarpeeksi isoksi armeijaksi noin. 1600p ja on armybook mutten saa ostaa rulebookia(BRB) koska se on liian kallis. Ongelma on se että en osaa englantia niin hyvin koska oon 10v (peli tosin tarkoitettu 12+
pelaajille).
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Goblin 2 kirjoitti:Niin, että minulla on Skull pass ja örkkejä ihan tarpeeksi isoksi armeijaksi noin. 1600p ja on armybook mutten saa ostaa rulebookia(BRB) koska se on liian kallis. Ongelma on se että en osaa englantia niin hyvin koska oon 10v (peli tosin tarkoitettu 12+
pelaajille).
No miksi edes olet ostamassa sitä isoa sääntökirjaa, sillä BfSP tulee jo pieni sääntökirja jossa on kaikki peliin tarvittavat säännöt. Ja jos englannin kanssa on ongelmia, niin sitten varmaan kannattaa olla hereillä niiden enkuntuntien aikana, tai sitten koettaa lukea sääntökirjaa sanakirjan kanssa.
Oberon_ kirjoitti:Ja niin, älä kirjoita mitään tärkeää tohon aihe-ruutuun, ei sitä kukaan lue. hankala seurata mitä tarkoitat, kun viestissä on vain lainaus ja kaikki mitä itse haluat sanoa, löytyy jo aiheesta.
Ja muista tämä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Goblin 2

Kysyn koska en tiedä

Löydän kyllä Frenzy kohdan mutta en tiedä mitä se tarkoittaa.
Vaikka olen lukenut sen varmaan jo yli 52 kertaa.
Niin haluan vastauksia enkä sitä että(esim.):
BRB s.57-129 vastaa kysymykseesi täydellisesti.
Goblin 2

Mä oon käyny academyn mutta siellä vetäjien on vaikea kertoa
jokaiselle Special Ruleja, muuten tiedän aika paljonkin säännöistä.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Noniin, tuo olisi ollut hyvä kertoa jo vähän aikaisemmin eikä vain selittää, että et saa ostaa kirjaa.
Elikkä frenzyttävä hahmo saa ylimääräisen lähis-iskun, on pakko chargata jos pystyy, pakko pursuitata kun vaan mahdollista, samoin overrun. Frenzy poistuu, jos häviää lähiksen, ja niin kauan kuin frenzy on päällä, yksikkö on immune to psychology eli ei panikoi/pelkää/voi fleeata.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Goblin 2

Pieni epäselvyys

Oberon_ kirjoitti:Noniin, tuo olisi ollut hyvä kertoa jo vähän aikaisemmin eikä vain selittää, että et saa ostaa kirjaa.
Elikkä frenzyttävä hahmo saa ylimääräisen lähis-iskun, on pakko chargata jos pystyy, pakko pursuitata kun vaan mahdollista, samoin overrun. Frenzy poistuu, jos häviää lähiksen, ja niin kauan kuin frenzy on päällä, yksikkö on immune to psychology eli ei panikoi/pelkää/voi fleeata.
Mut jos sillon on pakko Chargaa niin mitataanko se matka onnistuukose vai arvioida ensin. mitä tarkoitat sanalla pursuitata?
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Mittaat charge matkan joka puolelle ja saat valita minne chargaat, mutta jonnekin on pakko chargata.

Pursuit, eli joudut aina lähtemään perään pakenevaa vihollista..
Ruutanalaiset on hulluja!
Goblin 2

mutta 1 asia

niin että mitä se overrun tarkotti??
jullevi
Valvoja

Re: Pieni epäselvyys

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Goblin 2 kirjoitti:Mut jos sillon on pakko Chargaa niin mitataanko se matka onnistuukose vai arvioida ensin. mitä tarkoitat sanalla pursuitata?
Sen jälkeen kun muut charget on julistettu, mittaat yltääkö frenzyttävä yksikkö chargettamaan johonkin viholliseen. Jos yltää, sinun pitää julistaa charge johonkin kantamalla olevaan viholliseen.

Pursuestä löytyy juttua sivulta 40 alkaen. Overrun on pursuen erikoistapaus, joka on selitetty sivulla 43. Kannattaa hyödyntää sääntökirjan lopusta löytyvää termihakemistoa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: mutta 1 asia

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Goblin 2 kirjoitti:niin että mitä se overrun tarkotti??
Rynnäköidään vihollisen yksikköön, joka tuhotaan kokonaan ja sitten liikutaan vain eteenpäin samaan tapaan kuin pursuitissa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”