"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armottomat munkit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Pantteri

Viesti Kirjoittaja Pantteri »

Mulla kävi hassu säkä kun pelasin Delfeillä Wampyyriä vastaan. Peli oli 2000 pistettä ja 6th edition aikaa. Oli minun vuoro ja olin hyökkäämässä muistaakseni vihollisen kuolleiden ritarien kimppuun (jossa oli lähistely Wampyyri loordi ja 3 tai 4 ritaira) Cold one Kärrylläni. (Ensi vuorolla olisin saannut sitten jotain sivustaan tekemään siivusta hyökkäyksen.) Itsellä oli kärryssä oli Noble GW:llä. Tietty epä onnistun stupidityssä. (Noh aina ei voi voittaa) Sattu kuiteskin olemaan vihun lepakko swarmi paikalla ja teillasin ne impackteilla. Ja oven runnasin sitten vihun Zombien kimppuun hiukan yli 10 kappaletta, joista jäljelle jäi vain . (Näin jälki käteen ajatellen olisinkohan saannut tehdä owerrunnia stupiditynä?) Seuraavalla vuorolla vihu tekee sitten kylki chargen ritareillaan kärryyni ja ei saa mitään aikaiseksi, edes wamppyyrillä ??? Ja minä onnistun tappamaan nuo viisi Zombieta ???. Noh wamppyyri jäi sitten yksin. Nuo pari vuoroa aikaisemmin summonoidut zombiet pelastivat päiväni.

Tästä on jo vähän aikaa joten tarkoissa luvuissa voi olla eroja.
Pantteri on paras!
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Pari kaveriani pelas 40k matsia ja pelin vikalla vuorolla örkki warboss ja yks nob ampuvat slugilla kaks paukkua kahteen täys woundiseen battle suittii alta kuuden tuuman päästä. no eiköhän örkki pelaaja heitä hiteissä tupla 6 woundissa tupla 6 ja tau pelaaja armoreissa tupla 2. no tämän takia mustaakseni tasapeli tuli koska warboss nobeineen ei saanut chargaa
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

tälläistä munkkia ette ole ees koskaan kuullut

joskus kauan sitten kun pelasin higt elfeillä sain ammuttu 10 archerilla chaos lordin lohikäärmeen selästä 1 ammunta kerralla =)

osuin pirun hyvin ja 4 w sisään munkki munkki
kaikkien chaos savejen wardien jälkeen se kuoli
eka heitti 4x1 ja feilas sitten ward savet kans tämä on elämäni kaikkien aikojen munkki!!!
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Tuli tuosta mieleen, kun turneessa meitä vastaan pelannut (HElffeillä) kertoi, että oli kerran ampunut kymmenellä HE-archerilla puumiehen Stand & Shootilla kuoliaaksi.

Siinä saa heittää erittäin hyvin ja erittäin huonosti.

Puumiehellä on sentään W6, T6, AS ja Ward.

Minun ainoat munkit liittyy oikeisiin kohtiin tulleet irkut, joilla olen rikkonut jonkun sotakoneen vuorolla 1 (se lurkkeri kotkaan).
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

Tapahtuipa vuoden 2005 UK GT heatissa.

Chargesin regeneroivaan 8 Bullin + Tyrantin ja Butcherin yksikköön 4:llä kärryllä eteen ja Haltiaprinsessalla ja 3:ssa woundissa olevalla griffonilla kylkeen.

Tyrantilla kun ei ollut greatweaponia niin charge ei ollut edes kovin vaarallinen.

Kärryt taisvat tehdä 12 woundia ja prinsessa 4. Prinsessalla olisi tietysti ollut mahdollisuus kurmottaa Butcheria mutta jätin väliin, kun perus bulleista sai helpommin resoa.

Noh butcheri päätti kolmella hyökkäyksellään tehdä prinsessan griffonsita meetwurstia, joten menetin kylkiboonuksen. Ja taistelun lopuksi vastustaja päätti reilusti 16:sta woundsita regeneroida 14:sta, joten hävisin sitten kauniisti -> autobreak ja prinsessa jäi vielä bullien alle.

Ainiin taisinpa misdispellata regeneraation kahteen kertaan

Surullista :P
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Foo bar kirjoitti:Tuli tuosta mieleen, kun turneessa meitä vastaan pelannut (HElffeillä) kertoi, että oli kerran ampunut kymmenellä HE-archerilla puumiehen Stand & Shootilla kuoliaaksi.

Siinä saa heittää erittäin hyvin ja erittäin huonosti.

Puumiehellä on sentään W6, T6, AS ja Ward.
tuo on mahdollisesti ruminta mitä olen koskaan kuullut :-D

Hävettikö?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

MakeH kirjoitti: tuo on mahdollisesti ruminta mitä olen koskaan kuullut :-D

Hävettikö?
Jaa-a. En kysyny.

Mut hyvin se meitä vastaan pelas, vaikka tekikin yhden virheen.. päästiin ampumaan pari single shottia bolttereilla, tämän Dragon Princejä kylkeen.. harmi, kun toinen niistä meni ohi! Oltais paskottu se koko unitti kahdella, ensimmäinen kun kylmensi kolme niistä.
amis

Viesti Kirjoittaja amis »

tässä tänään pelatessani oli organ gunilla hiemasen tuuria...

4 kertaa se ampui ja joka ammuksen alkuperäinen tulos oli 2, eli aikas surkeaa... re-rollit olivat järjestyksessä 10, 10, 8, 10 :D , se lahtas noin 370 pojoo vastustajan armeijasta...
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Voimatassu

Viesti Kirjoittaja Voimatassu »

Night goblin shaman ja normi bossi hakkasivat yli5 glade guardia, ja minun +150pts Welf laulajattaren..
Siis miten Shamaani voi voittaa laulajattareni? Shamaanin arvo oli 50pts. Bossin arvohan on kai 12pts.
En tiedä onko se niin armoton munkki, kyllähän se hieman sattui.. Täyteen pumpattu spell singer, häviää challengessa 50pts shamaanille.

40k:ssa taas on ollut enemmän ja vähemmän munkkia. Tämä ei nyt varsinaista munkkia ole, mutta kirjoitan nyt silti.
500pts peli, jossa on täyteen pumpattu carnifex.. Carnifex menetti vain yhden woundin, ja senkin teki Deldar perus jannu lähiksessä.
Mitään muuta en menettänyt, ja fexu tappoi 95% vastustajista, proxytetulla barbedilla suurimanosan.
Accu

Viesti Kirjoittaja Accu »

Ovatpa minun ikivanhat kaljapalloni (5th edikan muoviset dwarf warrut), joita en tosin enää omista, juosseet aikanaan 2d6-1" pursue movementilla forest dragonin 3d6" kiinni. Vaikka jäähän tuo aika paljon jälkeen esim. tuosta stand&shoottiin tuhoutuneesta puumiehestä :)

Mutta oli niissä kaljapalloissa sitä jotain.
Infra terram pumiliones cuprum edent!
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Pelasin yhen pelin, mutten voittanutkaan.
wanhan liiton örkki pomo
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Pelini ensimmäisellä vuorolla sain nakitettua vihollisen vampire lordin kuoliaaksi yhdellä multsi-shotilla RBT:istani, olen ylpeä x)
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

riimumestari kirjoitti:Pelini ensimmäisellä vuorolla sain nakitettua vihollisen vampire lordin kuoliaaksi yhdellä multsi-shotilla RBT:istani, olen ylpeä x)
Olikos se minun viimepelini helffejä vastaan missä gobbopulttini ampui ensimmäisellä kudilla puolelta kantamalta high elf maagin rykmentistä pois? Juu, niin olikin. Että sori jos pilasin ilosi.
Sama pultti nokitti myöhemmin pelissä yhdellä kudilla 5 silver helmiä.

Eräässä dark- elf pelissäni joskus kauan sitten päätin ottaa 10 alastonta warrua lihakilveksi ja kun niille ei ollut enää käyttöä, päätin chargea 20 zombia päiten, jossa oli necro mukana.
No, kolmessa vuorossa ne olivat tuhonneet jo koko zombipoppoon necro mukaanluettuna ja chargesivat bansheehin, ja tappoivat senkin. Eli kaikki huono tekee aina kaiken hyvän. :).
Peril of Warp
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Olikos se minun viimepelini helffejä vastaan missä gobbopulttini ampui ensimmäisellä kudilla puolelta kantamalta high elf maagin rykmentistä pois?
miten tämä oli mahdollista? Oliko rykmentti tässä tapauksessa jonkin commandin rippeet?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

MakeH kirjoitti:
Olikos se minun viimepelini helffejä vastaan missä gobbopulttini ampui ensimmäisellä kudilla puolelta kantamalta high elf maagin rykmentistä pois?
miten tämä oli mahdollista? Oliko rykmentti tässä tapauksessa jonkin commandin rippeet?
Täysi 18 blokki jossa oli mage mukana. Osun, kaveri kämmää ykkösellä look ou sir- säännön, woundaan ja nakkaan kutosen woundien määrässä. Ei sen vaikeampaa.
Peril of Warp
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Muuten ihan hyvä, mutta bolt thrower ei voi osua charactereihin (tai unit championeihin) jos rykmentissä on yli 5 nappia/5 rank&file modelia. Tykillä, kivilingolla ja fleikalla voi pakottaa vihun heittämään look out siriä, mutta ei bolttiksella. Huono pyssy.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Lord Mikke kirjoitti:
MakeH kirjoitti:
Täysi 18 blokki jossa oli mage mukana. Osun, kaveri kämmää ykkösellä look ou sir- säännön, woundaan ja nakkaan kutosen woundien määrässä. Ei sen vaikeampaa.
Pahoitteluni nyt, mutta BS:ää käyttävällä masiinalla ei voi aiheuttaa look out sir:ejä. Siihen yksikössä istuvaan characteriin voi ylipäätään osua vain templateilla tai tiettyä pistettä kohti tähtäävillä masiinoilla (warp lighning canno, cannon etc.)
WHBible kirjoitti:This rule applies to all war machines that work in a different way to ordinary shooting (ie. they don't target the unit as a whole rolling to hit using their BS) and can therefore be aimed at characters who have joined a unit. It also applies to any other ranged attack that uses a template.
Kaikkea hassua voi sattua, kun pelaa väärin.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Lord Mikke kirjoitti: Olikos se minun viimepelini helffejä vastaan missä gobbopulttini ampui ensimmäisellä kudilla puolelta kantamalta high elf maagin rykmentistä pois? Juu, niin olikin. Että sori jos pilasin ilosi.
Sama pultti nokitti myöhemmin pelissä yhdellä kudilla 5 silver helmiä.
.
High elf maagi on eri asia kuin Vampire lord? Mielestäni?
Ja itse olen myös telonut pulttarillani 6 Silver helmiä kerta heitolla.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Nytten tulee mieleen teh Captainia vastaan käymät Mordikka pelit. Jokaikinen isku osuu kutosella, muttei woundaa. ja jos woundaa, niin Kapun Heavy armour+ shiled captain torjuu kaikki iskut. Joku 7 eri modellia yritti gankkia sen hengiltä joku 4 vuoroa, joka onnistui vasta kun Ogre bodyguard tuli iskemään S4 iskun haarniskasta läpi. Samassa pelissä myös jokainen parry onnistui, kuten suurin osa lucky charmeista.
toisessa pelissä jää mieleen Kun Kapu munkitti lähiksessä tappamalla Kislev rangerilla chraganneen Ogren, joka ei osunut viidellä iskulla rangeriin (sama ws). Sen jälkeen sama samooja ampui heartpiercing arrowin parhaaseen esitaistelijaani. (Eli heitti osumiseen 6+, ja woundaukseen 5+)
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
patterijuoma

Viesti Kirjoittaja patterijuoma »

Paras juttu kävi kun pelasin pikkuveljen kanssa 1250p pelin, minä liskot ja pikkuveli empire.

Empiren ratsu juna telotti melkeen kaiken mitä minulla oli, mutta sitten viimeisellä vuorolla (sen tasoittava) pikkuveli heitti miscastin, ja sieltä tuli se että saa castia yhden taian vihun magic phasella :D.

minulla stegadon ja skink maagi hengissä, skink maagi viskaa tuon Uranou's thunderboltin(ei ollut scrollei /noppia enää jäljel dispellaa) pikkuveljen jättimäiseen ritari yksikköön jossa on captain ja kai myös warrior priest mukana, heitän hiteistä 6 ja woundasin 6(ei armour saveja) , sitten tupla kutoset paniikki testissä ja juoksi ulos kentältä :D:D. Voitin tuon takia minorilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”