Jeh, olen noita pohtinut viime aikoina, ja jos jollakulla olisi kokemusta kyseisistä hörhöistä, voisi valaista kokematonta... Kyseessähän on siis ihan jalkaväki, possut olen todennut tehokkaiksi sekä hupaisiksi.
Kysymykset ovat:
-Savaget ovat näillä huittein blisterikamaa, joten uniitin muodostaminen on aika hintavaa... Onko kellään tietoa, josko näistä olisi tulossa käypäsiä muovifiguja (vert. borcit) tai isompia bokseja?
-WP on nykyään vakio, joten näillä on ainakin teoriassa (olematon) wardi. Kannattaako noille asentaa mukaan kilvet, kun saisivat hw-shield-kombolla sen vitosen armorin?
-Vai olisiko kannattavampaa antaa noille ekstrachopat?
Kiitos jo etukäteen.
Savage orcit
- Kemurenttu
Savage orcit
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Katsoisit armysbookkia!
Katso armysbookista s.52.
Savage Orcceja tarvii olla unitissa vähintään 10.
Jos blister pakkauksessa tulee 2 figuu ja maksaa 12,50e.
osta 5 pakkaustaa pelkästään (jos olit ostamassa 20kpl).
Eli 5 kertaa 12,50e on hinta 62,50e tosin sekin on iso hinta
10 figusta.
Metalleja pidetään hienompina nykyään (kai?).
Savage Orcceja tarvii olla unitissa vähintään 10.
Jos blister pakkauksessa tulee 2 figuu ja maksaa 12,50e.
osta 5 pakkaustaa pelkästään (jos olit ostamassa 20kpl).
Eli 5 kertaa 12,50e on hinta 62,50e tosin sekin on iso hinta
10 figusta.
Metalleja pidetään hienompina nykyään (kai?).
Eli goblin2 kertoi missä ongelma, ei vastausta siihen.
Näillä tietämillä Savageista ei ole tulossa muovisia. Ainakaan minkäänlaisia huhuja ei ole tullut eikä kuviakaan sen koommin (toisin kuin esim mustiksist on jo kuvia tullut). Taitaa savaget olla vähän samassa kastissa kun areer boyzit. Niitä ei osteta tarpeeksi että niistä kannattaisi tehdä muovisia, mutta koska optio on olemassa pitää figureja olla jos joku saattaisi haluta (minä ainakin haluaisin ^^).
En ole koittanut käytännössä. kokeile jokunen proxy peli ja tiedät sitten. Itse en menisi luottamaan wardiin mutta koska adhwlla saadaan hyvä läjä hyökkäyksiä, jättäisin ehkä sen kilven roikkumaan kotiin. 5+ armour kun ei ole kovin hääppöinen vaikka onkin parempi kuin pelkkä 6+ wardi.
Näillä tietämillä Savageista ei ole tulossa muovisia. Ainakaan minkäänlaisia huhuja ei ole tullut eikä kuviakaan sen koommin (toisin kuin esim mustiksist on jo kuvia tullut). Taitaa savaget olla vähän samassa kastissa kun areer boyzit. Niitä ei osteta tarpeeksi että niistä kannattaisi tehdä muovisia, mutta koska optio on olemassa pitää figureja olla jos joku saattaisi haluta (minä ainakin haluaisin ^^).
En ole koittanut käytännössä. kokeile jokunen proxy peli ja tiedät sitten. Itse en menisi luottamaan wardiin mutta koska adhwlla saadaan hyvä läjä hyökkäyksiä, jättäisin ehkä sen kilven roikkumaan kotiin. 5+ armour kun ei ole kovin hääppöinen vaikka onkin parempi kuin pelkkä 6+ wardi.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Onhan Savage Orcceja paketissakin.
Itseltä noita löytyy paketillinen, mutta pelikokemusta niistä ei vielä pahemmin ole.
Itseltä noita löytyy paketillinen, mutta pelikokemusta niistä ei vielä pahemmin ole.