"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Alustavaa kyselyä oslosta

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
MakeH

Alustavaa kyselyä oslosta

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Niin eli ihan mielenkiinnosta kyselen, että ketkäs ovat täältä suomen suunnalta tulossa osloon päin?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Koskas tuo taas olikaan? Itse harkitsen kovasti, mutta armeijan saaminen valmiiksi voi tuottaa hiukan ongelmia.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Iso Susi

Viesti Kirjoittaja Iso Susi »

Turusta on varmaan taas lähössä jonkin kokonen porukka vetään norjalaisten parrat solmuun ja poltaan niiden villapaidat :D .
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Iso Susi kirjoitti:Turusta on varmaan taas lähössä jonkin kokonen porukka vetään norjalaisten parrat solmuun ja poltaan niiden villapaidat :D .
Kaikki nyt laittamaan minulle postia että on pakko tulla mukaan niin avovaimo ehkä päästääkin... :roll:
Paljonko oli itse lippu siihen Tournamenttiin? (Euroissa siis!)
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Semmonen ongelma on että siitä turnauksesta ei tiedä yhtään mitään. Joten paha on vielä sanoa, että lähdenkö sinne vai en. Itse turnaus maksanee 50(?) egen luokkaa, mutta ainakin mun rahat loppuu luultavasti vasta siinä vaiheessa kun sinne Norjaan pitäisi päästä jollain :).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”