"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kääpiöt vs dark elves

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
mayhem

kääpiöt vs dark elves

Viesti Kirjoittaja mayhem »

Kun mä ajattelin kun oon suunnitellu mun kääpiöillä et menisin tappelee dark elffei vastaa nii olisko hyviä taktiikoita? Oon kerran ennen otellu niit vastaa ja mä käytin ikään kuin puolikuuta niiden eteen jolloin niiden likuvuudesta ei oo niin paljon hyötyy niille. Sitten mä yritin thundereilla ampuu niiden jousumiehet koska ne on tosi pahoja. hävisin lopulta mutta lähitappelusta tuli tiukka...

PS:ei mulla oo ku 3 core unittii ja 2 spessuu, 2 heroo...;)
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Pistät joukkosi nurkkaan, ampujat siihen nurkkaan kaareen ja koneet niiden taakse jos on kukkula, rykmenttien väliin jos ei ole kukkulaa. Eivät pääse flänkkiin, eivät hyödy massastaan (kun osa joutuu kulkemaan pitemmälle että pääsee kiinni), ja voit ampua suht vapaasti. Kivilinko, pari tykkiä, urkutykki ja gyro, ampujia coreen ja runesmith&insinöörejä charruiksi.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
mayhem

kiitti vinkistä otan ton käyttöön ens matsis. kiitti viel:)
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Tuon taktiikan käyttö kyllä saa useamman pelaajan pään kiehumaan joten varaudu figujen tuhoutumiseen ja peliseuratta jäämiseen, ei saa ajatella omaa napaa liikaa pelatessa.
No pain no gain.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jos haluaa vähän erillaista taktiikkaa kuin Oberon_ mainitsi niin:

Anvili tuo heti sen hyvän magia puollustuksen, joten seppään ei tarvitse tuhlata pisteitä. Tämä vekotin tuhoaa myös hyvin mahdolliset harpyt ja dark riderit, jotka yrittävät tuhota sotakoneitasi. Thanesta voisi tehdä bsb:n jolloin kestetään vielä paremmin lähiksessä ja tulee niitä tappojakin muutama.

Coresta ampujia totta kai otetaan harventamaan heikkoja haltioita, että lähiksessä saadan helposti murrettua. Longbeard yksikkö voisi olla myös hyvä valinta. Iskevät hyvin ja poistavat paniikin, tosin ld9 on aika hankala möhliä sitä.

Special slotit voisi tuhlata kokonaan sotkaoineisiin, mutta jos otat anvilin niin sitten yksikkö minereitä hoitamaan bolttikset tai muuten vain valloittamaan neljännestä. Raresta urkutykki ja gurokopter. Lisää ampumista ja lentävä kone.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
mayhem

öö jäi mietityttää et mikä se bsb on?
Monolith

Viesti Kirjoittaja Monolith »

battle standar bearer. korjatkaa jos olen väärässä :)
Chicken and corn!
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Drago^ kirjoitti:Tuon taktiikan käyttö kyllä saa useamman pelaajan pään kiehumaan joten varaudu figujen tuhoutumiseen ja peliseuratta jäämiseen, ei saa ajatella omaa napaa liikaa pelatessa.
Itse Delffipelaajana olen osittain eri mieltä, kannattaa miettiä kuinka vakavasti myös kaverisi ottaa voittamisen. Eli jos kentän toiselta laidalta löytyy helvetisti Crossbow-gubbbeja, Shadeja, maksimimäärä Bolt Throwereita, Dark Ridereitä, ja juustotettuja Sorsia, kannattaa miettiä oisiko Oberon_:in ehdotus noihin matseihin asiaa.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Eri asia jos molemmat juustottavat ja powergamettavat, mutta jos he haluavat hauskaa ja rentoa peliä, niin tuo tuhoaa ilmapiirin.
No pain no gain.
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Drago^ kirjoitti:Eri asia jos molemmat juustottavat ja powergamettavat, mutta jos he haluavat hauskaa ja rentoa peliä, niin tuo tuhoaa ilmapiirin.
Niinpä, mutta toinen pelaa huvin vuoksi ja vastaan tulee juustoarmeija = varma kaaos ja peli(e)n loppuminen.
Suosittelen kuitenkin ettette ihan überjuustotusta ainakaan (vaikka molemmat tekisivät niin) harrasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”